Zakup 3 szt. cyfrowych kopiarek laserowych czarno-białych oraz objęcie ich obsługą serwisową dla potrzeb Biur Powiatowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Data publikacji 2012-08-23
Data zakończenia 2012-09-13 09:30:00
Instytucja
Miejscowość Ciecierzyn
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182137 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004, 503100001, 301971007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń fabrycznie nowych cyfrowych kopiarek laserowych czarno-białych z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego (dalej: Sprzęt) do Biur Powiatowych Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz objęcie ich obsługą serwisową (dalej: Serwis).
2. Rzeczowy i ilościowy zakres zamówienia:
(ilość - 3 sztuki)
Cyfrowa kopiarka laserowa czarno-biała z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego o parametrach technicznych:
2.1. Parametry techniczne:
1) prędkość skanowania, kopiowania, drukowania: nie mniej niż 75 kopii/minutę dla formatu A4
2) format kopii minimum: od A5 do A3
3) obsługa papieru o gramaturze minimum od 60 do 216 g/m2
4) łączna pojemność podajników (bez podajnika ręcznego) minimum 4600 arkuszy A4 o gramaturze 75 g/m2
5) taca odbiorcza min. 2000 arkuszy
6) zmniejszenie/powiększenie: min. 25-400%
7) rozdzielczość drukowania - 1200 x 1200 dpi
8) automatyczny dwustronny podajnik oryginałów o pojemności min. 100 ark. o gramaturze 75 g/m2
9) czas wydruku pierwszej strony nie więcej niż: 3 sek
10) drukowanie sieciowe dwustronne
11) dysk twardy min 80 GB
12) pamięć 1024 MB
13) karta sieciowa 1 Gbit
14) języki drukowania: PCL 6/PCL 5e; emulacja PostScript 3
15) automatyczne rozpoznawanie formatu papieru
16) ekran dotykowy z graficznym interfejsem
17) skanowanie sieciowe z szyby i ADF - kolorowe, dwustronne
18) skanowanie do pliku PDF, JPG, TIFF
19) skanowanie do sieciowego serwera pliku, skanowanie do e-maila
20) zdalne zarządzanie i monitorowanie urządzenia poprzez sieć LAN
21) funkcje wykończenia prac: zszywanie jedno- i wielopunktowe, zszywanie min 50 arkuszy, dziurkowanie dwuotworowe.
22) materiały eksploatacyjne do samodzielnej wymiany przez użytkownika: toner i bęben. Dopuszcza się niewymienny bęben jeżeli wydajność bębna jest większa niż przewidywalna ilość wydruków podczas trwania umowy, tj. 960 000 stron (20 000 stron miesięcznie przez okres 48 miesięcy).
23) dodatkowe materiały eksploatacyjne, które Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem: zszywki do urządzeń w ilości nie mniejszej niż 15 000 sztuk do każdej kopiarki, razem nie mniej niż 45 000 sztuk.
24) gwarancja producenta: min. 24 miesiące od daty zakupu.

2.2. Warunki utrzymania powyższych urządzeń:

1) Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać urządzenia określone w rozdziale III punkt 2.1. siwz w stanie przydatnym do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych z specyfikacją producenta, przez okres 48 miesięcy od daty podpisania umowy.
2) Do obowiązków Wykonawcy w ramach opłaty okresowej należy usuwanie awarii Sprzętu, dostarczanie niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (toner, bęben) oraz niezbędnych części zamiennych na własny koszt.
3) Do obowiązków Wykonawcy nie należy dostarczanie papieru oraz zszywek. Zamawiający używa papieru o następującej jakości: od 60 do 216 g/m2, białość 161 dpi oraz 146 dpi. Wykonawca oświadcza, że jest to papier właściwy do zaoferowanego Sprzętu.
4) Wykonawca w ciągu 24 godzin od chwili poinformowania go przybędzie do miejsc dostaw Sprzętu w Biurach Powiatowych i podejmie czynności mające na celu usunięcie usterek. Zgłoszenia do Wykonawcy mogą być dokonywane drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną. Numery kontaktowe stron Umowy zostały ujęte w załączniku nr 3 do Umowy.
5) Zamawiający obowiązany jest zapewnić Wykonawcy dostęp w godzinach od 08:30 do 15:00 każdego dnia roboczego do Sprzętu w celu realizacji czynności objętych umową/zamówieniem.
6) Obsługa serwisowa Sprzętu może być dokonywana wyłącznie przez Wykonawcę, który ma autoryzację na sprzedaż i serwis zamawianego Sprzętu, chyba że warunki gwarancji przewidują inną możliwość wykonywania napraw objętych gwarancją.
7) W razie nie usunięcia usterek Sprzętu w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia, Wykonawca dostarczy zastępcze urządzenie najpóźniej czwartego dnia po dniu zgłoszenia o zbliżonych parametrach technicznych na okres wykonywania naprawy.
8) Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w postaci opłaty miesięcznej. Opłata ta obliczana będzie jako iloczyn liczby wykonanych kopii przy użyciu Sprzętu oraz stawki za jedna kopię, określonej w ofercie.
9) W celu ustalenia opłaty miesięcznej Wykonawca będzie odczytywać stan licznika Sprzętu najpóźniej w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca w obecności pracownika Zamawiającego. Odczyt będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.

2.3. Dostawa urządzeń:
1) Termin dostawy Sprzętu - do 30 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do
30 listopada 2012 r.
2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i uruchomić Sprzęt w lokalizacjach podanych niżej:
1 BP Krasnystaw, 22-300 Krasnystaw ul. Browarna 1 1 sztuka
2 BP Opole Lubelskie, 24-300 Opole Lubelskie Al.600-lecia 42 1 sztuka
3 BP Włodawa, 22-200 Włodawa Al. Piłsudskiego 66 1 sztuka

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsc dostaw w obrębie woj. lubelskiego, nie później niż trzy dni po podpisaniu umowy (Wykonawca rozpocznie dostawy po ostatecznej deklaracji miejsc dostaw lub po upłynięciu trzech dni od podpisania umowy).
3. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony Sprzęt / materiały eksploatacyjne:
a) są niezgodne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia lub nie są kompletne,
b) posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia,
c) posiadają ślady wcześniejszego użytkowania,
d) są niekompatybilne z urządzeniem, do którego są przeznaczone,
Zamawiający odmówi odbioru części lub całości Sprzętu / materiałów eksploatacyjnych, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznacza termin dostarczenia Sprzętu / materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona.
4. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do siwz.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dostawa Sprzętu - do 30 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 30 listopada 2012 r.
Serwis dla Sprzętu - 48 miesięcy od daty dostawy Sprzętu.

Zamówienie poniżej 130 000 euro

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)