Różne drobne naprawy budowlane w obiektach O/ZUS Sosnowiec.

Data publikacji 2014-04-22
Data zakończenia 2014-05-07 12:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86921 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454210603, 454421008, 454211005, 454430004, 450000007, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (części):
Część I - Usunięcie przecieku fasady aluminiowej w I/ZUS Zawiercie.
Część II - Naprawy bieżące i remonty w obiektach O/ZUS Sosnowiec i Inspektoratach w Jaworznie i Zawierciu.
Przedmiotem Części I zamówienia jest usunięcie przecieku aluminiowej fasady budynku poprzez wykonanie następujących czynności: demontaż maskownic pionowych słupów oraz odkręcenie docisków pionowych, montaż docisków i maskownic, rozszklenie otworów okiennych, szklenie otworów okiennych, uszczelnienie kitem, frezowanie odwodnień w słupach, osadzenie drobnych elementów ślusarskich w budynku (obróbki blacharskie). Prace powyższe wykonane będą w budynku I/ZUS w Zawierciu przy ul. Blanowskiej 2.
Przedmiotem Części II zamówienia jest wykonanie prac budowlano remontowych polegających na:
a. wykonaniu pomieszczenia socjalnego dla pracowników Sali Obsługi Klientów umiejscowionego w przewiązce pomiędzy budynkami A i B O/ZUS w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1. W zakres robót wchodzi: demontaż umywalki z bateria i odpływem, demontaż oprawy oświetleniowej nad umywalka, skucie istniejących płytek ceramicznych na ścianach, ułożenie nowych płytek, częściowy demontaż i montaż koryta sieci komputerowej, montaż dodatkowego gniazda nad blatem, malowanie pomieszczenia, dostawa i montaż zabudowy meblowej wraz z umywalką i zlewem, dostawa pozostałego wyposażenia, malowanie pomieszczenia po dotychczasowym pomieszczeniu socjalnym.
b. malowanie emulsyjne i olejne wybranych pomieszczeń biurowych w budynkach O/ZUS Sosnowiec przy ul. Partyzantów 1,
c. naprawa uszkodzonej elewacji wykonanej metodą lekką - mokrą w obiekcie I/ZUS w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 274.
d. remont dylatacji posadzek w obiekcie I/ZUS w Zawierciu przy ul. Blanowskiej 2.
Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.

Opis

Przedmiotem Części I zamówienia jest usunięcie przecieku aluminiowej fasady budynku poprzez wykonanie następujących czynności: demontaż maskownic pionowych słupów oraz odkręcenie docisków pionowych, montaż docisków i maskownic, rozszklenie otworów okiennych, szklenie otworów okiennych, uszczelnienie kitem, frezowanie odwodnień w słupach, osadzenie drobnych elementów ślusarskich w budynku (obróbki blacharskie). Prace powyższe wykonane będą w budynku I/ZUS w Zawierciu przy ul. Blanowskiej 2.Przedmiotem Części II zamówienia jest wykonanie prac budowlano remontowych polegających na:
a. wykonaniu pomieszczenia socjalnego dla pracowników Sali Obsługi Klientów umiejscowionego w przewiązce pomiędzy budynkami A i B O/ZUS w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1. W zakres robót wchodzi: demontaż umywalki z bateria i odpływem, demontaż oprawy oświetleniowej nad umywalka, skucie istniejących płytek ceramicznych na ścianach, ułożenie nowych płytek, częściowy demontaż i montaż koryta sieci komputerowej, montaż dodatkowego gniazda nad blatem, malowanie pomieszczenia, dostawa i montaż zabudowy meblowej wraz z umywalką i zlewem, dostawa pozostałego wyposażenia, malowanie pomieszczenia po dotychczasowym pomieszczeniu socjalnym.
b. malowanie emulsyjne i olejne wybranych pomieszczeń biurowych w budynkach O/ZUS Sosnowiec przy ul. Partyzantów 1,
c. naprawa uszkodzonej elewacji wykonanej metodą lekką - mokrą w obiekcie I/ZUS w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 274.
d. remont dylatacji posadzek w obiekcie I/ZUS w Zawierciu przy ul. Blanowskiej 2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
Ulica ul. Partyzantów 1
Nr domu 1
Miejscowość Sosnowiec
Kod Pocztowy 41-200
Województwo śląskie
Tel 032 2695012 do 15
Fax 032 2662084
Internet www.zus.pl
E-mail ZaczynskiA@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2014
Wadium Wadium nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się metodą: 0/1, tj. spełnia/niespełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP.
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej a. dla Części I zamówienia - 1 robotę remontowo - budowlaną na podstawie umowy obejmującej swoim zakresem roboty z zakresu ślusarki aluminiowej o wartości minimum 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł.), b. dla Części II zamówienia - 1 robotę remontową na podstawie umowy obejmującej swoim zakresem ogólne prace remontowe o wartości minimum 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł.), W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca winien wskazać łącznie wykonanie umów o zakresach przedmiotowych i kwotowych wskazanych powyżej. Wskazane umowy nie mogą być realizowane w obiektów budowanych od podstaw. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się metodą: 0/1, tj. spełnia/niespełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów: a. wykaz (oświadczenie Wykonawcy) robót remontowo - budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie . Oświadczenie musi zawierać co najmniej: nazwa (rodzaj robót), data i miejsce wykonania robót, wartość, odbiorca. b. dowodów dotyczących najważniejszych robot, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadająca aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień odpowiadających wskazanym wyżej uprawnieniom budowlanym, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub wydanych obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem w szczególności art. 12a ustawy Prawo budowlane, ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Wskazana osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się metodą: 0/1, tj. spełnia/niespełnia na podstawie: a. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b. wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami konstrukcyjno - budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez jednego wykonawcę na obie części zamówienia, wykonawca może wskazać tę samą osoby w każdej części zamówienia.
Sytuacja Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie niezbędnej do prawidłowej realizacji zlecenia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się metodą: 0/1, tj. spełnia/niespełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. informacja o zakresie zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - jeśli dotyczy. 2. pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia, zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia dotyczących wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych - jeśli dotyczy. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian korzystnych dla Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego realizacji. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy. Okolicznościami stanowiącymi podstawę do zmiany terminu są w szczególności: a. niemożliwe wcześniej do przewidzenia braki w dokumentacji projektowej, b. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią; c. przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego wyroku sądu, za co nie można przypisać winy wykonawcy, d. konieczność wykonania części robót inną technologią niż założono w projekcie albo konieczność wykonania robót dodatkowych, 3. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających jego dotrzymanie przez Wykonawcę, jeżeli te nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Nie stanowi zmiany umowy: a. zmiana danych teleadresowych stron; b. utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. Strony stosują się do obowiązujących w danym czasie aktów prawnych; c. zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę. d. zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 Kodeksu Spółek Handlowych. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 7. Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 8. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Sosnowcu ul. Partyzantów 1 41-200 sosnowiec pokój 909
Data składania wniosków 07/05/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Sosnowcu ul. Partyzantów 1 41-200 sosnowiec pokój 909
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: - w sprawach technicznych - Jan Maciąg lub Grzegorz Imach - Wydział Adninistracyjno Gospodarczy - Referat Zarządzania Nieruchomościami, tel. 032 368-34-80, 032 368-33-50 pokój 905, - w sprawach proceduralnych - Sebastian Solarz - Samodzielne Stanowisko d/s Zamówień Publicznych pokój 909, tel. 032 368-32-03, fax: 032 368 33 99, mail: sebastian.solarz@zus.pl 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.05.2014r. o godz. 12,30 w siedzibie Zamawiającego w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1 w pokoju 316.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)