Budowa systemu monitoringu wizyjnego na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej przy ulicy Powstańców Warszawy Zacisze oraz przy ulicy 1 Maja - Lubelska w Lubartowie. Budowa Centrum Monitoringu Wizyjnego przy ulicy Cicha 6 w Lubartowie. Budowa systemu monitoringu wizyjnego na osiedlu Spółdzielni Mieszkaniowej przy ulicy Cicha w Lubartowie.

Data publikacji 2013-12-27
Data zakończenia 2014-01-15 11:00:00
Instytucja Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
Miejscowość Lubartów
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537006 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003, 450000007, 453000000, 480000008, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie systemu monitoringu wizyjnego na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie zgodnie z istniejącą dokumentacja techniczną. System monitoringu wizyjnego ma zapewnić obserwację określonych obszarów w zakresie monitorowania newralgicznych punktów osiedli wraz z ciągłą, automatyczna rejestracją obrazów ze wszystkich kamer. Budowa systemu obejmuje łącznie dwa zadania (razem 46 punktów kamerowych PK) i musi zapewnić możliwość jego dalszej rozbudowy.
Zadanie nr 1 obejmuje osiedle przy ulicy Powstańców Warszawy Zacisze oraz osiedle przy ulicy 1 Maja - Lubelska. Łącznie 32 punkty kamerowe (PK) oraz centrum monitoringu (CM) zlokalizowane w budynku przy ul. Cicha 6.Zadanie nr 2 obejmuje osiedle przy ulicy Cicha, łącznie 14 punktów kamerowych (PK). Transmisja sygnałów video pomiędzy kamerami a centrum monitoringu (CM) ma być zrealizowana drogą kablowa (światłowód) z wykorzystaniem transmisji danych w standardzie DOCSIS 3.0. Budowa systemu monitoringu ma uwzględniać częściowe wykorzystanie istniejącej już infrastruktury teleinformatycznej Zamawiającego w postaci kontrolera CMTS , CISCO UBR 7246 UXR. Dla zapewnienia transmisji sygnału konieczna jest rozbudowa kontrolera CMTS o kartę do transmisji danych typu UBR-MC 88V.(Przy czym zamówienie stanowi całość i wprowadzony powyżej podział na Zadanie nr 1 oraz Zadanie nr 2 nie oznacza, iż są to części zamówienia, na które można byłoby składać odrębne oferty.)
Do głównych zadań przy budowie systemu monitoringu wizyjnego w szczególności należy:a) instalacja kabli optotelekomunikacyjnych (światłowodowych) w kanalizacji kablowej pierwotnej zgodnie z istniejącą dokumentacja techniczną (kanalizacja kablowa zostanie wykonana w odrębnym zadaniu inwestycyjnym i nie należy jej uwzględniać w kosztach oferty),
b) wykonanie punktów kamerowych (PK) oraz instalacji wewnątrz i zewnątrz budynkowej systemu monitoringu wizyjnego,
c) budowa centrum monitoringu wizyjnego (CM) w budynku przy ul. Cichej 6,
d) wykonanie innych prac związanych z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem całego systemu monitoringu wizyjnego.
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego słownika Zamówień (CPV)
32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
2. Główne wymagania i parametry funkcjonalno użytkowe systemu to:
transmisja sygnałów w standardzie DOCSIS 3.0,
ciągła obserwacja obrazów ze wszystkich kamer wraz z jednoczesną ciągłą
i samoczynną ich rejestracją w centrum monitorowania (CM),
cyfrowa rejestracja w centrum monitorowania z możliwością jednoczesnego odtwarzania nagrania oraz podglądu on-line,
możliwość zdalnego (z CM), ręcznego i automatycznego, sterowania parametrami kamer ,
niezależne definiowanie parametrów dla każdej kamery (nagrywanie, obserwacja, sterowanie),
poprawne działanie całego systemu przy oświetleniu dziennym jak również istniejącym nocnym,
archiwizacja nagrań w CM dla wszystkich punktów kamerowych przez min. 7 dni,
podtrzymanie zasilania urządzeń w CM co najmniej na 1 godz.,
jednoczesna transmisja kablowa sygnałów wizji, sterowania kamerami i sygnałów dodatkowych - możliwość optymalnego wykorzystania systemu CCTV do zabezpieczenia wybranych obszarów,
centralne zarządzanie uprawnieniami wszystkich użytkowników systemu,
alarmowanie w CM zaniku sygnału wideo na którymś z wejść,
system zarządzania monitoringiem, umożliwiający zdalne programowanie
i sterowanie kamer z użyciem systemowego manipulatora,
możliwość przyporządkowania każdej kamerze indywidualnych parametrów zapisu,
możliwość podłączania dodatkowych, zewnętrznych nośników danych,
możliwość zarządzania systemem - wyboru kamer - z poziomu mapy terenu,
obserwacja stanu wejść alarmowych, ciągłe monitorowanie i powiadamianie
w CM (z wyświetlaniem odpowiedniego komunikatu) o każdym zaniku zasilania,
rejestracja zdarzeń w bazie z opisem zawierającym datę, czas wystąpienia
i opis zdarzenia,
komunikacja wszystkich składników systemu poprzez sieć TCP-IP,
wspieranie QoS,
modularna i w pełni skalowalna budowa,
integracja nowych komponentów systemu przy użyciu standardowych interfejsów oprogramowania,
skalowalne i elastyczne zarządzanie prawami użytkowników,
dekodowanie strumieni H.264, MPEG-4, MPEG-2 oraz M-JPEG,
generowanie zrzutów ekranowych ze strumieni wideo,
wspieranie operacji Przeciągnij i Upuść, dla prostszego zarządzania systemem,
baza danych z historią alarmów,
pełna współpraca systemu z zaproponowanymi kamerami,
prosta rozbudowa systemu o kolejne punkty kamerowe,
3. Roboty instalacyjne
Prace związane z urządzeniami i instalacjami elektrycznymi mogą wykonywać osoby, które spełniają wymagania kwalifikacyjne dla poszczególnych rodzajów prac i stanowisk. Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z instrukcja montażu dostarczona wraz z urządzeniem. Trasy kablowe instalacji teletechnicznych należy zbudować z elementów trwałych pozwalających na zachowanie odpowiednich promieni gięcia wiązek kablowych na zakrętach.
Przy układaniu kabli, zarówno miedzianych, jak i światłowodowych należy stosować się do odpowiednich zaleceń producenta (tj. promienia gięcia, siły i sposobu wciągania, itp.). Wartości minimalnych promieni gięcia kabli są podane w kartach katalogowych i specyfikacjach technicznych kabli miedzianych i światłowodowych. Przy odwijaniu kabla z bębna bądź wyciąganiu kabla z pudełka nie należy przekraczać maksymalnej siły ciągnięcia oraz zwracać uwagę na to, by na kablu nie tworzyły się węzły ani supły. Należy bezwzględnie pamiętać
o odpowiednim oznaczeniu kabla zgodnym z projektem wykonawczym. Należy pamiętać aby prace instalacyjne wykonywane były według określonych norm oraz wytycznych zawartych w projekcie budowlanym i wykonawczym.
3.1. Trasowanie
Trasowanie należy wykonać uwzględniając konstrukcję budynku oraz zapewniając bezkolizyjność z innymi instalacjami. Trasa instalacji powinna być przejrzysta, prosta
i dostępna dla prawidłowej konserwacji i remontów. Wskazane jest aby trasa przebiegała w liniach poziomych i pionowych. Wszelkie szczegółowe kwestie przeprowadzenia instalacji w budynkach i na elewacjach należy przed montażem omówić z Zamawiającym.
3.2. Instalacja szafki budynkowej
Miejsce instalacji szafki budynkowej, każdorazowo powinno zostać uzgodnione
z Zamawiającym. Podczas doboru miejsca instalacji należy uwzględnić: odległość od puszki rozdzielczej zasilania administracyjnego, dostępność dla konserwacji i remontów, możliwości doprowadzenia okablowania. Szafki budynkowe należy przymocować do ściany w sposób trwały. Stopień ochrony IP obudów powinien być zgodny z przeznaczeniem i miejscem eksploatacji szafek. Sposób montażu szafek PK nie może naruszać ich stopnia ochrony IP i ochrony od porażeń. Wprowadzenia przewodów do szafek PK należy wykonać zgodnie ze stopniem ochrony IP szafek. Ochronę odgromową i przepięciową należy wykonać ściśle zgodnie z wymaganiami przepisów i zaleceniami odpowiednich norm. W razie potrzeby szafki PK powinny być wyposażone w system stabilizacji temperatury.3.3. Instalacje wewnątrz budynkowe
Instalacje wewnętrzne w budynkach tj.: w piwnicach, w pionach elektro-technicznych oraz na korytarzach klatek, należy układać w rurach osłonowych PCV stosując odpowiedni system do ich trwałego i estetycznego umocowania do stropów lub ścian. W rurach osłonowych należy umieścić wszystkie kable stosowane do budowy systemu monitoringu tj.: kable:
- kabel światłowodowy należy doprowadzić w rurce ochronnej PCV od punktu wejścia do budynku do punktu umieszczenia budynkowej szafki kablowej,
- kabel zasilający punkt kamerowy oraz kabel sieciowy należy prowadzić wspólnie
w jednej rurce ochronnej od szafki budynkowej do miejsca zamocowania punktu kamerowego,
- kabel zasilający szafki budynkowej należy prowadzić w rurce ochronnej PCV od puszki rozdzielczej zasilania administracyjnego do szafki budynkowej.
Po wykonaniu instalacji, miejsca budynków, w których dokonywano prac instalacyjnych doprowadzić do stanu pierwotnego.
3.4. Instalacje zewnętrzne
W przypadku instalacji okablowania na zewnątrz budynku, okablowanie prowadzić
w rurkach PCV odpornych na działanie promieniowania UV .
Po wykonaniu instalacji, miejsca budynków, w których dokonywano prac instalacyjnych doprowadzić do stanu pierwotnego.
3.5. Instalacje sprzętu aktywnego
Instalacje i uruchomienie wszystkich urządzeń aktywnych należy przeprowadzić zgodnie z ich instrukcjami. Wszystkie urządzenia aktywne należy zamocować w szafce budynkowej w sposób trwały (bez możliwości swobodnego ich przemieszczania). Zamontowane urządzenia aktywne należy podłączyć do zasilania oraz połączyć miedzy sobą według schematu w projekcie wykonawczym.
3.6. Instalacje przełącznic światłowodowych
Instalacja przełącznic światłowodowych obejmuję instalację przełącznic w szafkach budynkowych, lub szafie rakowej oraz wyposażenie jej w niezbędny sprzęt optyczny wraz z wykonaniem niezbędnych połączeń.
4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu i montowanych urządzeń:
4.1. Odpowiednie certyfikaty, atesty wykazujące, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych , właściwych przepisów i dokumentów technicznych oraz wymaganiami dokumentacji projektowej.
4.2. Deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności zgodnie z aprobatą techniczna w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 4.1 i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
4.3. Aktualnie ważne dokumenty homologacyjne Ministerstwa Łączności lub deklaracje zgodności w przypadku kabli i osprzętu użytego do budowy linii optotelekomunikacyjnych.
5. Szczegółowy opis zakresu robót znajduje się łącznie w opracowanych projektach budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót i opisie zawartym w niniejszym SIWZ.
Uwaga! w załączonej dokumentacji technicznej, część dotycząca kanalizacji kablowej jest wyłączona z postępowania przetargowego w niniejszym SIWZ, gdyż stanowi odrębne postępowanie.
Przedmiary robót, projekty budowlane, wykonawcze i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót stanowią załączniki nr 9 i 10 do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej. www.smlubartow.pl
6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt.
7. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z rozbiórki, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy.
8. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych pod warunkiem uzgodnienia ich z Zamawiającym i z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny:
winny spełniać funkcje jakiej maja służyć,
nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych, instalacyjnych oraz konfiguracji sprzętu.
Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszczania rozwiązań poszczególnych technologii.
9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy.
W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
Ulica ul. Cicha 6
Nr domu 6
Miejscowość Lubartów
Kod Pocztowy 21-100
Województwo lubelskie
Tel 081 463 90 01
Fax 081 855 30 15
Internet www.smlubartow.pl
Regon 00048647400000
E-mail madamczyk@smlubartow.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa
Rodzaj zam inny Spółdzielnia Mieszkaniowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na budowę systemu monitoringu wizyjnego Zacisze - 1 Maja - Lubelska oraz Cicha znak sprawy TVK/R -39/2013. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Uprawnienie Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał nr 3 do SIWZ.Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia - zał.nr. 6
Wiedza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał nr 3 do SIWZ.Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia - zał.nr. 6
Potencjał Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał nr 3 do SIWZ
Zdolne Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał nr 3 do SIWZ.Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia - zał.nr. 6
Sytuacja Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty 2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium.3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr. 2 do SIWZ.5. Wykaz robót budowlanych zał. nr 4, potwierdzonych dołączonymi referencjami.6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami przez Wykonawcę - zał. nr 5, 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 7 9. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia.10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości co najmniej 600.000,00 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Udzielona gwarancja na roboty
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.smlubartow.pl
Adres uzyskania siwz Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21 -100 Lubartów, pokój 31
Data składania wniosków 15/01/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21 -100 Lubartów, pokój Sekretariatu.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Poza innymi przypadkami wynikającymi z przepisów prawa i wzoru umowy Zamawiający ze względu na fakt starania się o dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej, zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku nieotrzymania takiego dofinansowania, przy czym z powodów powołanych w niniejszym punkcie SIWZ Zamawiający może od umowy odstąpić nie później niż do dnia 30.04.2014 roku (liczy się data nadania przez Zamawiającego stosownego pisma do Wykonawcy przesyłką poleconą).
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)