Dostawa wyposażenia amfiteatru nad jeziorem Mochel w Kamieniu Krajeńskim..

Data publikacji 2014-04-18
Data zakończenia 2014-04-28 12:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim
Miejscowość Kamień Krajeński
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Wyroby szklane,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Preparaty piorące,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Maszyny wydające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134980 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391500008, 392200000, 331416233, 392200000, 351120002, 331921003, 331962002, 392993007, 395144002, 398317003, 429683002, 392243104, 392243403, 392240008, 374123002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń amfiteatru w Kamieniu Krajeńskim nad jeziorem Mochel - dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, nieuszkodzonych, nieużywanych i nieobciążonych prawem osób trzecich: mebli, wyposażenia sanitarnego, wielorazowych naczyń stołowych oraz zestawu ratownictwa medycznego. Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania: Odnowa i rozwój wsi, realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zakres wyposażenia obejmuje: 1. Wyposażenie sanitarne: a) Poręcz kątowa dla niepełnosprawnych - prawa; ze stali nierdzewnej polerowanej; do zastosowania przy prysznicu i WC; z dwoma punktami wsparcia; długość ramion ok. 46 i 30cm; kąt gięcia rury 90 stopni; obciążenie do 120kg; w komplecie śruby mocujące i kolki rozporowe; 2 szt. b) Poręcz uchylna dla niepełnosprawnych - ze stali nierdzewnej szczotkowanej; poręcz do WC; dł. ok.. 80cm; uchylana w górę; wyposażona w system hamulcowy (blokujący); kształt łukowy; uchylanie w górę; maks. obciążenie do 120kg;; w komplecie śruby mocujące i kolki rozporowe; 1 szt. c) Poręcz dla niepełnosprawnych trzypodporowa prawa - do zastosowania przy umywalce; ze stali nierdzewnej polerowanej; ramię długie ok. 60cm, ramię krótkie ok. 33cm; obciążenie do 120kg; ; 3 punkty wsparcia dające możliwość trwałego i stabilnego przymocowania; w komplecie śruby mocujące i kolki rozporowe; 1 szt. d) Poręcz prosta dla niepełnosprawnych - ze stali nierdzewnej polerowanej; do ogólnego zastosowania; całkowita długość ok.. 68 cm; możliwość montażu pionowego i poziomego; w komplecie śruby mocujące i kolki rozporowe; obciążenie do 120kg; 3 szt. e) Pojemnik na ręczniki papierowe - kolor biało szary; pojemność min. 500 ręczników; okienko kontroli ilości ręczników w pojemniku; zamykany na kluczyk, z tworzywa sztucznego; do przykręcenia na ścianie; 15 szt. f) Pojemnik na papier toaletowy - z tworzywa sztucznego; wyposażony z grzebień odcinający papier; okienko kontroli ilości papieru; pokrywa zamykana na kluczyk; rolki papieru np. o śr. 19 i 23 cm; do przykręcenia na ścianie; kolor biały; 9 szt. g) Dozownik na mydło w płynie - z tworzywa sztucznego; poj. 0,5l; okienko kontroli ilości płynu; w przedniej części przycisk do dozowania mydła; niekapiący po zwolnieniu przycisku dozowania; kolor biało szary; 15 szt. h) Kosz na odpady - poj. 50l; z tworzywa sztucznego; z uchylnym wiekiem; kolor biało szary; 23 szt. i) Tabliczki informacyjne - z płyty PCV: zakaz palenia na terenie obiektu 20x40cm - 10szt. ; toaleta damska 10,5x10,5cm - 5szt.; toaleta męska 10,5cmx10,5cm - 5szt.; toaleta dla osób niepełnosprawnych 10,5x10,5cm - 2szt.; ratownik 10x30cm - 1szt.; miejsce na środki czystości 10,5x10,5cm - 1szt.; prysznic 10,5x10,5cm - 6szt.; WC x 1; informacja (i) 10,5x10,5cm - 1szt.; pierwsza pomoc medyczna (apteczka) 29,7x21cm - 1szt.; łącznie 33 szt. j) Lustro uchylne - do toalety dla niepełnosprawnych; na metalowym stelażu, oprawa chromowana; wys. 40cm szer. 60cm; 1 szt. k) Lustro naścienne - z brzegami fazowanymi; wys. 40cm. Szer. 60cm; 8 szt. l) Szczotka do WC - stojąca; obudowa ze stali nierdzewnej (chrom błyszczący); szczotka i wewnętrzny pojemnik z tworzywa sztucznego; średnica ok.. 10cm; wys. ok.. 38cm; 8 szt. m) Wózek do sprzątania - z tworzywa sztucznego; dwa wiadra o poj. 25l; przekładany uchwyt; prasa do wyciskania mopów; kółka samo skrętne; 2 szt. n) Zestaw do zamiatania - miotła (z włosiem z tworzywa sztucznego) i szufelka (śmietniczka) na długim trzonku; z tworzywa sztucznego; możliwość złączenia miotły i szufelki; 2 kpl. o) Wieszak naścienny - pojedynczy; ze stali chromowanej matowej; średnica mocowania do ściany ok.. 5cm; długość wieszaka zakończonego pionowym wypustem ok.. 5cm; 12 szt. 2. Meble: a) Stojak na foldery - półki z profilowanej blachy perforowanej; na szczycie tabliczka np.. Na naklejkę z logo; kolor czarny; trzy półki mieszczące obok siebie 2 foldery formatu A4; na kółkach, 1 szt. b) Szafa ubraniowa BHP - potrójna; korpus i wieniec z blachy; wyposażona w plastikowe drążki, wieszaki ubraniowe, haczyki na ręczniki i lusterka; zamykane zamkiem ryglującym drzwi w min. dwóch punktach; szerokość segmentu 40cm; wys. 180cm, głębokość ok.. 50cm; kolor drzwi czerwony; 1 szt. c) Biurko - wykonane z płyty laminowanej; wysuwany blat na klawiaturę, szafka, min. 3 szuflady; kolor olcha; głęb. 60cm., wys. ok..75cm, szer. ok.. 140cm; 1 szt. d) Kontener - min. 3 szuflady; kolor olcha; wykonany z płyty meblowej; obrzeża z PCV; szuflady zamykane zamkiem centralnym; zamontowane kółka; wys. ok.. 60cm; szer. ok.. 45cm; 1 szt. e) Kozetka lekarska (leżanka) - do pomieszczenia ratownika; dł. ok..190cm, szer. ok..55cm, wys. ok..50cm; uchylne wezgłowie; metalowa konstrukcja; obicie ekoskóra, kolor czerwony; 1 szt. f) Krzesło tapicerowane z oparciem - obicie tkanina, kolor beżowo czarny; metalowa rama chromowana; możliwość sztaplowania; wysokość krzesła ok.. 80cm, szerokość siedziska ok.. 42x47cm; 50 szt. g) Szafa ubraniowa - drzwi przesuwne; z płyty wiórowej, powłoka PCV; obrzeża z PCV kolor olcha; stopki metalowe z regulacją poziomowania; jedna półka, wieszak na ubrania wiszące; głęb. 60cm, szer. 80cm, wys. ok.. 190cm; 2 szt. h) Stolik okolicznościowy okrągły - wys. min. 50cm, średnica ok.. 70cm; wykonany z płyty meblowej; kolor olcha; 2 szt. i) Toaletka - z płyty laminowanej; po obu stronach szafki z szufladami; z zamontowanym lustrem ze skrzydłami; kolor olcha; szer. ok.. 130cm; 1 szt. j) Wieszak naścienny - z półką i lustrem; min. 3 wieszaki hakowe; z płyty laminowanej; kolor olcha; 1 szt. k) Stół konferencyjny składany - stelaż metalowy, malowany proszkowo, elementy metalowe w kolorze chromu, blat 120x80cm, gr. 25mm, z płyty melaminowanej, kolor buk; wokół stołu rama z płyty; po złożeniu możliwość ułożenia jeden na drugim; 10 szt. l) Regały metalowe półkowe - cztery półki, nośność półki powyżej 200kg, konstrukcja stalowa cynkowana, wymiary wys.x głęb.x szer. ok.. 177x40x90cm; 6 szt. m) Wieszak na ubrania stojący - wysokość ok.. 180cm, w górnej cześć m.in. 5 wieszaków chromowanych, po środku dodatkowe wieszaki, miejsce na parasole; kolor drewnianego trzonu orzech; 2 szt. 3. Naczynia stołowe - wielorazowe: a) Talerz płytki mały - pakowane po 6szt., materiał: szkło hartowane, białe; śr. 15,5cm; 10 op. b) Talerz płytki duży - pakowane po 6szt., materiał: szkło hartowane, białe; śr. 24,5cm; 10 op. c) Talerz głęboki - pakowane po 6szt., materiał: szkło hartowane, białe; śr. 22,5cm; 10 op. d) Szklanka niska - ze szkła, poj. 0,2l, pakowane po 6szt.; 10 op. e) Filiżanka - pakowane po 6szt., materiał: szkło hartowane, białe; poj. 0,22l; 10 op. f) Spodek do filiżanki - pakowane po 6szt., materiał: szkło hartowane, białe; do kompletu z filiżanką; 10 op. g) Półmisek - pakowane po 4szt.; wymiary ok.. dł. 29cm, szer. 21cm; materiał: szkło hartowane, białe; 4 op. h) Termos dzbanek - stalowy, wkład stalowy, pokrywa i uchwyt z tworzywa sztucznego, z przyciskiem, poj. 1,5l; 10 szt. i) Dzbanek do soku - poj. 1l, szklany; z uchwytem, pakowane po 6szt.; 2 op. j) Łyżeczka do herbaty - pakowane po 12szt.; dł. 13,5cm; wykonana ze stali nierdzewnej; 5 op. k) Łyżka stołowa - pakowane po 12szt.; dł. 19,5cm; wykonana ze stali nierdzewnej; 5 op. l) Nóż stołowy - pakowane po 12szt.; dł. 21cm; wykonana ze stali nierdzewnej; 5 op. m) Widelec stołowy - pakowane po 12szt.; dł. 19cm; wykonana ze stali nierdzewnej; 5 op. 4. Zestaw ratownictwa wodnego: a) Zestaw ratownictwa medycznego WOPR - Wyposażenie w torbie (z tkaniny wodoodpornej, z uchwytami, przejrzyste kieszenie na opatrunki): zestaw opatrunkowy (koc przeciwwstrząsowy 2szt.; kompres gazowy jałowy 9x9cm - 5szt., 5x5cm - 5szt.; gaza bawełniana jałowa 1m2 - 2szt., 1/4m2 - 2szt. kompresy, bandaż dziany 4mx5cm - 4szt., 4mx10cm - 8szt., Chusta trójkątna włókninowa 1 szt., Bandaż elastyczny szer.10 cm - 3 szt.; Plaster z opatrunkiem 6 cm x 1 m -1 szt., Plaster bez opatrunku 5 cm x 5 cm - 2 szt., Rękawiczki lateksowe 5 par, Nożyczki ratownicze 1 szt.); zestaw do sztucznego oddychania i podtrzymania drożności dróg oddechowych (rurki ustno-gardłowe 6szt., maseczki do sztucznego oddychania, worek samosprężalny silikonowy umożliwiający wentylację czynną i bierną 100% tlenem 1kpl.; zestaw do unieruchomienia złamań i stabilizacji głowy (szyny ortopedyczne Kramera do unieruchomienia 2szt., kołnierze ortopedyczne regulowane dla dorosłych 1szt. i dzieci 1szt.); 1 kpl. b) Szafka metalowa na apteczkę - Szafka metalowa. Zamykana na klucz. Otwory do zamocowania na ścianie. Wymiary: ok. 300 x 240 x 110 mm; Kolor: biały; Ze standardowym medycznym wyposażeniem; 2 szt. c) Boja ratownicza - Pływak polietylenowy z uchwytami, kolor pomarańczowy, lina holownicza o dł. 2m zakończona szelką. Wyposażona w taśmę asekuracyjną. Ułatwia holowanie osoby przytomnej. Wyporność do 120N. Uchwyty na dłonie. Wymiary: dł. ok 80 cm; szer. ok. 35 cm; waga ok. 1,5kg; 4szt. d) Koło ratunkowe - Plastikowe sztywne koło, w kolorze pomarańczowym, z odblaskowymi pasami. Wyporność kół zgodna z PN-86/W 50000; 2szt. e) Rzutka ratownicza - Pływak umieszczony w rękawie oraz połączona z nim nietonąca lina o średnicy 6mm i dł. 25m; lina z karabińczykiem; pokrowiec zamykany linką lub rzepem; na dnie pokrowca uchwyt dla ratowanego; kolor pomarańczowy; 4szt. f) Ortopedyczna deska ratownicza ze stabilizatorem głowy i pasami - Deska pływająca z tworzywa sztucznego, o dużej wyporności, ze stabilizatorem i pasami (min. 4 mocowane obrotowo z możliwością przepinania); z zestawem klocków do unieruchomienia głowy i kręgosłupa; ciężar noszy maks. 10kg, nośność min. 130kg; wymiary ok. 41x180x4,5cm; 1szt. Ramowe wytyczne dla Wykonawcy: - Przedstawione w specyfikacji ewentualne wskazania na urządzenia techniczne i materiały, ze wskazaniem marki, producenta i znaku towarowego należy traktować jako przykładowe. Zamawiający informuje, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe minimalne parametry i dopuszcza dostawę materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych od podanych. Zamawiający uzna za równoważne takie rozwiązanie, które ma tożsame lub lepsze/przewyższające parametry techniczne, jakościowe i użytkowe w stosunku do wskazanego. - Wykonawca obowiązany jest dostarczyć produkty w oryginalnych opakowaniach. - Wszystkie produkty muszą posiadać atesty dopuszczające do użytkowania. - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy odpowiednio karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne - wszystko w języku polskim. - Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostawy na własny koszt. - Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu. - Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru - Zestawy powinny być jednolite (np. z tej samej serii produktów). Wszystkie meble, naczynia, pojemniki i inne muszą stanowić jedną linię urządzeń pod względem wizualnym, jakościowym, technologicznym.
W cenie oferty należy uwzględnić transport, wniesienie oraz ustawienie/montaż (złożenie) poszczególnych pozycji asortymentowych przez Wykonawcę we wskazanych pomieszczeniach. - Wykonawca potwierdza wysoką jakość oferowanego asortymentu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim
Ulica Plac Odrodzenia 3
Nr domu 3
Miejscowość Kamień Krajeński
Kod Pocztowy 89-430
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3894510, 3886392
Internet www.bip.kamienkrajenski.pl
Regon 00052745700000
E-mail RRG@kamienkrajenski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/06/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia powinno wskazywać na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek wykonawcy w celu realizacji zamówienia, określać zakres i formę udostępniania zasobów na okres jakiego zobowiązanie dotyczy. W sytuacjach wyjątkowych, w szczególności losowych, których wykonawca nie mógł przewidzieć na dzień składania ofert, dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia zmianę podmiotów trzecich, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia powinno wskazywać na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek wykonawcy w celu realizacji zamówienia, określać zakres i formę udostępniania zasobów na okres jakiego zobowiązanie dotyczy. W sytuacjach wyjątkowych, w szczególności losowych, których wykonawca nie mógł przewidzieć na dzień składania ofert, dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia zmianę podmiotów trzecich, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia powinno wskazywać na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek wykonawcy w celu realizacji zamówienia, określać zakres i formę udostępniania zasobów na okres jakiego zobowiązanie dotyczy. W sytuacjach wyjątkowych, w szczególności losowych, których wykonawca nie mógł przewidzieć na dzień składania ofert, dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia zmianę podmiotów trzecich, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia powinno wskazywać na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek wykonawcy w celu realizacji zamówienia, określać zakres i formę udostępniania zasobów na okres jakiego zobowiązanie dotyczy. W sytuacjach wyjątkowych, w szczególności losowych, których wykonawca nie mógł przewidzieć na dzień składania ofert, dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia zmianę podmiotów trzecich, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zakres zmian postanowień zawartej umowy w zakresie określonym w niniejszej Specyfikacji oraz ogłoszeniu o zamówieniu, rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o jego udzielenie lub na wynik postępowania oraz gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Dopuszcza się, w szczególności: - zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy, - zmiany w zakresie terminu realizacji umowy jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach (np. z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ze względów technologicznych - udokumentowanych zgodą inspektora nadzoru inwestorskiego wyrażoną na piśmie; na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron), przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy, - zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy, - zmiany stawek podatkowych oraz cen urzędowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.kamienkrajenski.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim, ul. Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński.
Data składania wniosków 28/04/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim, ul. Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński, biuro nr 10
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)