Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Swarzędz
|
Ulica |
Rynek 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Swarzędz
|
Kod Pocztowy |
62-020
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
(061) 65 12 000
|
Fax |
(061) 65 12 211
|
Internet |
www.swarzedz.pl
|
E-mail |
zamowienia@swarzedz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
21/11/2014
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 300000,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- W ciągu ostatnich pięciu lat był wykonawcą robót dotyczących:
budowy skrzyżowania typu rondo lub przebudowy skrzyżowania prostego na skrzyżowanie typu rondo,
budowy skrzyżowania lub przebudowy skrzyżowania w ciągu drogi krajowej,
co najmniej dwóch robót dotyczących budowy lub przebudowy nawierzchni bitumicznej jezdni o powierzchni min. 10.000,00 m2;
budowy kanalizacji deszczowej o dł. min 1000 mb,
Wykonawca dołączy do oferty dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dokumentów złożonych do oferty w skali spełnia - nie spełnia
|
Zdolne |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
dysponują lub będą dysponowali co najmniej odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia:
-(kierownika budowy) - budowlane w specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz minimum 4-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy,
-(kierowników robót) - budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz minimum 4-letni staż pracy na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy w niżej wymienionych specjalnościach:
- w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnych,
- w zakresie robót elektrycznych,
- w zakresie robót gazowych,
- w zakresie sieci telekomunikacyjnych,.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji w przypadku gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia oraz staż zawodowy w więcej niż jednej specjalności.
Uwaga: za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity DzU. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU. z 2008r. Nr 63, poz. 394).
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dokumentów złożonych do oferty w skali spełnia - nie spełnia
|
Sytuacja |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 5000000 zł (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej),
-posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 5000000 zł,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dokumentów złożonych do oferty w skali spełnia - nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2) Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba. 4) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1); 5)Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wskazanym zakresie:
a) możliwość zmiany (przedłużenia) terminu realizacji zamówienia, za pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności oraz przyczyn:
-działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne, protesty), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,
-wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru,
-wystąpienia robót dodatkowych lub wystąpienia kolizji, której ujawnienie nie było możliwe podczas opracowania dokumentacji, a której usunięcie jest konieczne w celu realizacji inwestycji,
- wystąpienia okoliczności których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
-w przypadku opóźnień w wydaniu decyzji administracyjnych właściwych instytucji, niezależnych od zamawiającego,
-w przypadku natrafienia na znaleziska archeologiczne,
- w przypadku opóźnień w wydawaniu decyzji decyzji administracyjnych właściwych instytucji
b) możliwość dokonania zmiany podwykonawców, w zakresie robót wskazanych w ofercie, w związku z rażącym naruszeniem przez nich warunków projektu umowy oraz w związku ze zdarzeniami losowymi;
c) dopuszcza się zmianę wartości umowy - za zgodą zamawiającego - na podstawie faktycznie wykazanych robót wynikających z obmiarów geodezyjnych i kosztorysowych potwierdzonych przez inżyniera kontraktu oraz inspektora nadzoru
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http.bip.swarzedz.eu
|
Adres uzyskania siwz |
Siedziba Zamawiającego
Rynek 1
62-020 Swarzędz
pok. 406
|
Data składania wniosków |
14/01/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiającego
Rynek 1
62-020 Swarzędz
Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający stara się o dotację na przedmiotowe zadanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|