Dostawa komputera i akcesoriów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Data publikacji 2014-12-08
Data zakończenia 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 402276 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń:
1) Jednostka centralna - 1 sztuka
Typ
Komputer stacjonarny
Zastosowanie
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych.
Procesor
Procesor o wydajności ocenianej na minimum 4000 punktów w teście Passmark Benchmark CPU Mark wg kolumny Psmark CPU Mark (high er is better), na podstawie tabeli wyników z dnia 8 grudnia 2014 roku pod adresem http://cpubenchmark.net/cpu_list.php ( tabela dołączona załącznik
nr 8 do SIWZ )
Parametry pamięci masowej
Dysk twardy o pojemności min. 500 GB
Pamięć operacyjna
pojemność: min. 4096 MB,
maksymalna obsługiwana pojemność min. 8192 MB
wolne złącza pamięci: min. 1
Karta graficzna
Zintegrowana
Karta sieciowa
zintegrowana pracująca z prędkością 10/100/1000 Mbps
Napędy wbudowane (zainstalowane)
DVD+/-RW
Złącza zewn.
USB min. 6 sztuk (2 złącza na przednim panelu), min. 2 sztuki USB 3.0
RJ-45 (LAN)
Obudowa
Obudowa typu Tower
Zasilacz
min. 350W ATX
System Operacyjny
Microsoft Windows 8.1 PL 64-bit OEM lub równoważny
System operacyjny z graficznym interfejsem użytkownika w języku polskim,
w tym także system interaktywnej pomocy w języku polskim. Zlokalizowane
w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe.
System operacyjny powinien mieć zintegrowany system aktualizacji darmowych poprawek bezpieczeństwa, przy czym komunikacja
z użytkownikiem powinna odbywać się w języku polskim.
Dostępność bezpłatnej telefonicznej pomocy technicznej dotyczącej systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim u producenta sprzętu komputerowego (związane z problemami współdziałania sprzętu i systemu operacyjnego), a cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego.
Dostępność w Internecie na stronach producenta biuletynów technicznych,
w tym opisów poprawek bezpieczeństwa, w języku polskim, a także telefonicznej pomocy technicznej producenta systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8-17, a cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego.
System operacyjny musi mieć publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta dotyczący rozwoju i wsparcia technicznego
w szczególności w zakresie bezpieczeństwa na co najmniej na 5 lat od daty zakupu.
Możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych
np. słabo widzących, zgodnie z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (WCAG 2.0).
System operacyjny musi pozwalać na pracę w różnych sieciach komputerowych (sieci lokalne LAN, Internet), w tym także automatycznie rozpoznawać sieci i ich ustawienia bezpieczeństwa, rozpoznawać automatycznie urządzenia peryferyjne działające w tej sieci (np. drukarki, skanery ) oraz łączyć się automatycznie z raz zdefiniowanymi sieciami.
System operacyjny powinien zostać zainstalowany oraz aktywowany na komputerze oferowanym przez Wykonawcę, a Nośnik(i) z systemem operacyjnym w wersji instalacyjnej powinien zostać załączony do zestawu.
Dodatkowe oprogramowanie
Microsoft Office Home and Business 2013 PL dla Użytkowników
Domowych i Małych Firm lub równoważny
tj. zapewniający pełną funkcjonalność oraz wygląd dokumentów stworzonych przez Microsoft Office 2007, 2003, 2000 (np. poprawne działanie makr z aplikacji Excel, ) identycznie jak w Microsoft Office 2007. Zapewniający poprawną obsługę nakładek systemowych w ramach aplikacji - Podsystem monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego (PEFS). Dokument stworzony w równoważnym pakiecie biurowym powinien posiadać identyczny wygląd oraz funkcjonalność jak w pakietach biurowych Microsoft Office.
Gwarancja
1. Gwarancja na okres minimum 24 miesięcy
2. W przypadku awarii dysku twardego obsługa gwarancyjna będzie wykonywana przez dostarczenie i instalację nowego dysku twardego. Uszkodzony dysk pozostanie własnością Zamawiającego. Wykonawca ma prawo wykonać diagnostykę uszkodzonego dysku twardego
w miejscu jego zainstalowania u Zamawiającego.
3. W przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej komputerów poza miejscem zainstalowania sprzętu będą one zabierane bez dysków twardych, które pozostaną na czas naprawy u Zamawiającego. Demontaż dysku twardego zostanie wykonany przez pracownika Wykonawcy.
Dodatkowe wyposażenie
Mysz optyczna USB z dwoma klawiszami oraz rolką
Klawiatura USB typu QWERTY w układzie międzynarodowym
z klawiszami funkcyjnymi F1-F12, wydzielonym blokiem numerycznym, wydzielonym blokiem kursorów, wydzielonym blokiem klawiszy Insert, Home, Del, End, PgUp, PgDn.
Certyfikaty i deklaracje (wymagane przy dostawie):
Deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego modelu komputera
2) Zasilacz do laptopa Dell Inspirion 15R N5010 - 1 sztuka
wejście:
100-240 V
wyjście:  
19,5 V , 3,34 A (65 W)
wtyk:
Średnica zewnętrzna 7.4 mm, średnica wewnętrzna 5.0 mm, długość 12 mm wtyk z bolcem w środku
Kabel zasilający
Tak
Gwarancja
min. 24 miesiące
3) Bateria do laptopa Dell Inspirion 15R N5010 - 2 sztuki
Napięcie:
11.1V
Pojemność:
4400mAh
Typ ogniwa:
li-ion
Gwarancja:
min. 12 miesięcy
Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego, Łódź, ul. Piotrkowska 149, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 15.00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu dokładnego terminu dostawy.
Realizacja zamówienia obejmuje:
1) Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu  Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
2) Wykonawca udziela licencji do oprogramowania.
3) Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia.
4) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być objęty gwarancją, nie krótszą niż wskazana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia rozdz. III pkt.2- tabele.
5) Okresy gwarancyjne liczone są od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
6) W razie stwierdzenia wad ,Zamawiający przesyła reklamację do Wykonawcy.
7) Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wady w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
8) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu sposób zgłaszania awarii oferowanego sprzętu w okresie udzielanej gwarancji, w szczególności adresy stron www, adresy poczty elektronicznej oraz numery telefonów i faksów.
9) Wykonawca dostarcza dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi sprzętu.
10) W karcie gwarancyjnej Wykonawca zamieści informacje zawierające nazwę, adres i telefony Wykonawcy oraz podmiotu wykonującego serwis gwarancyjny.
11) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do każdej jednostki dostarczonego sprzętu, certyfikaty autentyczności i karty rejestracyjne, na warunkach przewidzianych przez producenta oprogramowania/sprzętu.
12) Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, odpowiadający polskim normom.
5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia płatna w terminie do 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu tj. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149, w drodze przelewu
z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy określone w fakturze.
Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-440
Województwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Internet www.uml.lodz.pl
Regon 00434557500000
E-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 23/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Potencjał Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienie Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas usunięcia awarii
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90 - 440 Łódź
Data składania wniosków 16/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90 - 440 Łódź sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienia dokonuje się w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)