Biuletyn |
1
|
Nazwa |
PGL LP Nadleśnictwo Krotoszyn
|
Ulica |
ul. Mickiewicza 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Krotoszyn
|
Kod Pocztowy |
63-700
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
062 7253268
|
Fax |
062 7253435
|
Internet |
http://www.krotoszyn.poznan.lasy.gov.pl
|
Regon |
25002775500000
|
E-mail |
0627253268
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
20
|
Wadium |
Ofertę należy zabezpieczyć wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a. w pieniądzu b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta Bank Zachodni WBK S.A. Krotoszyn 87 1090 1157 0000 0000 1501 5286 z adnotacją - Dostawa mebli. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający jego wniesienie musi być załączony do oferty lub dostarczony Zamawiającemu przed terminem otwarcia ofert. Dowodem wpłaty wadium w pieniądzu jest potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu. Za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tj. dostawy mebli biurowych na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł (brutto) każda dostawa (ocena na podstawie oświadczenia)
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje na rachunku bankowym kwotą co najmniej sto pięćdziesiąt tysięcy złotych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej sto pięćdziesiąt tysięcy złotych (ocena na podstawie zaświadczenia z banku) oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż sto pięćdziesiąt tysięcy złotych (ocena na podstawie opłaconej polisy)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Zamawiający żąda dołączenia do oferty: - próbek materiałowych wykończeń: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł w tym próbek o wielkości co najmniej 30x30cm wszystkich proponowanych płyt meblowych w tym: płyt meblowych wykończonych doklejką laserową oraz płyt okleinowanych okleiną naturalną dębową wraz doklejką; do oferty należy dołączyć fabryczny próbnik opisany w sposób nie budzący wątpliwości, do jakich mebli jest dedykowany, - kart katalogowych, prospektów lub folderów: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł; w celu potwierdzenia spełniania podanych w opisie wymogów do każdego rodzaju mebla należy przedstawić co najmniej jedną, osobną kartę katalogową, na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa/prospekt/folder musi zawierać nazwę mebla, nazwę użytego sytemu meblowego, nazwę producenta oraz zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające dostrzec, czy proponowany mebel spełnia wymagania określone w opisie, - atestów i certyfikatów: wraz z ofertą należy dołączyć wszystkie wymienione w opisie atesty i certyfikaty; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na ateście / certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy lub SIWZ, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych, albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. Zamawiający z ważnych przyczyn jest uprawniony ograniczyć Przedmiot Umowy w stosunku do zakresu określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Przetargu. Zamawiający uprawniony jest do dokonania zmiany postanowień umowy również w przypadkach określonych w umowie (wzorze umowy załączonym do SIWZ). Niezależnie od powyższego Zamawiający jest uprawniony do zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych); - wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę; - w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_krotoszyn
|
Adres uzyskania siwz |
Nadleśnictwo Krotoszyn, ul. Mickiewicza 6, 63 - 700 Krotoszyn (pokój nr 11)
|
Data składania wniosków |
18/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Nadleśnictwo Krotoszyn, ul. Mickiewicza 6, 63 - 700 Krotoszyn (sala narad)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|