Budowa sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz dostawa sprzętu i świadczenie usług w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Białowieża

Data publikacji 2014-12-08
Data zakończenia 2014-12-23 09:00:00
Instytucja Urząd Gminy Białowieża
Miejscowość Białowieża
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Sieć radiowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 401532 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 713200007, 324121005, 325200004, 324180006, 324200003, 488210009, 324220007, 324240001, 482000000, 513000005, 302000001, 452316001, 452320002, 452323328, 453000000, 453100003, 453112002, 453120007, 453140001, 453143004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot postępowania został podzielony na następujące zadania: Zadanie 1 - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, dokumentów administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie budowy oraz budowa szkieletu sieci w technologii światłowodowej. Zadanie 2 - budowa sieci dostępowej w technologii światłowodowej wraz z przyłączami abonenckimi FTTH. Zadanie 3 - zaprojektowanie i budowa głównego węzła dystrybucyjnego (GWD) oraz centrum zarządzania siecią (CZS).
Zadanie 4 - zaprojektowanie i budowa węzłów sieci bezprzewodowej (punkty AP) Zadanie 5 - dostawa sprzętu komputerowego i podłączenie szerokopasmowego Internetu do wytypowanych 100 gospodarstw domowych należących do grupy docelowej i 4 jednostek podległych (115 zestawów komputerowych i 4 drukarki). Zadanie 6 - budowa i utrzymanie portalu www na potrzeby komunikacji, wymiany informacji, udostępniania materiałów informacyjnych i szkoleniowych dla Beneficjentów Ostatecznych; Zadanie 7 - utrzymanie połączenia z siecią Internet dla 4 JUP i 100 Beneficjentów Ostatecznych projektu. 4. Prace określone w punkcie 3 należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem realizacji robót, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji ponosi wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty podpisania bezusterkowych protokołów odbiorów częściowych przedmiotu umowy lub daty bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach Osi Priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Białowieża
Ulica ul. Sportowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Białowieża
Kod Pocztowy 17-230
Województwo podlaskie
Tel 85 6812487
Fax 85 6812487
Internet www.bialowieza.gmina.pl
Regon 00053132900000
E-mail sekretariat@ug.bialowieza.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30.000 (słownie: trzydzieści tysięcy) złotych. 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Hajnówce, konto nr 50 8071 0006 0014 2393 2000 0050, z dopiskiem: Wadium - Budowa sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz dostawa sprzętu i świadczenie usług w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Białowieża, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp, - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
Wiedza wykaz robót budowlanych, dostaw i usług (opisanych w rozdz. 3, pkt. 3), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zostały prawidłowo ukończone - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ,
Potencjał oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp, - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
Zdolne c.) wykaz osób (opisanych w rozdz. 3, pkt. 4), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, d.) oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w rozdz. 3, pkt. 4 - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ,
Sytuacja e.) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f.) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające d.) zestawienie parametrów technicznych ofertowanych urządzeń - wzór formularza stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, e.) karty katalogowe oferowanych urządzeń,
Inne dokumenty f.) dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie w sposób zgodny z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 144) i mogą być wprowadzane w przypadku: a.) działania siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, nieposiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane, zapobieżenie któremu nie było możliwe; b.) występowania warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0 stopni C, wiatru uniemożliwiającego pracę maszyn budowlanych, gwałtownych opadów deszczu (oberwanie chmury), gradobić, burz z wyładowaniami atmosferycznymi, o ile warunki takie utrzymywały się nieprzerwanie przez okres co najmniej 2 dni, a Wykonawca zawiadamiał Zamawiającego o fakcie niemożliwości prowadzenia prac budowlanych w każdym dniu występowania zjawisk pogodowych; c.) występowania nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. gdy nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów ziemnych lub elementów instalacji budynku; d.) występowania odmiennych od przyjętych na potrzeby dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.); e.) wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; f.) nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego; g.) przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; h.) odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego; i.) braku możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na plac budowy, spowodowany awariami dróg dojazdowych; j.) protestów mieszkańców;
Kod kryterium B
Kryt 1p 94
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 6
Adres strony internetowej siwz bip.bialowieza.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Białowieża, ul. Sportowa 1, 17-230 Białowieża
Data składania wniosków 23/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Gminy Białowieża, ul. Sportowa 1, 17-230 Białowieża - sekretariat (pokój nr 3)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach Osi Priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)