Dostawa artykułów elektronicznych, komputerowych, plecaków i toreb przeznaczonych na nagrody dla uczestników konkursów oraz materiałów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Data publikacji 2014-12-17
Data zakończenia 2014-12-29 10:00:00
Instytucja Gmina Rymań
Miejscowość Rymań
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Torby podróżne,
  • Torby podręczne,
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 412418 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 317110003, 301920001, 189311005, 302372702, 189390000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektronicznych, komputerowych, plecaków toreb przeznaczonych na nagrody dla uczestników konkursów oraz dostawa wyrobów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Aktywność Rozwija, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ.

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na 2 części wymienione niżej:

Część Nr 1 - dostawa urządzeń elektronicznych, toreb, plecaków przeznaczonych na nagrody dla uczestników konkursów
Część Nr 2 - dostawa wyrobów biurowych

Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub 2 część lub na obydwie części

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektronicznych, komputerowych, plecaków toreb przeznaczonych na nagrody dla uczestników konkursów na potrzeby realizacji Projektu Aktywność Rozwija, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Aktywność Rozwija, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Rymań
Ulica ul. Szkolna 7
Nr domu 7
Miejscowość Rymań
Kod Pocztowy 78-125
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 3583127
Fax 94 3583151
Internet bip.ryman.pl
Regon 00054027400000
E-mail ug@ryman.home.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Nie wymaga się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy;
Wiedza nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
Potencjał nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
Zdolne nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
Sytuacja nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podatku od towarów i usług VAT, 2) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: a) działania siły wyższej, b) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności 3) zmiana warunków finansowania zamówienia. 4) dostarczenie produktu zamiennego za cenę określoną w ofercie, na uzasadniony wniosek wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, jeżeli produkt o wymaganych parametrach jest niedostępny na rynku. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 3, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95.00
Kryt 2 odroczony termin płatnosci faktur
Kryt 2p 5.00
Adres strony internetowej siwz bip.ryman.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Rymań, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, sekretariat
Data składania wniosków 29/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Rymań, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wniosek Nr UDA-POKL.09.01.02-32-200/12-00
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)