DOSTAWA SERWERÓW I ELEMENTÓW SIECIOWYCH, OPROGRAMOWANIA INŻYNIERSKIEGO I KOPIAREK

Data publikacji 2014-12-09
Data zakończenia 2014-12-17 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Monitory wideo,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii,
  • Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM),
  • Serwery sieciowe,
  • Serwery plików

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254661 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488210009, 488230003, 323230003, 486130008, 325524104, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Zadanie Nr 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopiarek:
- monochromatyczne, laserowe urządzenie wielofunkcyjne zapewniające drukowanie, kopiowanie, wysyłanie oraz faksowanie dokumentów (2 kpl.)
- urządzenie wielofunkcyjne z kolorową drukarką laserową zapewniające drukowanie, kopiowanie, skanowanie, wysyłanie oraz faksowanie dokumentów (1 kpl.)
Pełny opis techniczny zamieszczono w załączniku Nr 3 do SIWZ
2) Zadanie Nr 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów sieciowych:
- CISCO1921/K9 - C1921 Modular Router, 2 GE, 2 EHWIC slots, 512 DRAM, IP Base, (2 szt.)
- CISCO EHWIC-4ESG - Four Port 10/100/1000 Ethernet Switch Interface Card, (2 szt.)
- CISCO ACS-2900-RM-19;19 inch rack mount kit for Cisco 2911/2921/2951 ISR, (2 szt.).
3) Zadanie Nr 3
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów sieciowych:
- serwer protokołu SNTP z wbudowanym odbiornikiem GPS z anteną i zasilaczem, (1 szt.)
- serwer plików, (2 szt.)
- monitor LCD o przekątnej ekranu nie mniej niż 21cali, (2 szt.)
Pełny opis techniczny urządzeń zamieszczono w załączniku Nr 3B do SIWZ
4) Zadanie Nr 4
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania inżynierskiego:
Oprogramowanie do tworzenia diagramów UML 2.x (2 licencje w wersji pływającej floating) typu MagicDraw UML Standard Floating (wersja 16.8 lub nowsza, platforma Windows, UBUNTU Linux) firmy No Magic Inc., (2 szt.)

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopiarek:
- monochromatyczne, laserowe urządzenie wielofunkcyjne zapewniające drukowanie, kopiowanie, wysyłanie oraz faksowanie dokumentów (2 kpl.)
- urządzenie wielofunkcyjne z kolorową drukarką laserową zapewniające drukowanie, kopiowanie, skanowanie, wysyłanie oraz faksowanie dokumentów (1 kpl.)
Pełny opis techniczny zamieszczono w załączniku Nr 3 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa elementów sieciowych:
- CISCO1921/K9 - C1921 Modular Router, 2 GE, 2 EHWIC slots, 512 DRAM, IP Base, (2 szt.)
- CISCO EHWIC-4ESG - Four Port 10/100/1000 Ethernet Switch Interface Card, (2 szt.)
- CISCO ACS-2900-RM-19;19 inch rack mount kit for Cisco 2911/2921/2951 ISR, (2 szt.)Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów sieciowych:
- serwer protokołu SNTP z wbudowanym odbiornikiem GPS z anteną i zasilaczem, (1 szt.)
- serwer plików, (2 szt.)
- monitor LCD o przekątnej ekranu nie mniej niż 21cali, (2 szt.)
Pełny opis techniczny urządzeń zamieszczono w załączniku Nr 3B do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania inżynierskiego:
Oprogramowanie do tworzenia diagramów UML 2.x (2 licencje w wersji pływającej floating) typu MagicDraw UML Standard Floating (wersja 16.8 lub nowsza, platforma Windows, UBUNTU Linux) firmy No Magic Inc., (2 szt.)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-908
Województwo mazowieckie
Tel 022 6837865
Fax 022 6837977
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E-mail szp@wat.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. III.3.2) jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: Zadanie Nr 1 - co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę kopiarek, o wartości nie mniejszej niż 9.000,00 zł brutto każda z dostaw, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dosta¬wy te zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie; Zadanie Nr 2 - co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę elementów sieciowych, o wartości nie mniejszej niż 6.500,00 zł brutto każda z dostaw, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dosta¬wy te zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie; Zadanie Nr 3 - co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę serwerów sieciowych, o wartości nie mniejszej niż 9.500,00 zł brutto każda z dostaw, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dosta¬wy te zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie; Zadanie Nr 4 - co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę oprogramowania inżynierskiego, o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda z dostaw, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dosta¬wy te zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie; Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Podstawowymi dowodami są: - poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw/usług, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw/usług. W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3, 3A, 3B i 3C do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 10 niniejszego ogłoszenia. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 10 i 11 ogłoszenia. 5) opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: a) W przypadku zmiany modelu lub typu przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umową modelu lub typu i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. Wycofanie przedmiotu umowy z produkcji musi być potwierdzone pisemnym oświadczeniem producenta. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt winien być tożsamy z wykazanym w ofercie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wat.edu.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 6 (wejście przez biuro przepustek)
Data składania wniosków 17/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Kancelaria Jawna, Budynek Nr 100, pokój Nr 130
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)