Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w woj. lubelskim

Data publikacji 2014-12-10
Data zakończenia 2014-12-18 13:00:00
Instytucja Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 256025 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337119006, 337600005, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w woj. lubelskim. 2. Miejsce dostaw - Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm oraz wydziały zamiejscowe w Zamościu i Koroszczynie. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w asortymencie i ilościach określonych w każdorazowym zamówieniu złożonym faksem bądź na piśmie w terminie do 5 dni od daty otrzymania zamówienia.
4. Wymagania techniczne i jakościowe: 1) Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, wolny jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy; 2) Środki będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać karty charakterystyki, deklaracje zgodności, certyfikaty CE, wpis do Krajowego Systemu Informowania
o Kosmetykach i inne dopuszczające do obrotu i użytkowania aktualne dokumenty odpowiednio dla każdego produktu (jeżeli wymagają). 5. Dostawy towaru obejmują przewóz towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu oraz ich rozładunek. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych: 1) W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał nie gorsze lub lepsze parametry jak produkty wskazane z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy; 2) W przypadku zaoferowania innych produktów niż produkty wskazane przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy i producenta zaoferowanego produktu równoważnego w odpowiedniej kolumnie w Formularzu ofertowym; 3) W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze żadnej nazwy produktu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował produkt o nazwie wskazanej przez Zamawiającego; 4) W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty równoważne (numery pozycji w Formularzu ofertowym - numery wskazane w SIWZ) odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca do oferty dołączy próbki tych produktów (w opakowaniach o pojemności wskazanej w odpowiednich pozycjach w Formularzu ofertowym), oznaczonych numerem pozycji zgodnie z Formularzem ofertowym; 5) Próbki należy umieścić w oddzielnej od oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce/kopercie. Paczkę/kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer pozycji do której odnosi się próbka. Paczka/koperta dodatkowo powinna być opisana: Próbki do przetargu na dostawę środków czystości dla potrzeb przejść granicznych
w woj. lubelskim, spr. nr TZ-4311/38/14. Próbki należy złożyć razem z ofertą
w miejscu i terminie wskazanym w Dz. XII ust. 4 SIWZ; 6) Zamawiający dokona badania próbek produktów równoważnych pod kątem spełnienia wymagań Zamawiającego i komisyjnie oceni dostarczone próbki w następujący sposób: a) za właściwości fizykochemiczne - (m.in. gęstość, zapach, barwa) - przyzna 0-1 pkt, b) za skuteczność działania - właściwości czyszczące m.in. usuwanie tłuszczu, sadzy, rdzy i innych zanieczyszczeń - przyzna 0-1 pkt, c) wydajność - ilość środka zużytego do osiągnięcia efektu -przyzna 0-1 pkt, d) za spełniający wymagania Zamawiającego zostanie uznany produkt, który otrzyma 3 pkt; 7) Ocena spełnienia przez produkty równoważne wymagań Zamawiającego w zakresie ww. kryteriów będzie dokonana na podstawie porównania przedłożonych próbek produktów równoważnych z produktami podanymi z nazwy Formularzu ofertowym.
W przypadku, gdy oferowany produkt równoważny otrzyma mniej niż 3 pkt oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SIWZ. 7. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty charakterystyki dostarczanych produktów (jeżeli przepis prawa wymaga, aby dany produkt posiadał kartę charakterystyki). 8. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 9. Szczegółowy wykaz środków czystości objętych zamówieniem zawiera Załącznik do SIWZ - Formularz ofertowy. 10. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych
Ulica Plac Niepodległości 1
Nr domu 1
Miejscowość Chełm
Kod Pocztowy 22-100
Województwo lubelskie
Tel 82 5651812, 5652042
Fax 82 5632262
Internet www.lzopg.bip.mbnet.pl
Regon 06069545500000
E-mail lzdpg@lublin.uw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wielkości opakowań produktów szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do oferty w przypadku zmiany przez producenta wielkości opakowań produktów, których dotyczy umowa. Zamawiający dopuszcza przybliżone do wymaganych gramatury opakowań przy spełnianiu warunku zachowania sumarycznej ilości i ceny produktu. 2. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za przedmiot umowy, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie dokonano. 3. W przypadku wycofania lub zaprzestania produkcji przez producenta danego produktu w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt równoważny po pisemnej akceptacji Zamawiającego, cena nowego produktu nie może być wyższa niż cena produktu wycofanego. 4. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Czas dostawy
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.lzopg.bip.mbnet.pl
Adres uzyskania siwz Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pok. 244
Data składania wniosków 18/12/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pok. 238
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)