Adaptacja pomieszczeń parteru budynku głównego Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu zlokalizowanego przy al. Legionów 49 w celu przeniesienia Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc wraz z Pracownią RTG oraz Poradni Rehabilitacji Leczniczej

Data publikacji 2014-04-22
Data zakończenia 2014-05-12 09:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Nr 1
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Gniazda sieciowe,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Kable światłowodowe,
  • Sprzęt do przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 135816 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452231007, 452625006, 454221002, 452626502, 454100004, 452623004, 454210004, 454421008, 453143004, 324210000, 325620000, 324230004, 324220007, 324240001, 325810009, 453100003, 453157005, 453312101, 453000000, 453300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja pomieszczeń parteru budynku głównego Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu zlokalizowanego przy al. Legionów 49 w celu przeniesienia Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc wraz z Pracownią RTG oraz Poradni Rehabilitacji Leczniczej. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania:
ZADANIE nr 1:Adaptacja pomieszczeń parteru budynku głównego Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu zlokalizowanego przy al. Legionów 49 w celu przeniesienia Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc wraz z Pracownią RTG oraz Poradni Rehabilitacji Leczniczej- kontynuacja etapu II, tj. dokończenie Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc oraz adaptacja pomieszczeń na Pracownię RTG.ZADANIE nr 2:Modernizacja pomieszczenia do wydawania posiłków mieszczącego się pomiędzy Poradnią Rehabilitacji Leczniczej a Poradnią Gruźlicy i Chorób Płuc niezbędnego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja pomieszczeń parteru budynku głównego Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu zlokalizowanego przy al. Legionów 49 w celu przeniesienia Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc wraz z Pracownią RTG oraz Poradni Rehabilitacji Leczniczej.Zamówienie stanowi jedną całość, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane zadania.Aktualne wymogi dotyczące pomieszczeń podmiotu leczniczego zawarte są w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U.2012.739). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar został sporządzony dla potrzeb wyceny określającej szacunkową wartość robót. Przed opracowaniem kalkulacji na roboty budowlane w oparciu o załączony przedmiar robót - wskazane jest odbycie wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem robót oraz warunkami, w jakich będą wykonywane. UWAGA! Wszystkie wymiary należy sprawdzić w naturze.Sposób wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany określić w Harmonogramie Realizacji Przedmiotu Umowy. Harmonogram wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania przepisów, a Kierownik robót jest odpowiedzialny za wbudowane materiały i każdorazowo na żądanie Inspektora Nadzoru, Inwestora lub organów kontrolujących (zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane) winien okazać dokumenty stwierdzające przydatność wyrobów do stosowania w budownictwie. Po zakończeniu robót Wykonawca przekaże Inwestorowi komplet dokumentów (protokoły badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty, deklaracje itp.).W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny Nr 1
Ulica ul. Żeromskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Bytom
Kod Pocztowy 41-902
Województwo śląskie
Tel 032 3963266, 3863332
Fax 032 2816765
Internet http://www.szpital1.bytom.pl
Regon 27023584000000
E-mail zampub@szpital1.bytom.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Czas D
Data zakończenia 30/09/2014
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia winien wnieść wadium w wysokości : 17 500,00 zł, (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset złotych),Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 80 1050 1230 1000 0023 5039 0999 ING Bank Śląski S.A Odział w Bytomiu, z umieszczeniem na dowodzie wpłaty hasła: Wadium - Adaptacja pomieszczeń al. Legionów 49 ZP/PN/10/2014.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć (oryginał) Zamawiającemu - Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom, Zamówienia Publiczne (blok III, piętro IV, pok.3). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: być wystawione na Szpital Specjalistyczny Nr 1, ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom zawierać w swej treści oświadczenie bezwarunkowego zobowiązania gwaranta (poręczyciela) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu zamawiającego. mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy)Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Inne postanowienia dotyczące wadium: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1 nn. rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium winno zabezpieczać cały 30 -dniowy okres związania ofertą, za początek którego uważa się dzień, w którym upłynął termin do składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do specyfikacji);
Wiedza W tym zakresie Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, 2 zamówienia o podobnym charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia, tj: wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 500 000,00 zł brutto każda i przedłoży dowód (-ody) potwierdzający (-ce), że robota (-ty) te została (-y) wykonana (-e) w sposób należyty oraz, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona (-e). Uwaga nr 1: W przypadku gdy w zamówieniu przedstawionym przez wykonawcę, rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Pu¬blicznych,
Potencjał Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do specyfikacji);
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi uprawnienia w specjalizacji konstrukcyjno- budowlanej oraz aktualny wpis na listę inżynierów budownictwa. dysponuje Kierownikiem robót elektrycznych powinien, który powinien posiadać zaświadczenie o przynależności do Izby Inż. Bud. oraz Świadectwa Kwalifikacyjne SEP E i D do 1kV. Dysponuje pracownikami montażystami inst. elektrycznych posiadającymi Świadectwa Kwalifikacyjne SEP E do 1kV.Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane wymagane dla robót objętych opisem przedmiotu zamówienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.), tj. ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), w przypadku, gdy wskazane przez Wykonawcę w wykazie osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, muszą one spełnić wymogi, określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.).
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do specyfikacji);
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza. Do oferty należy dołączyć uproszczony kosztorys ofertowy w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej w formacie PDF oraz formacie edytowalnym. Natomiast przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi Zamawiającemu pełny kosztorys ofertowy w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej w formacie PDF oraz formacie edytowalnym. W razie powierzenia wykonania części robót podwykonawcom przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy o podwykonawstwo. Następnie po akceptacji przez Zamawiającego treści wzoru umowy, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy robót do zatwierdzenia przez Koordynatora ds. inwestycji, Inspektora nadzoru oraz Kierownika Działu Organizacji i Infrastruktury. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 600 000,00 zł oraz polisę ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone przy realizacji prac, w tym ubezpieczenia własnych pracowników, pracowników Zamawiającego i osób postronnych na kwotę w wysokości 600 000,00 zł. Zakres minimalny jaki powinna posiadać polisa Wykonawcy, który chce wziąć udział w postępowaniu powinien obejmować: odpowiedzialność deliktową i kontraktową (w tym szkody powstałe po ukończeniu prac) szkody w mieniu w pieczy, pod dozorem lub kontrolą szkody powstałe w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności w ramach wykonywanych usług.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.1 zmiana podwykonawcy występującego po stronie Wykonawcy w przypadku podejrzenia, że kwalifikacje podwykonawcy lub jego wyposażenie w sprzęt nie gwarantują odpowiedniej jakości wykonania robót lub dotrzymania terminów, 1.2 zmiana strony umowy wynikająca z następstwa prawnego.1.3wstrzymanie robót przez zamawiającego z powodu nienależytego wykonania umowy, nieprzestrzegania przepisów prawa budowlanego i sztuki budowlanej, potwierdzonych przez Inspektorów z ramienia Zamawiającego.1.4 Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej (konieczna forma pisemna oraz akceptacja inspektora nadzoru), pod warunkiem ze zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,b) powodujące poprawienie parametrów technicznych,c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.1.5. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem ze zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów zastosowanych materiałów lub urządzeń.1.6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz warunki wprowadzenia zmian w zakresie: zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych w ramach przyjętej wartości zamówienia. Powyższe zmiany mogą być dokonane pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, a jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital1.bytom.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom Sekretariat (blok III, piętro IV pok nr 3)Zamówienia Publiczne.
Data składania wniosków 12/05/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce fertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, Sekretariat (blok III, piętro I)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)