Dostawa wraz z montażem mebli w Klubie Piwnica w Domu Studenckim nr 3 Politechniki Krakowskiej przy ul.Skarżyńskiego 7 w Krakowie

Data publikacji 2014-12-11
Data zakończenia 2014-12-22 12:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 406646 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem mebli w Klubie Piwnica w domu Studenckim nr 3 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 7 w Krakowie.
Rodzaj i ilość mebli: Krzesła stacjonarne - 50szt. , Stoliki metalowe - 8szt. , Stanowisko didżejskie - 1 szt.

Zamówienie obejmuje dostawę , rozładunek , wniesienie oraz kompletny montaż , rozpakowanie i ustawienie mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz wywóz odpadów . Wykonawca powiadomi odbiorców mebli o gotowości do dostawy mebli na co najmniej 48 godzin przed dostawą . Dostawa i montaż mebli winny odbywać się w godzinach pracy od 7 do 15.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E-mail zampub@pk.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ) wykonali lub wykonują co najmniej 1 zamówienie (jedna umowa ) polegające na dostawie i montażu mebli na kwotę minimum 8 000,00 zł brutto Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu zrealizowanych dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ) i dokumentów potwierdzających że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Opis techniczny oferowanych mebli zawierający typ, model, producenta, parametry techniczne oferowanych mebli oraz ich rysunki lub zdjęcia, foldery, katalogi
Inne dokumenty Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , za wyjątkiem terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy , i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiada ł maksymalnie okresow i trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2) Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.pk.edu.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego, budynek W-9, pokój 110
Data składania wniosków 22/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, budynek W-9, pokój 110
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: a)7 dni od daty udzielenia zamówienia -krzesła i stoły, b)14 dni od daty udzielenia zamówienia -stanowisko didżejskie. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 i art. 24 ust.2a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.)
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)