WYKONANIE GADŻETÓW PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Data publikacji 2014-03-04
Data zakończenia 2014-03-12 13:00:00
Instytucja Gmina Miejska Hrubieszów
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 45937 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie gadżetów promujących podregion Gotania i Projekt Od wizji - do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania, współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Dostawa gadżetów promujących podregion Gotania w ilości 1200 kompletów, na które składają się 3 rodzaje kompletów (komplet nr 1, komplet nr 2, komplet nr 3)

W skład kompletu nr 1 (400 kpl.) wchodzą niżej wymienione elementy:
1.1. Filiżanka z talerzykiem zapakowana w pudełko ozdobne
Wymiar: pojemność 300ml
Materiał: ceramika
Kolor: dwa kolory do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy

1.2. Portfel damski z kieszenią na bilon w pudełku ozdobnym
Wymiar: 15,0 x 9,5 x 3,0cm (+/- 10 %)
Materiał: skóra naturalna licowa
5 miejsc na karty kredytowe, 3 miejsca na zaskórniaki jedno zapinane na zamek błyskawiczny, 4 miejsca na banknoty, miejsce na bilon zamykane metalową ramką (bigiel), cały portfel zamykany na zatrzaskę, na zewnątrz portfela dodatkowa kieszeń
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
Znakowanie: tłoczenie lub grawerowanie laserem

1.3. Pendrive 16GB w skórzanym etui - brelok
Wymiar: 46.5 x 24 x 2.5mm (+/- 10%)
materiał: tworzywo i skóra naturalna
specyfikacja: interfejs USB2.0, zgodny wstecz z USB1.1
znakowanie: nadruk na skórze

1.4. Torba bawełniana 105 g z krótkimi uszami
Wymiar: 420x380mm (+/- 10%)
materiał: bawełna 105g/m2
kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
znakowanie: nadruk

1.5. Torba na ramię z możliwością poszerzenia grzbietu
Wymiar: 45 x 30 x 15,5 cm (+/- 10%)
materiał: poliester min. 600T
wyposażona w regulowany pasek na ramię, dwie komory wewnętrzne, dodatkową kieszeń na zamek błyskawiczny na zewnątrz
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy

1.6. Czapka 6-panelowa z daszkiem, regulowana za pomocą metalowego zapięcia
materiał: bawełna min. 170g / m2
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
znakowanie: metodą haftu komputerowego

1.7. Etui z miejscem na 144 wizytówki
wymiar: 12,3 x 25,1 x 1,8 cm (+/- 10%)
materiał: poliester, mikro fibra
kolor: czarny
znakowanie: nadruk

1.8. Podkładka pod mysz
Wymiar: 190 x 230 x 3 mm (+/- 10%)
Materiał: PVC/EVA
Kolor: do uzgodnienia z zamawiającym po podpisaniu umowy
znakowanie: nadruk

1.9. Komplet piśmienniczy: długopis, pióro kulkowe, etui
Wymiar: 170x60x25 mm (+/- 10%)
Materiał: metal, ekoskóra
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy

1.10. Torba ozdobna
Papier: kreda, folia błysk
Wymiary: 24x9x33 cm
Uchwyt: bawełniany przewlekany
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
znakowanie: oprócz logotypów nadruk 15 zdjęć wybranych przez Zamawiającego
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 15.05.2014 r.
Czas i miejsce dostawy: Urząd Miasta Hrubieszów, Biuro Projektu SPPW ul. 3 Maja 15, 22-500 Hrubieszów, w godz. 8:00 - 15:00

W skład kompletu nr 2 (400 kpl.) wchodzą niżej wymienione elementy:
1.1. Kubek szklany do napojów gorących zapakowany w pudełko ozdobne
Wymiar: pojemność 300ml
Materiał: grube szkło matowe
Kolor: biały

1.2. Portfel męski z kieszenią na bilon w pudełku ozdobnym
Wymiar: 10,5 x 12 x 1,5 cm (+/- 10 %)
Materiał: skóra naturalna licowa
podwójna przegroda na banknoty, co najmniej dziewięć nieprzezroczystych kieszonek na karty kredytowe, przezroczysta kieszeń np. na prawo jazdy, podwójna przezroczysta kieszeń np. na dokumenty, kieszeń na monety zamykana na zatrzask, kilka różnych przegródek wewnątrz
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
Znakowanie: tłoczenie lub grawerowanie laserem

1.3. Parasol automatyczny z drewnianą rączką
Wymiar: ø 105 cm (+/- 10%)
Materiał: poliester, drewno
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy

1.4. Automatyczny długopis
Materiał: metal, plastik
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy

1.5. Otwieracz z magnesem typu KAPSEL
Wymiar: 16x73x73 mm (+/- 10%)
Materiał: tworzywo, metal
Kolor: biały / brązowy
Znakowanie: nadruk

1.6. Magnetyczny notes na lodówkę z wykorzystaniem kształtu Gotania (logotyp)
Wymiar magnesu: 165 x 75 mm (+/- 10%)
Wymiar notesu: 75 x 105 mm (A7)
Materiał: folia magnetyczna + 50 kartek na tekturowym podkładzie
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
znakowanie: nadruk na magnesie

1.7. Smycz wykończona metalową klamerką i plastikowym zaczepem do telefonu komórkowego
Wymiar: szerokość 20mm, obustronny nadruk
Kolor: jedna strona czarny i druga strona biały
jedna strona brąz i druga strona beż
znakowanie: nadruk

1.8. T-shirt klasyczny
Wymiar: rozmiarówka damska S-XXL (po 80 szt. z każdego rozmiaru)
materiał: 100% bawełna min. 200 g/m2
Kolor: czarny, biały
znakowanie: nadruk

1.9. Ceramiczna świnka skarbonka w tekturowym opakowaniu
4 podkładki antypoślizgowe i zatyczka na spodzie.
Sugerowana wielkość nadruku: 3x2 cm
Wymiary: 8,4x6,9x7 cm (+/- 10%)
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
1.10. Torba ozdobna
Papier: kreda, folia błysk
Wymiary: 24x9x33 cm
Uchwyt: bawełniany przewlekany
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
znakowanie: oprócz logotypów nadruk 15 zdjęć wybranych przez Zamawiającego
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 30.05.2014 r.
Czas i miejsce dostawy: Urząd Miasta Hrubieszów, Biuro Projektu SPPW ul. 3 Maja 15, 22-500 Hrubieszów, w godz. 8:00 - 15:00

W skład kompletu nr 3 (400 kpl.) wchodzą niżej wymienione elementy:
1.1. Kubek do kawy zapakowany w pudełko ozdobne
Wymiar: pojemność 300ml
Materiał: ceramika
Talerzyk i zewnętrzna strona filiżanki - kolor, wnętrze filiżanki kolor
Kolory do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy

1.2. Przybornik do paznokci składający się z nożyczek, cążek, pęsety, diamentowego pilnika oraz narzędzi do usuwania skórek i czyszczenia paznokci w etui.
Materiał: stal nierdzewna
Kolor: czarny
znakowanie: druk na etui

1.3. Gąbka z irchy w worku foliowym
Wymiar: 125 x 85 x 40mm (+/- 10%)
Materiał: Ircha naturalna
Znakowanie: Sitodruk

1.4. Ręczniki frotte (2szt.)
Wymiar: 50x70 cm i 70x140 cm
Materiał: bawełna 100%
gramatura min. 640 g/m2
opakowanie: ozdobne pudełko
Znakowanie: haft na ręcznikach i nadruk na pudełku
Kolor: do uzgodnienia z zamawiającym po podpisaniu umowy

1.5. Podwójna rękawica kuchenna + ścierka lniana / bawełniana
Materiał rękawice: Tkanina elanobawełna min. 210g/m2
Materiał ścierka: bawełna /len min. 135g/m2
Znakowanie: mały haft

1.6. Poduszka podróżna (rogalik)
Wymiar: 47 x 31.5 cm (+/- 10%)
Materiał: welur, wypełnienie - włókno kulkowe
Znakowanie: nadruk / haft komputerowy
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy

1.7. 7-częściowy zestaw do czyszczenia obuwia (3 drewniane szczotki, szczotkę do zbierania kurzu z obuwia, ściereczka do czyszczenia, gąbka i pasta do butów) pakowany w etui z zamkiem błyskawicznym.
Kolor: czarny
Materiał: drewno, nylon
Znakowanie: nadruk

1.8. Artystyczny zestaw dla dzieci
w plastikowym etui z PVC. W komplecie 24 elementy do malowania i rysowania. Wymiary: 15, 5x11, 2x2,5 cm (+/- 10%)
Rodzaj nadruku(maksymalna ilość kolorów): DL(8)(A).
Maksymalna wielkość nadruku: 60x40 mm (+/- 10%)

1.9. Puzzle dla dzieci
części odporne na zginanie
wyprodukowane z materiałów ekologicznych
ilość elementów : 25
wymiary po rozłożeniu min.: 35 x 29 cm
grafika do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy

1.10. Torba ozdobna
Papier: kreda, folia błysk
Wymiary: 24x9x33 cm
Uchwyt: bawełniany przewlekany
Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
znakowanie: oprócz logotypów nadruk 15 zdjęć wybranych przez Zamawiającego
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 16.06.2014 r.
Czas i miejsce dostawy: Urząd Miasta Hrubieszów, Biuro Projektu SPPW ul. 3 Maja 15, 22-500 Hrubieszów, w godz. 8:00 - 15:00

UWAGA!
Na gadżetach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, logotyp Gotanii oraz w miarę możliwości (w zależności od wielkości przedmiotu) Bundeslogo, zdjęcia dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy (max. 15 szt. zdjęć - dotyczy toreb ozdobnych), herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 różnych projektów łącznie dla 10 gmin). Sposób i forma oznakowania, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Kolory gadżetów do uzgodnienia z Zamawiającym.
Oznakowanie w jednym kolorze - do ustalenia z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
Gadżety powinny posiadać niezbędne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa, dopuszczone do obrotu handlowego
Dopuszcza się możliwość zmiany kolorów gadżetów po podpisaniu umowy z Wykonawcą za zgodą Zamawiającego.
Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Hrubieszów
Ulica ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
Nr domu 1
Miejscowość Hrubieszów
Kod Pocztowy 22-500
Województwo lubelskie
Tel 084 6962380 w. 54
Fax 084 6962380
Internet www.miasto.hrubieszow.pl
Regon 00052407400000
E-mail inwestycje@hrubieszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Wiedza W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie co najmniej jedna dostawa odpowiadająca swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 10 000 PLN brutto. Zamawiający uzna za odpowiadające swoim charakterem dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, polegające na dostawie gadżetów promocyjnych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że wskazane usługi były wykonane należycie, a także wskazujące ich wartość i termin realizacji oraz inne wymagane w SIWZ cechy.
Potencjał Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Zdolne Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 w zw. z art. 26 ust. 2b.
Sytuacja Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 4. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług oraz w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków klimatycznych, 2) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 3) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert (np. brak dostępności wymienionego w ofercie sprzętu). 7. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 8. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 6 wymaga podpisania aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Hrubieszowie - Biuro Projektu SPPW ul. 3 Maja 15 22-500 Hrubieszów
Data składania wniosków 12/03/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce sala konferencyjna Urzędu Miasta w Hrubieszowie ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)