Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie

Data publikacji 2014-12-15
Data zakończenia 2014-12-23 10:00:00
Instytucja Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 410214 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976301, 301251208, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru, materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie oraz podległych mu jednostek.

Wymagania w stosunku do materiałów biurowych:
1.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych w stosunku do opisanych w przedmiocie zamówienia w rozdz. III. pkt. 17 zgodnie z postanowieniami Ustawy p.z.p., w których Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w jej treści, że oferowany produkt gwarantuje zachowanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz estetycznych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany produkt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do produktu określonego przez Zamawiającego.
2. Wszystkie materiały biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi i nieużywanymi.

Wymagania w stosunku do materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek:
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z wyjątkiem pozycji nr 161, 162 gdzie wymagane są produkty oryginalne.
2. Zamawiający pod pojęciem produkt równoważny rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku), kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany.
3. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne (również równoważne) nie były produktem regenerowanych i poddanym procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie), w całości ani też w części w skład innych materiałów.
4. Wykonawca winien udowodnić wydajność materiału równoważnego poprzez przedstawienie wyników testów wydajności, wykonanych w oparciu o następujące normy:
dla atramentowych wkładów drukujących ISO/IEC 24711,
dla wkładów z tonerem kolorowym ISO/IEC 19798
dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym ISO/IEC 19752.
5. Materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku. Po jego zainstalowaniu w urządzeniu na monitorze oraz w panelu kontrolnym urządzenia nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty.
6. Na potwierdzenie, iż oferowane materiały równoważne są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty m.in.:
raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 24711 norma dla atramentowych wkładów drukujących, ISO/IEC 19798 norma dla wkładów z tonerem kolorowym oraz ISO/IEC 19752 norma dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym, przy czym raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu.
Dokumenty powinny być wystawione przez niezależny podmiot.
7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości, zapewnia kompatybilność pracy z urządzeniem zamawiającego, i bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
8. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
9. Jeżeli w trakcie realizacji umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, kserokopiarek, faxów wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mail lub faxem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera, tuszu lub bębna dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
11. Wymaga się, aby przedmiot zamówienia: był opakowany w oryginalne opakowania producentów, posiadał na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, producenta, był opakowany w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem.
12. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
13. Zamawiający niezależnie od wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni z nim współpracowały. W przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
Ulica ul. Szlak 73
Nr domu 73
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-153
Województwo małopolskie
Tel 12 6344033
Fax 12 6188010
Internet www.mzmiuw.krakow.pl
Regon 00057754400000
E-mail ppor@mzmiuw.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie treści: Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni z nim współpracowały. W przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt. Stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. (dotyczy materiałów eksploatacyjnych równoważnych),
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1.1 do oferty 2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w szczególności w przypadku: zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy a właściwych dla niniejszej umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mzmiuw.krakow.pl
Adres uzyskania siwz Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, pokój 37
Data składania wniosków 23/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, Sekretariat V piętro (pokój nr 55)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)