Świadczenie usług pomocy komputerowej i podobnych w Sądzie Okręgowym w Warszawie, nr ZP/OI/82/13

Data publikacji 2013-12-31
Data zakończenia 2014-01-09 10:30:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540696 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722530003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pomocy komputerowej i podobnych w Sądzie Okręgowym w Warszawie przez 9 osób.
2. Usługa świadczona będzie w następujących lokalizacjach w Warszawie:
1) al. Solidarności 127 - 4 osoby,
2) ul. Czerniakowska 100 - 2 osoby,
3) ul. Płocka 9 - 2 osoby,
4) ul. Chopina 1, ul. Złota 81A i ul. Skierniewicka 21/2 - 1 osoba.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Warszawie
Ulica Al. Solidarności 127
Nr domu 127
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-898
Województwo mazowieckie
Tel 022 4407183
Fax 022 4405042
Regon 00032469400000
E-mail rzp@warszawa.so.gov.pl; ascibisz.rzp@warszawa.so.gov.pl; abernabiuk.rzp@warszawa.so.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Zdolne Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 9 osobami, przy czym każda osoba posiadająca wykształcenie średnie informatyczne oraz doświadczenie zawodowe co najmniej 12 miesięcy na stanowisku informatycznym, wykazujące się doświadczeniem w zakresie obsługi systemów MS Windows XP i 7, środowiska Active Directory, pakietów biurowych MS Office (co najmniej Word i Excel). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a) przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, b) terminu realizacji umowy, c) warunków płatności, d) wysokości stawki podatku VAT i związanej z nią ceny brutto. 2. Zmiana umowy, może być dokonana za porozumieniem Stron, w formie pisemnego aneksu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w przypadku nieotrzymania środków budżetowych, koniecznych do realizacji niniejszej umowy, od dysponenta właściwego stopnia, w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o przedmiotowej okoliczności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.warszawa.so.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Okręgowy w Warszawie, Oddział Finansowy, 00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 580
Data składania wniosków 09/01/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Sąd Okręgowy w Warszawie, Oddział Finansowy, 00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 580
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)