ZP/131/2014 Dostawa ochron radiologicznych dla pacjentów i personelu, artykułów pasmanteryjnych (nici lniane, gumy do KTG), kubków jednorazowych oraz etykiet samoprzylepnych Instytutu CZMP

Data publikacji 2014-12-10
Data zakończenia 2014-12-19 12:00:00
Instytucja Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Artykuły cateringowe,
  • Nici do szycia i przędza z włókien naturalnych,
  • Produkty z gumy,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 256019 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351132001, 351134209, 194350004, 392221201, 301928009, 301997605, 195100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa ochron radiologicznych dla pacjentów i personelu, artykułów pasmanteryjnych (nici lniane, gumy do KTG), kubków jednorazowych oraz etykiet samoprzylepnych Instytutu CZMP

Opis


1.Fartuchy ochronne, ołowiowe jednostronne (równoważnik 0,25 mm Pb) - 4 szt.

2.Osłony tarczycy (0,5 mm Pb) - 6 szt.

3. Okulary, gogle, maski słuzące do ochrony oczu oparatorów - 4 szt.

4.Osłony na gonady (1,0 mm Pb) dla dorosłych męskie (S, M, L).
Rozmiar w zależności od potrzeb - 5 szt.

5.Osłona na gonady (1,0 mm Pb) dla dorosłych żeńskie (S, M, L)
Rozmiar w zależności od potrzeb - 3 kpl.

6.Osłony na gonady (1,0 mm Pb) dla dzieci - męskie (S,M,L)
Rozmiar w zależności od potrzeb - 11 szt.

7.Odsłony na gonady (1,0 mm Pb) dla dzieci - żeńskie (S,M,L)
Rozmiar w zależności od potrzeb - 5 kpl.
Fartuchy ochronne, ołowiowe, dwustronne, dwuczęściowe dla operatorów, lekkie, rozmiar M (0,5/0, 25 mm Pb), wykonane z materiału typu Xenolite NL - 15 szt.
Nici lniane (do wiązania gazików i zastawów), białe, nabłyszczane (nawoskowane), mocne (nie rwące się podczas użytkowania, nie rwące się się ręcznie podczas użytkowania), nie strzępiące się, nie pozostawiające włókien.Nici wytrzymujące temperaturę 134 stopnie C. Szpulka 400 g, gramatura 2,5/2 - 3,5/2 - 270 szt.
Guma do KTG, szer. 5 cm, biała A - 25 mb - 80 krążków
Kubeczki jednorazowe do podawania płynów ze środkiem kontrastowym, pojemnosc 200 ml (opakowanie zapewnoające czystosć mikrobiologiczną) - 2400 szt.
Etykiety/naklejki do komputerowego systemu dokumentacji, przeznaczone do użytku w posiadanych przez Zamawiającego drukarkach termicznych CAB A4/300. Etykiety samoklejące, specjalne do materiałów nietkanych, marszczonych papierów ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną zgodnie z normą EN ISO 11140-1 klasa 1 (norma nadrukowana na etykiecie). Dwukrtonie przylepne typu sandwicz, dwudzielne, o wymiarach 70x35 mm. Górna warstwa podzielona w poziomie na dwie równe części, z perforacją pomiędzy etykietami ułatwiajaca odrywanie. Etykiety dostarczone w rolkach (min. 800 etykiet w rolce, opakowanie zapewniające czystość mikrobiologiczną) - 60 rolek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Ulica ul. Rzgowska 281/289
Nr domu 281
Nr miesz 289
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 93-338
Województwo łódzkie
Tel 42 271 17 52; 271 17 53
Fax 42 271 17 50
Internet www.iczmp.edu.pl
Regon 47161012700000
E-mail zamowienia@iczmp.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające
Pakiet 1 oraz Pakiet 2:
1.Potwierdzenie , iż zaoferowany asortyment spełnia wymagania warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi zgodnie z przepisami Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 21.08.2006r.w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi (Dz. U. Nr.180 poz.1325 ) par.14.1. - Oświadczenie o spełnianiu wymagań dot. warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi.
2.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy
3.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów:
1. Aktualne karty charakterystyk
2. Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
4.Informacje dotyczące preparatów do dezynfekcji asortymentu - Oświadczenie dotyczące preparatów służących do dezynfekcji sprzętu.
Pakiet 3:
1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
Pakiet 4 oraz Pakiet 5:
1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
Pakiet 6:
1.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy.
2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Inne dokumenty Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
6.w związku z przedłużeniem okresu gwarancji;
7.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.iczmp.edu.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź
Data składania wniosków 19/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)