Utrzymanie działania bazy danych HERMES (Przepływ Informacji Między Organami Nadzoru Rynku) użytkowanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Data publikacji 2014-12-08
Data zakończenia 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254167 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się, iż w okresie obowiązywania umowy będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi (zwane Usługami), zgodnie i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik do umowy, polegające na:
1) usuwaniu zgłoszonych w okresie trwania umowy Błędów i Problemów dotyczących działania Systemu, zgodnie z procedurą obsługi zgłoszeń i rozwiązywania Problemów PR1 opisaną w Załączniku,
2) wsparciu technicznym dla wybranych Użytkowników, w tym:
- konsultacji świadczonych telefonicznie i w siedzibie Zamawiającego w zakresie poprawnego działania Systemu, z uwzględnieniem możliwych zmian programowych;
- wsparciu w zakresie poprawnego działania sprzętu komputerowego;
- wsparciu w zakresie bieżącej konserwacji oprogramowania systemowego;
3) świadczeniu konsultacji związanych z administracją i eksploatacją Systemu w siedzibie Zamawiającego przez 1 (jedną) osobę, w wymiarze 8 godzin w miesiącu, w terminach ustalonych uprzednio przez strony, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy;
4) wykonywaniu modyfikacji systemu w wymiarze 10 dni roboczych (80 roboczo godzin) w okresie trwania umowy. Modyfikacje będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym, a Wykonawca będzie raportował ich wykonane w miesięcznych raportach z realizacji prac utrzymaniowych wraz z ilością godzin pozostałych do wykorzystania przez Zamawiającego;
5) aktualizowanie aplikacji Systemu szkoleniowego w przypadku zmian aplikacji Systemu produkcyjnego Hermes 3.
2. Usługi świadczone będą w dni robocze w godzinach od 8.15 do 16.15.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia Usług z należytą starannością uwzględniającą charakter zawodowej działalności

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Ulica Pl. Powstańców Warszawy 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-950
Województwo mazowieckie
Tel 22 5560129
Fax 22 8270843
Internet www.uokik.gov.pl
Regon 00621278900000
E-mail zamowienia@uokik.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające nie mogą przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego, a ich przedmiotem mogą być usługi zgodne z określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w SIWZ
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): a) Co najmniej jedno zamówienie polegające na stworzeniu systemu informatycznego o podobnym charakterze i wartości co najmniej 100 tys. zł. brutto, oraz potwierdzą ich należyte wykonanie (dokumenty te winny być wystawione przez Zamawiającego lub odbiorcę usługi). Przez zamówienie o podobnym charakterze Zamawiający rozumie projekt obejmujący wykonanie, wdrożenie i rozwój aplikacji (oprogramowania) w technologii ASP NET z wykorzystaniem bazy danych MS SQL Server. Co najmniej jeden z tych systemów zapewnia wymianę informacji pomiędzy co najmniej 20 instytucjami współdziałającymi w nadzorze rynku w Polsce oraz obsługujący notyfikacje państw członkowskich UE w ramach systemu RAPEX. oraz b) Co najmniej jedno zamówienie na usługi, których przedmiot zamówienia polegał na utrzymaniu systemu informatycznego zasilanego on-line danymi z wielu źródeł za pośrednictwem strony internetowej przez minimum 1000 nazwanych użytkowników i o wartości co najmniej 60 000 zł brutto.
Zdolne a) Kierownikiem projektu - posiadającym potwierdzoną minimum 3-letnim doświadczeniem umiejętność zarządzania projektami których przedmiotem było utrzymanie systemu informatycznego spełniającego, co najmniej wymagania określone w pkt. III.3.2 litera a) niniejszego ogłoszenia; b) Co najmniej dwoma programistami - z których każdy posiada umiejętność programowania systemów informatycznych tworzonych w technologii .NET, potwierdzoną minimum: - certyfikatami: certyfikat Solution Developer For Microsoft .NET, certyfikat Application Developer For Microsoft .NET, certyfikat Microsoft Certified IT Professional Database Developer - doświadczenie zawodowe - pełnienie funkcji programisty systemów w co najmniej dwóch projektach informatycznych o wartości nie mniejszej niż 120 tys. zł brutto, c) Specjalistą ds. testów - który posiada: - popartą egzaminem znajomość tworzenia aplikacji webowych w C#.NET - certyfikat ISTQB® Certified Tester; - doświadczenie zawodowe - pełnienie funkcji programisty systemów w co najmniej 1 projekcie informatycznym o wartości nie mniejszej niż 120 tys. zł brutto oraz pełnienie funkcji testera w przynajmniej 1 projekcie informatycznym. Uwaga! Kompetencja kierownika projektu (pkt a) nie może być łączona przez jedną osobę z którąkolwiek kompetencją z określonych w pkt b).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii: a) osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp., b) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia, Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Czas usunięcia błędu krytycznego
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz www.uokik.gov.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Data składania wniosków 16/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, Kancelaria pokój nr 1.16 (CSK)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)