| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Zespół Żłobków m.st. Warszawy
|
| Ulica |
ul. Belgijska 4
|
| Nr domu |
4
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
02-511
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 5652355, 5652350
|
| Fax |
022 8450714
|
| Internet |
www.zlobki.waw.pl
|
| Regon |
01571911300000
|
| E-mail |
zam.publ@zlobki.waw.pl; rponiatowski@zlobki.waw.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
4
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
14
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
|
| Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj: 1) w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia: związane z wykonaniem i montażem wyposażenia meblowego (tzw. wykonanie mebli pod wymiar) o łącznej wartości obu zamówień co najmniej 50.000,00 zł. z podatkiem VAT 2) w przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia: związane z dostawą pomocy dydaktycznych lub zabawek o łącznej wartości obu zamówień co najmniej 10.000,00 zł. z podatkiem VAT, 3) w przypadku składania oferty na część nr 3 zamówienia: związane z dostawą pomocy dydaktycznych lub zabawek o łącznej wartości obu zamówień co najmniej 20.000,00 zł. z podatkiem VAT, 4) w przypadku składania oferty na część nr 4 zamówienia: związane z dostawą pomocy dydaktycznych lub zabawek o łącznej wartości obu zamówień co najmniej 15.000,00 zł. z podatkiem VAT. W przypadku składania przez jednego Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia - Wykonawca ten powinien wykazać spełnienie warunku oddzielnie dla każdej z części
|
| Potencjał |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
|
| Zdolne |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
1) W przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia do oferty należy dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne wraz ze zdjęciem, lub opis wraz ze zdjęciem z oznaczeniem w sposób czytelny oferowanego wyposażenia (wskazanie numeru pozycji kalkulacji cenowej) wraz z podaniem ich dokładnych wymiarów oraz z informacją identyfikującą ich producenta (importera) - dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej: 1, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 25, 26, 27, 28, 29, 30. 2) W przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia do oferty należy dołączyć certyfikat klub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań - dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej: 2,3
|
| Inne dokumenty |
1 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2 Wypełniona kalkulacja cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A lub 5B lub 5C lub 5D do SIWZ, odpowiednio na część, na którą składana jest oferta. 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych w ramach: a) zadania inwestycyjnego pt. Modernizacja Żłobka nr 29 przy ul. Nike 6, b) zadania inwestycyjnego pt. Modernizacja Żłobka nr 6 przy ul. Bonifacego 72, c) adaptacji lokali na potrzeby usług świadczonych przez dziennych opiekunów, skutkującej koniecznością skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji robót budowlanych w poszczególnych obiektach lub lokalach (powodujących konieczność wydłużenia terminu realizacji zamówienia) - powodujących niemożliwość dostawy lub montażu lub instalacji przedmiotu zamówienia w danym obiekcie lub lokalu, 2) zmiany w zakresie oferowanego wyposażenia / artykułu poprzez zaproponowanie wyposażenia innego producenta o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny - po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany, 3) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.zlobki.waw.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa
|
| Data składania wniosków |
05/09/2014
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Miejsce |
sekretariat, II piętro, Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|