Kontrola i monitoring konwersji danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego szczebla powiatowego dla powiatów: legionowskiego, przasnyskiego, szydłowieckiego,, żuromińskiego, miasta Siedlce, powiatu łosickiego, ostrowskiego, otwockiego, płockiego, Gminy Miasta Płocka i powiatu sierpeckiego w ramach projektu Przyśpieszenie wzrostu konkurencyjności województwa mazowieckiego, przez budowanie społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy poprzez stworzenie zintegrowanych baz wiedzy o Mazowszu - VI tura

Data publikacji 2014-12-08
Data zakończenia 2014-12-16 00:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi gromadzenia oraz scalania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 402106 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713561009, 717000005, 713543007, 723140009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kontrola i monitoring konwersji danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego szczebla powiatowego wykonywane w ramach realizacji części zadania projektowego Wsparcie prac związanych z przekształceniem ewidencji gruntów i budynków (EGiB) do postaci cyfrowej, uzupełnienie danych dot. budynków oraz modernizacja tego rejestru, przekształcenie mapy zasadniczej do postaci numerycznej, prace związane z przekształceniem do postaci cyfrowej innych danych przestrzennych, skanowanie dokumentów uzasadniających wpisy w EGiB na obszarze obejmującym 11 powiatów i miast województwa mazowieckiego (legionowski, przasnyski, szydłowiecki, żuromiński, miasto Siedlce, łosicki, ostrowski, otwocki, płocki, miasto Płock, sierpecki) obejmującej: 1) kontrolę techniczną rezultatów prac wykonywanych w ramach zamówienia dotyczącego konwersji danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego szczebla powiatowego - VI tura w 11 jednostkach samorządu terytorialnego Województwa Mazowieckiego wyszczególnionych powyżej; 2) monitoring przebiegu realizacji zamówienia publicznego dotyczącego konwersji danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego szczebla powiatowego - VI tura w 11 jednostkach samorządu terytorialnego Województwa Mazowieckiego wyszczególnionych powyżej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Mazowieckie
Ulica ul. Jagiellońska 26
Nr domu 26
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-719
Województwo mazowieckie
Tel 22 59 79 100
Fax 22 59 79 043
Internet www.zamowienia.mazovia.pl
Regon 01552891000000
E-mail anna.siennicka@mazovia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Tak
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1) wykonał co najmniej jedno zamówienie na wykonanie prac geodezyjnych modernizacji ewidencji gruntów i budynków, przeprowadzanej w trybie art. 24a Prawa geodezyjnego i kartograficznego przy czym łączna wartość zamówień nie może być mniejsza niż 150 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy i 00/100), a wartość każdego z wykazywanych zamówień nie może być mniejsza niż 90 000 zł brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy i 00/100), 2) wykonał co najmniej jedno zamówienie na wykonanie: opracowania mapy zasadniczej w postaci wektorowej, lub konwersji analogowej mapy zasadniczej do postaci wektorowej lub opracowania mapy do celów projektowych w postaci wektorowej lub opracowania BDOT 500 przy czym łączna wartość zamówień nie może być mniejsza niż 150 000 zł brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100), 3) wykonał co najmniej jedno lub więcej odrębnych zamówień polegających na wykonaniu kontroli poprawności prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub kontroli opracowania mapy zasadniczej w postaci wektorowej lub opracowania mapy do celów projektowych w postaci wektorowej lub kontroli opracowania BDOT 500 przy czym łączna wartość tych zamówień nie może być mniejsza niż 150 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100). W przypadku gdy, wykonanie wyżej opisanej kontroli było częścią innego zamówienia w wykazie należy podać wartość zamówienia w zakresie kontroli. Pod pojęciem zamówień polegających na wykonaniu kontroli poprawności prac lub opracowań nie należy rozumieć kontroli wewnętrznej tj. kontroli własnych prac lub opracowań Wykonawcy
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować: osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), w tym: 1) 1 osobą - Kierownikiem Projektu, która spełnia łącznie następujące wymagania: posiada wykształcenie wyższe w zakresie geodezji, posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe, posiada doświadczenie jako kierownik projektu przynajmniej w dwóch zamówieniach polegających na kontroli poprawności: prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub opracowania mapy zasadniczej w postaci wektorowej lub opracowania BDOT 500, przy czym każde z tych zamówień miało wartość nie mniejszą niż 100 000,00 brutto (słownie złotych: sto tysięcy i 00/100) oraz posiada aktualny certyfikat w zakresie zarządzania projektami APMG (APM Group Ltd) na poziomie Practitioner lub PMI (Project Management Institute) na poziomie Professional lub IPMA (International Project Management Association) na co najmniej poziomie C lub równoważny (przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat, potwierdzający zaawansowane, praktyczne umiejętności zarządzania projektami) lub ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami oraz wykazuje się biegłą znajomością oprogramowania pakietu MS Office lub równoważnego (ze szczególnym uwzględnieniem makr i formuł); 2) 6 osobami - inspektorami nadzoru, przy czym jedna osoba będzie nadzorować poprawność wykonania zamówień na konwersję danych dla maksymalnie dwóch powiatów/miast
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiednio na kwotę 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy i 00/100)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia i dostępny na stronie Zamawiającego www.zamowienia.mazovia.pl. 2) Jeśli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3.2 i III.3.4 ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga złożenia (oryginału) pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający pod pojęciem przekazywania zasobu wiedzy przez podmiot trzeci rozumie przekazywanie tej wiedzy w postaci porad, konsultacji, ale przekazywanie zasobu doświadczenia jest pojęciem obejmującym umiejętności praktyczne poprzez osobisty udział w wykonywaniu usługi, zatem nie można nabyć doświadczenia w procesie konsultacji czy doradztwa. Odwołanie się przez wykonawcę do zasobów doświadczenia podmiotu trzeciego musi mieć charakter rzeczywisty tzn. że dane zasoby będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia. Doświadczenie nie stanowi dobra, które może być przedmiotem samodzielnego obrotu. Nie jest więc możliwe udostępnienie doświadczenia bez jednoczesnego udostępnienia przedsiębiorstwa, z którym to doświadczenie jest związane. Dlatego też wykonawca musi w sposób jednoznaczny określić zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. 3) W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku opisanego przez Zamawiającego w sekcji III.3.5 ogłoszenia. 4) WYKONAWCA. KTÓREGO OFERTA ZOSTANIE WYBARNA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA, PRZED PODPISANIEM UMOWY DOSTARCZY FORMULARZ OFERTOWY, STANOWIACY ZAŁĄCZNIK NR 2 DO OGŁOSZENIA, DOSTĘPNY NA STRONIE www.zamowienia.mazovia.pl, podając w nim cenę brutto za realizację zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w zakresie określonym we wzorze ogólnych warunków umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia, dostępnym na stronie www.zamowienia.mazovia.pl
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu 0:30
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 https://licytacje.uzp.gov.pl
Licytacja IV.4.7 www.zamowienia.mazovia.pl
Licytacja IV.4.8 1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl/ b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. c) W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej dwa dni przed terminem otwarcia licytacji. 2. Wymagania techniczne: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa, podłączony do sieci Internet
Licytacja IV.4.9 1) Licytacja elektroniczna na kontrolę i monitoring konwersji danych państwowych będzie licytacją 1-etapową. 2) W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3) Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4) W toku licytacji wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5) Oferta złożona przez wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6) Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 1 000,00 PLN. 7) W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 8) Zamawiający przyjął cenę wywoławczą brutto 350 000,00 PLN. 9) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto
Data składania wniosków 16/12/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce składania wniosków Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, ul. Skoczylasa 4, 03-472 Warszawa
Termin otwarcia licytacji 22/12/2014 godz. 11:00
Wartość zamknięcia licytacji 22/12/2014 godz. 11:30
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający zwraca 70 % zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane
Istotne postanowienia Wzór ogólnych warunków umowy stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia, dostępny na stronie www.zamowienia.mazovia.pl
Informacje dodatkowe 1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia i zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w ogłoszeniu 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ogłoszeniu. 5) Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia. 7) O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, członkowie konsorcjum, podwykonawcy lub członkowie grupy kapitałowej żadnej części zamówienia opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2014/S 148 - 266415 z dnia 5 sierpnia 2014 r. na konwersję danych PZGiK dla 11 powiatów Województwa Mazowieckiego, tj. powiatów: legionowskiego, przasnyskiego, szydłowieckiego, żuromińskiego, miasta Siedlce, łosickiego, ostrowskiego, otwockiego, płockiego, miasta Płock, sierpeckiego. 8) Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)