Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Data publikacji 2014-03-10
Data zakończenia 2014-03-26 09:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Koszulki,
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Buty,
  • Obuwie specjalne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 79928 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188320000, 188150005, 358111003, 351134003, 183310008, 184441107, 358100005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Postępowanie podzielone jest na jedenaście części:
CZĘŚĆ 1
Dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej Krakowie. Przedmiot zamówienia: Buty strażackie skórzane 80 par /zamówienie podstawowe/, Buty strażackie skórzane 30 par /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.1
CZĘŚĆ 2
Dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Buty strażackie gumowe 13 par /zamówienie podstawowe/, Buty strażackie gumowe 2 pary /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2.
CZĘŚĆ 3
Dostawa obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo sztabowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Obuwie koszarowe 100 par /zamówienie podstawowe/, Buty dla kadry dowódczo sztabowej 10 par /zamówienie podstawowe/, Obuwie koszarowe 20 par /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.3.
CZĘŚĆ 4
Dostawa ubrań specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Ubranie specjalne 45 kpl. /zamówienie podstawowe/, Ubranie specjalne 30 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.4.
CZĘŚĆ 5
Dostawa ubrań koszarowych oraz ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 100 kpl. /zamówienie podstawowe/, Ubranie koszarowe (kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami) 30 szt. /zamówienie podstawowe/, Ubranie koszarowe (czapka) 150 szt. /zamówienie podstawowe/, Ubranie robocze (bluza + spodnie) 7 kpl. /zamówienie podstawowe/, Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 80 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Ubranie koszarowe (kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami) 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Ubranie koszarowe (czapka) 130 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Ubranie robocze (bluza + spodnie) 3 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5.
CZĘŚĆ 6
Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Koszulka letnia 260 szt. /zamówienie podstawowe/, Koszulka zimowa 260 szt. /zamówienie podstawowe/, Koszulka letnia 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Koszulka zimowa 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6.
CZĘŚĆ 7
Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Hełm strażacki 50 szt. /zamówienie podstawowe/, Hełm strażacki 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7.
CZĘŚĆ 8
Dostawa rękawic specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Rękawice specjalne 110 par /zamówienie podstawowe/, Rękawice specjalne 70 par /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8.
CZĘŚĆ 9
Dostawa kominiarek niepalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Kominiarka niepalna 60 szt. /zamówienie podstawowe/, Kominiarka niepalna 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.9.
CZĘŚĆ 10
Dostawa pochewek na toporek dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Pochewka na toporek 80 szt. /zamówienie podstawowe/, Pochewka na toporek 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.10.
CZĘŚĆ 11
Dostawa dystynkcji i emblematów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Dystynkcje na plakietkach 200 szt. /zamówienie podstawowe/, Dystynkcje na beret 60 szt. /zamówienie podstawowe/, Dystynkcje na pochewkach 40 kpl. /zamówienie podstawowe/, Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 10 szt. /zamówienie podstawowe/, Emblemat SA PSP w Krakowie 80 szt. /zamówienie podstawowe/, Dystynkcje na plakietkach 175 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Dystynkcje na beret 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Dystynkcje na pochewkach 3 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Emblemat SA PSP w Krakowie 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.11

Opis

Dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej Krakowie. Przedmiot zamówienia: Buty strażackie skórzane 80 par /zamówienie podstawowe/, Buty strażackie skórzane 30 par /zamówienie w ramach prawa opcji/
Okres gwarancji minimum 36 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.1Dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Buty strażackie gumowe 13 par /zamówienie podstawowe/,
- Buty strażackie gumowe 2 pary /zamówienie w ramach prawa opcji/.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2Dostawa obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo sztabowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Obuwie koszarowe 100 par /zamówienie podstawowe/
- Buty dla kadry dowódczo sztabowej 10 par /zamówienie podstawowe/
- Obuwie koszarowe 20 par /zamówienie w ramach prawa opcji/
Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.3Dostawa ubrań specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Ubranie specjalne 45 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie specjalne 30 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Okres gwarancji minimum 36 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.4Dostawa ubrań koszarowych oraz ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 100 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie koszarowe (kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami) 30 szt. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie koszarowe (czapka) 150 szt. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie robocze (bluza + spodnie) 7 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 80 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Ubranie koszarowe (kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami) 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Ubranie koszarowe (czapka) 130 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Ubranie robocze (bluza + spodnie) 3 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Koszulka letnia 260 szt. /zamówienie podstawowe/
- Koszulka zimowa 260 szt. /zamówienie podstawowe/
- Koszulka letnia 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Koszulka zimowa 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Hełm strażacki 50 szt. /zamówienie podstawowe/
- Hełm strażacki 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Okres gwarancji na skorupę min. 120 miesięcy, na pozostałe elementy hełmu min. 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7Dostawa rękawic specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Rękawice specjalne 110 par /zamówienie podstawowe/
- Rękawice specjalne 70 par /zamówienie w ramach prawa opcji/
Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8Dostawa kominiarek niepalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Kominiarka niepalna 60 szt. /zamówienie podstawowe/
- Kominiarka niepalna 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.9Dostawa pochewek na toporek dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Pochewka na toporek 80 szt. /zamówienie podstawowe/
- Pochewka na toporek 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/.
Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.10Dostawa dystynkcji i emblematów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Dystynkcje na plakietkach 200 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na beret 60 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na pochewkach 40 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 10 szt. /zamówienie podstawowe/
- Emblemat SA PSP w Krakowie 80 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na plakietkach 175 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Dystynkcje na beret 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Dystynkcje na pochewkach 3 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Emblemat SA PSP w Krakowie 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/.
Okres gwarancji minimum 12 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.11

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Ulica os. Zgody 18
Nr domu 18
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-951
Województwo małopolskie
Tel 012 6460303, 6460100
Fax 012 6460199
Internet www.sapsp.pl
Regon 00017342700000
E-mail szkola@sapsp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Straż Pożarna
Rodzaj zam inny Państwowa Straż Pożarna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 w wysokości: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00 groszy), - dla zadania nr 2 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla zadania nr 3 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla zadania nr 4 w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00 groszy), - dla zadania nr 5 w wysokości: 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych 00 groszy), - dla zadania nr 6 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla zadania nr 7 w wysokości: 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych 00 groszy), - dla zadania nr 8 w wysokości: 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00 groszy), - dla zadania nr 9 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla zadania nr 10 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla zadania nr 11 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A. 5. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wymagany termin ważności poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty wynosi 30 dni, tj. przez okres związania ofertą, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 8 SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie przedmiotu zamówienia oraz znak sprawy zgodnie z Rozdziałem I pkt. 1 SIWZ. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 12. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający, zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia warunku, wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie, co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 6) każda o wartości co najmniej 50% zaoferowanej w ofercie wartości brutto dla danego zadania lub ich równowartość w innej walucie. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innej walucie niż polska (PLN) zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (średnie kursy walut dostępne są pod adresem internetowym NBP)
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 ze zm.). dla zadania nr 1 - butów strażackich skórzanych, dla zadania nr 2 - butów strażackich gumowych, dla zadania nr 4 - ubrań specjalnych, dla zadania nr 7 - hełmów strażackich, dla zadania nr 8 - rękawic specjalnych, dla zadania nr 9 - kominiarek niepalnych
Inne dokumenty 1. /Jeśli dotyczy/ Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 10.1. SIWZ. 2. /Jeśli dotyczy/ Wystąpienie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 11 SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie wykonawcy), zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez wykonawcę; 2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego; 3) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko wówczas, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie dostaw przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy; 5) zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.); 6) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. 3. Zmiany postanowień zawartej umowy określone w pkt. 1 ppkt 1), nie wymagają zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy na wniosek wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zmiany treści umowy wymagałyby zmiany treści oferty złożonej przez wykonawcę. 6. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sapsp.pl
Adres uzyskania siwz Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - Wydział Kwatermistrzowski - Dział Administracyjno - Gospodarczy pokój 300B, III piętro, bud. C
Data składania wniosków 26/03/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)