Świadczenie usługi w zakresie dostępu do sieci INTERNET o przepustowości 300 Mbps - droga zapasowa

Data publikacji 2013-12-30
Data zakończenia 2014-01-10 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539022 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dostępu do sieci INTERNET o przepustowości 300Mbps - droga zapasowa - 2014 r.
INTERNET
1) Wykonawca zamówienia będzie zobowiązany świadczyć Zamawiającemu usługę stałego, szerokopasmowego dostępu do Internetu - 300Mbps w następującej lokalizacji:
Punkt Udostępnienia Usługi (PUU) - obiekt wojskowy, Warszawa ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2;
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił usługę wymienioną w pkt. 1 z wykorzystaniem infrastruktury telekomunikacyjnej w warstwie fizycznej i logicznej niezależnej od obecnie świadczonej usługi stałego szerokopasmowego dostępu do sieci Internet w lokalizacji - obiekt wojskowy Warszawa ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2;
3) Wykonawca musi posiadać styki z międzynarodowymi sieciami globalnymi;
4) Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usługi w oparciu o podwykonawców;
5) Zamawiający dopuszcza tylko łącza kablowe obsługujące 32-bitowy protokół BGP;
6) Wymagane są następujące parametry techniczno-organizacyjne udostępnienia usługi:
gwarantowana przepływność minimalna na poziomie transmisyjnym - 200Mbps;
wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi typu secondary DNS;
wykonawca posiada bezpośredni styk z siecią PIONIER;
maksymalny czas reakcji serwisu od momentu powiadomienia - 4 godziny;
niezawodność usługi nie mniejszą niż 98% w okresie miesięcznym;
7) Przed oddaniem do eksploatacji Punktu Udostępnienia Usługi zostaną przeprowadzone procedury testowe;
8) Zamawiający wymaga od Wykonawcy rozpoczęcia efektywnego świadczenia usług dostępu do sieci Internet w terminie 30 dni od podpisania umowy, w związku z tym Zamawiający przewiduje modyfikację, w tym aspekcie, formularza Załącznika nr 3 do SIWZ;

ROUTER
9) Wykonawca wykona podłączenie w oparciu o własny router abonencki (Customer Edge) dostarczony do lokalizacji Zamawiającego, który odpowiednio skonfiguruje do współpracy z routerem Zamawiającego (CISCO 7206VXR, protokół BGP) w porozumieniu z obecnym usługodawcą Zamawiającego. Umiejscowienie urządzenia - Warszawa, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, budynek nr 100, pomieszczenie nr 46.
10) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył wraz z routerem abonenckim zapasowy zasilacz routera - drugi egzemplarz;
11) Router Wykonawcy ma być zarządzany przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy;
12) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zarządzał routerem Zamawiającego przez cały okres trwania umowy;
13) Zamawiający zapewni interfejs fizyczny na routerze Zamawiającego (CISCO 7206VXR) - GigaEthernet z łączem RJ45;
14) Wykonawca musi obsługiwać 32 bitowy numer AS (protokół BGP);
15) Zamawiający wymaga uruchomienia protokołu BGP w opcji: dostęp z protokołem BGP do sieci Wykonawcy oraz do światowego Internetu, brak ograniczeń w tranzytowaniu innych ASów;
16) Wykonawca wystąpi w imieniu Zamawiającego do RIPE o przyznanie puli adresów IP klasy C w wersji 4. Nowa klasa zostanie wykorzystana do rozdzielenia podsieci studentów i pracowników w oparciu o posiadany protokół BGP i dwóch dostawców internetowych;
17) Wykonawca, po porozumieniu się z obecnym usługodawcą Zamawiającego, przeprowadzi rekonfigurację routera Zamawiającego w celu zestawienia sesji BGP do dwóch niezależnych dostawców Internetu. Zakres rekonfiguracji obejmuje:
wykonanie projektu technicznego. Jednym z elementów projektu będzie opis procedur testowych;
przyłączenie do zaoferowanego łącza Internet;
rekonfiguracja adresacji, ACLs, mechanizmów bezpieczeństwa, QoS i protokołów routingu z wykorzystaniem adresacji IP Zamawiającego;
przygotowanie dokumentacji powykonawczej;
Wymienione mechanizmy mają być zrekonfigurowane na urządzeniu Zamawiającego
oraz skonfigurowane na wszystkich urządzeniach, które będą wymagały prawidłowej pracy łącza;
Rekonfiguracja mechanizmów bezpieczeństwa ma obejmować modyfikację reguł zapory ogniowej;
18) Zamawiający dostarczy Wykonawcy wszystkie loginy i hasła do routera Zamawiającego niezbędne do wykonania wymaganej rekonfiguracji routera Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu Umowy z Wykonawcą.
19) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie loginy i hasła do routera Wykonawcy niezwłocznie po uruchomieniu usługi dostępu do Internetu;
20) Wykonawca określi warunki i sposób serwisowania udostępnianego urządzenia. Wymagany czas naprawy - 4 godziny od momentu dokonania prawidłowego zgłoszenia awarii;
21) Dojazdy do PUU na świadczenie usług serwisowych i usuwania awarii na koszt Wykonawcy;
22) Zamawiający zapewni zasilanie i miejsce dla urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę i wykorzystywanych do świadczenia usług;
23) Okres świadczenia usługi - 1 rok od dnia podpisania Protokołu Zdawczo-Odbiorczego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-908
Województwo mazowieckie
Tel 022 6837865
Fax 022 6837977
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E-mail szp@wat.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Kopia aktualnego zaświadczenia o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 224 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, lub zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych, o których mowa w przepisach ww. ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3A do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 10 niniejszego ogłoszenia. 5) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 10 i 11 ogłoszenia. 6) opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: a) W razie zmiany obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia uwzględniającego nową, aktualną wysokość stawek podatku VAT, co będzie wprowadzone do umowy stosownym aneksem
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wat.edu.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja Zamówień Publicznych WAT, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 6 (wejście przez biuro przepustek)
Data składania wniosków 10/01/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Sekcja Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)