Świadczenie usług personelu projektu Najlepszy w zawodzie w zakresie zadań realizowanych przez Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej

Data publikacji 2013-12-24
Data zakończenia 2014-01-02 10:00:00
Instytucja Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536054 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 794210001, 722240001, 792110000, 692023000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji:
Koordynatora projektu część I,
Pracownika obsługi finansowej projektu część II,
Asystenta Koordynatora ds. administracyjnych, rekrutacji, ewaluacji i monitoringu oraz nadzoru nad realizacją staży część III,

w zakresie działań realizowanych przez Gminę Miasto Szczecin Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie na rzecz projektu pn. Najlepszy w zawodzie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Kod CPV 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych, 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem, 79.21.10.00 - Usługi księgowe, 69.20.23.0 - Usługi w zakresie księgowości

Opis

Zakres zamówienia obejmuje: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu przez okres 21 miesięcy, w ilości 160 godzin na miesiąc w ramach projektu pn.: Najlepszy w zawodzie, którego przedmiot merytoryczny obejmuje szkolenia, staże u pracodawców oraz doradztwo zawodowe skierowane do uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie z zakresu:
a) Realizacji zajęć z programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC (Computerized Numerical Control - pol.: komputerowe sterowanie urządzeń numerycznych) - zajęcia dedykowane dla uczniów kształcących się w zakresie zawodów technik mechanik i mechatronik,
b) Realizacji zajęć z zakresu techniki szybkiej i efektywnej nauki, warsztatu edukacji finansowej Cashflow, kursu fakturowania, rozwiązywania zadań w ramach wirtualnego laboratorium logistyczno - spedycyjnego i magazynowego oraz kursu operatora wózków podnośnikowych na uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik logistyk,
c) Realizacji zajęć pozalekcyjnych z wykorzystaniem Symulatora ECDIS w wersji na 8 stanowisk ćwiczeniowych, umożliwiający przeprowadzenie zajęć z nawigacji, astronawigacji, nawigacji technicznej, manewrowania statkiem, ratownictwa morskiego (zajęcia stanowić będą podstawę do uzyskania certyfikatów operatorów systemów ECDIS oraz RADAR/ARPA) a także zagadnienia dotyczące portowego obrotu towarowego oraz aspekty podstawowego kursu dla operatorów portowych (obliczenie ilości ładunku metodą DRAFT SURVEY) - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik nawigator,
d) Realizacji zajęć z zawodowego języka obcego,
e) Realizacji stażów u pracodawców oraz
f) Realizacji doradztwa zawodowego i edukacyjnego

Obowiązki wykonawcy:

Część I:
a) Zarządzanie i merytoryczny nadzór nad całością projektu, nad przygotowaniem wniosków o płatność,
b) Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach,
c) Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach,
d) Stały nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym realizacją budżetu i harmonogramem finansowym,
e) Kierowanie wykonaniem projektu, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu oraz zawartą umową o dofinansowanie projektu a także wnioskiem aplikacyjnym i przepisami krajowymi oraz EFS,
f) Stałe nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu,
g) Stały nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością,
h) Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi,
i) Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji,
j) Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego,
k) Stałe nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,
l) Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem,
m) Utrzymywanie stałych kontaktów z Liderem oraz opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,
n) Stałe nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników,
o) Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych,
p) Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Lidera oraz Instytucji Pośredniczącej,
q) Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników,
r) Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu,
s) Koordynacja cateringu, realizacji stażów oraz doradztwa zawodowego,
t) Stały nadzór nad bezpieczeństwem uczestników,
u) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
v) Zabezpieczenie obecności osoby dedykowanej do realizacji zadania podczas kontroli projektu,
w) Weryfikacja dzienników zajęć, działań związanych z monitoringiem, ewaluacją, promocją projektu,
x) Stałe nadzorowanie przebiegu zajęć,
y) Stały nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych,
z) Stały nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć,
aa) Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji,
bb) Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja,
cc) Kontrola wydatkowania środków,
dd) Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu UmowyZakres zamówienia obejmuje: Pełnienie funkcji Pracownika ds. obsługi finansowej przez okres 21 miesięcy, w ilości 160 godzin/miesiąc w ramach projektu pn.: Najlepszy w zawodzie, którego zakres merytoryczny obejmuje szkolenia, staże u pracodawców oraz doradztwo zawodowe skierowane do uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie z zakresu:

a) Realizacji zajęć z programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC (Computerized Numerical Control - pol.: komputerowe sterowanie urządzeń numerycznych) - zajęcia dedykowane dla uczniów kształcących się w zakresie zawodów technik mechanik i mechatronik,
b) Realizacji zajęć z zakresu techniki szybkiej i efektywnej nauki, warsztatu edukacji finansowej Cashflow, kursu fakturowania, rozwiązywania zadań w ramach wirtualnego laboratorium logistyczno - spedycyjnego i magazynowego oraz kursu operatora wózków podnośnikowych na uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik logistyk,
c) Realizacji zajęć pozalekcyjnych z wykorzystaniem Symulatora ECDIS w wersji na 8 stanowisk ćwiczeniowych, umożliwiający przeprowadzenie zajęć z nawigacji, astronawigacji, nawigacji technicznej, manewrowania statkiem, ratownictwa morskiego (zajęcia stanowić będą podstawę do uzyskania certyfikatów operatorów systemów ECDIS oraz RADAR/ARPA) a także zagadnienia dotyczące portowego obrotu towarowego oraz aspekty podstawowego kursu dla operatorów portowych (obliczenie ilości ładunku metodą DRAFT SURVEY) - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik nawigator,
d) Realizacji zajęć z zawodowego języka obcego,
e) Realizacji stażów u pracodawców oraz
f) Realizacji doradztwa zawodowego i edukacyjnego,

Zakres obowiązków obejmuje:
a) Przygotowywanie harmonogramów płatności,
b) Opis dokumentów finansowych,
c) Bieżące rozliczanie, przygotowanie wniosków o płatność, zmian projektowych,
d) Monitoring wykonania budżetu,
e) Kontakt z Liderem projektu oraz IP w zakresie finansowania projektu,
f) Nadzór nad projektową dokumentacją finansową przygotowywaną przez pracowników księgowości ZCEMiPZakres zamówienia obejmuje: Pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora ds. administracyjnych, rekrutacji, ewaluacji i monitoringu oraz nadzoru nad realizacją staży projektu przez okres 21 miesięcy, w ilości 160 godzin/miesiąc w ramach projektu pn.: Najlepszy w zawodzie, którego zakres merytoryczny obejmuje szkolenia, staże u pracodawców oraz doradztwo zawodowe skierowane do uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie z zakresu:

a) Realizacji zajęć z programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC (Computerized Numerical Control - pol.: komputerowe sterowanie urządzeń numerycznych) - zajęcia dedykowane dla uczniów kształcących się w zakresie zawodów technik mechanik i mechatronik,
b) Realizacji zajęć z zakresu techniki szybkiej i efektywnej nauki, warsztatu edukacji finansowej Cashflow, kursu fakturowania, rozwiązywania zadań w ramach wirtualnego laboratorium logistyczno - spedycyjnego i magazynowego oraz kursu operatora wózków podnośnikowych na uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik logistyk,
c) Realizacji zajęć pozalekcyjnych z wykorzystaniem Symulatora ECDIS w wersji na 8 stanowisk ćwiczeniowych, umożliwiający przeprowadzenie zajęć z nawigacji, astronawigacji, nawigacji technicznej, manewrowania statkiem, ratownictwa morskiego (zajęcia stanowić będą podstawę do uzyskania certyfikatów operatorów systemów ECDIS oraz RADAR/ARPA) a także zagadnienia dotyczące portowego obrotu towarowego oraz aspekty podstawowego kursu dla operatorów portowych (obliczenie ilości ładunku metodą DRAFT SURVEY) - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik nawigator,
d) Realizacji zajęć z zawodowego języka obcego,
e) Realizacji stażów u pracodawców oraz
f) Realizacji doradztwa zawodowego i edukacyjnego

Obowiązki wykonawcy:
a) Prowadzenie wszelkich działań administracyjnych w ramach projektu,
b) Prowadzenie rekrutacji,
c) Realizacja działań promocyjnych,
d) Stały merytoryczny nadzór nad realizacją i postępem rzeczowym poszczególnych zadań dydaktycznymi w projekcie,
e) Zaprojektowanie oraz przygotowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji,
f) Prowadzenie wewnętrznych działań ewaluacyjnych w ramach projektu,
g) Organizacja oraz nadzór nad realizacją staży w przedsiębiorstwach oraz instytucjach otoczenia rynku pracy,
h) Prowadzenie dokumentacji PEFS

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej
Ulica ul. Hoża 6
Nr domu 6
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 71-699
Województwo zachodniopomorskie
Tel 91 44 20 933
Fax 91 44 20 516
Internet www.zcemip.szczecin.pl
Regon 32124620900000
E-mail wwieczerzak@zce.szczecin.pl; sekretariat@zce.szczecin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 21
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Wiedza - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Potencjał - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: Dla części 1 - co najmniej jedną osobą, dedykowaną do pełnienia funkcji Koordynatora Projektu, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie techniczne/zawodowe, pełniła funkcję koordynatora w min. 2 projektach szkoleniowych (w zakresie szkoleń zawodowych i kwalifikacyjnych) finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt. Dla części 2 - co najmniej jedną osobą, dedykowaną do pełnienia funkcji Pracownika ds. obsługi finansowej , która posiada wykształcenie wyższe, uczestniczyła w rozliczaniu finansowym min. 3 projektów szkoleniowych finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt. Dla części 3 - przynajmniej jedną osobą, dedykowaną do Pełnienia funkcji Asystenta Koordynatora ds. administracyjnych, rekrutacji, ewaluacji i monitoringu oraz nadzoru nad realizacją staży projektu która posiada wykształcenie min. średnie, wykonywała czynności administracyjne (obsługa korespondencji, kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej, monitoring postępu rzeczowego oraz realizacji harmonogramów) w min. 2 projektach szkoleniowych finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt
Zdolne - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: Dla części 1 - co najmniej jedną osobą, dedykowaną do pełnienia funkcji Koordynatora Projektu, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie techniczne/zawodowe, pełniła funkcję koordynatora w min. 2 projektach szkoleniowych (w zakresie szkoleń zawodowych i kwalifikacyjnych) finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt. Dla części 2 - co najmniej jedną osobą, dedykowaną do pełnienia funkcji Pracownika ds. obsługi finansowej , która posiada wykształcenie wyższe, uczestniczyła w rozliczaniu finansowym min. 3 projektów szkoleniowych finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt. Dla części 3 - przynajmniej jedną osobą, dedykowaną do Pełnienia funkcji Asystenta Koordynatora ds. administracyjnych, rekrutacji, ewaluacji i monitoringu oraz nadzoru nad realizacją staży projektu która posiada wykształcenie min. średnie, wykonywała czynności administracyjne (obsługa korespondencji, kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej, monitoring postępu rzeczowego oraz realizacji harmonogramów) w min. 2 projektach szkoleniowych finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt
Sytuacja - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zcemip.szczecin.pl
Adres uzyskania siwz Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie, ul. Hoża 6, 71 - 699 Szczecin, pok. 34 oraz pok. 37
Data składania wniosków 02/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie, ul. Hoża 6, 71 - 699 Szczecin, sekretariat Ośrodka Kształcenia Kursowego, pok. 34
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Najlepszy w zawodzie jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)