Budowa świetlicy wiejskiej w Starej Dziedzinie.

Data publikacji 2014-03-12
Data zakończenia 2014-03-27 11:00:00
Instytucja Gmina Barlinek
Miejscowość Barlinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 83668 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451000008, 452000009, 453000000, 454000001, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Budowa świetlicy wiejskiej w Starej Dziedzinie oraz dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia obiektu.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie od podstaw budynku świetlicowo-szatniowego wraz z instalacjami wewnętrznymi i ogrzewaniem za pomocą kominka z zamkniętą komorą spalania, dla którego odbiornikiem ciepła będą konwektorowe grzejniki stalowe, wykonania przyłącza wodnego, wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie zewnętrznej linii zasilania, wykonanie zagospodarowania terenu w tym ogrodzenia, utwardzeń i wjazdu z drogi publicznej;
2) dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja wyposażenia świetlicy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w w następujących opracowaniach stanowiących załącznik do SIWZ:
1) Projekt budowlany - Budowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Starej Dziedzinie;
2) Projekt budowlany - Świetlica wiejska. Branża: instalacje sanitarne;
3) Projekt budowlany - Budowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej Stara Dziedzina. Branża elektryczna;
4) Projekt budowlany - Przyłącze wody oraz zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej i elektrycznej;
5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Budowa świetlicy wiejskiej w Starej Dziedzinie;
6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Instalacje elektryczne;
7) Wyposażenia - opis przedmiotu zamówienia.
8) Przedmiar robót. Branża: budowlana oraz przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej;
9) Przedmiar robót. Branża: sanitarna;
10) Przedmiar robót. Branża: elektryczna;
11) Decyzja 339/2013;
12) Decyzja 380/2013;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Barlinek
Ulica ul. Niepodległości 20
Nr domu 20
Miejscowość Barlinek
Kod Pocztowy 74-320
Województwo zachodniopomorskie
Tel 95 7462450 w. 16
Fax 95 7461704
Regon 00052837900000
E-mail umig@barlinek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.barlinek.pl
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł w sposób i terminie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - jedną robotę budowlaną polegającą na budowie od podstaw obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł oraz - jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę lub przebudowę nawierzchni z kostki cementowej o powierzchni co najmniej 200 m2 oraz - jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł oraz - jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zdolnymi do jego wykonania w tym: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia i posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający określając w/w wymogi dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw EOG oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustaw z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394). Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe w wysokości 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub zdolności kredytowej w wysokości min. 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności mającej związek z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 300.000 zł. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie polegała na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zobowiązanie innych podmiotów, które udostępnią wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i/lub osoby do realizacji zamówienia, zdolności finansowe - zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ - jeżeli ma zastosowanie. Dowody dotyczące robót wskazanych w rozdział V ust. 2 pkt. 2) SIWZ, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Kosztorys ofertowy oraz wycenione zestawienie wyposażenia (Załącznik nr 19 do SIWZ), jako wskazanie sposobu obliczenia ceny
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 ustawy pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmian ogólnych: a) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy upoważnionych do reprezentacji stron w procesie budowy, c) zmiany w kolejności i terminach wykonywanych robót. 2) Zmiany wpływającej na termin wykonania umowy - możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeśli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazania placu budowy; b) przekazania dokumentów budowy. 3) Zmiany wpływającej na termin wykonania umowy - możliwa jest wówczas zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez organy administracyjne), b) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje itp.), c) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych, d) zamówienia dodatkowe, roboty uzupełniające, e) zmianę technologii wykonywania robót, f) zmiany stanu prawnego, g) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, h) niesprzyjające warunki atmosferyczne, i) istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, j) wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót, k) działania sił natury uznanych za stan klęski żywiołowej, l) zmiany w dokumentacji projektowej dokonywane na wniosek Zamawiającego/Wykonawcy, m) zmiany dokonane w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikające z: - wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych - Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy, zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru, - wad dokumentacji projektowej. Termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec przesunięciu jedynie o ilość dni potwierdzonych przez Zamawiającego o niemożliwości realizacji robót z uwagi na wystąpienie okoliczności, o których mowa wyżej z jednoczesnym przedłużeniem ważności zobowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub wniesieniem nowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na przedłużony okres o treści tożsamej z dokumentem pierwotnym, pod rygorem realizacji uprawnień wynikających z zabezpieczenia. 4) Zmiany wpływającej na wynagrodzenie - możliwa jest zmiana postanowień w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), 5) Zmian redakcyjnych umowy, które mogą polegać m.in. na zmianie tytułu projektu poprzez dostosowanie nomenklatury do faktycznego zakresu prac realizowanych na podstawie niniejszej umowy, w odniesieniu do pojęć zgodnych z ustawą Prawo budowlane. Zmiana osób nadzorujących roboty po każdej stronie może nastąpić po pisemnym powiadomieniu stron i nie wymaga aneksu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz bip.barlinek.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
Data składania wniosków 27/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Biuro Obsługi Interesanta, Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania: Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania: Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Umowa o przyznanie pomocy nr 000950-6930-UM1630372/13
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)