Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Ząbkowicki
|
Ulica |
ul. Sienkiewicza 11
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Ząbkowice Śląskie
|
Kod Pocztowy |
57-200
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
074 8162800
|
Fax |
074 8162850
|
Internet |
www.bip.powiat-zabkowicki.pl
|
Regon |
89071840300000
|
E-mail |
inwestycje@zabkowice-powiat.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/05/2015
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Dostawa systemowego oprogramowania teleinformatycznego. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć w oryginale do oferty. 7. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. W dokumencie tym gwarant / poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego albo żądanie złożenia wezwania tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenie dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty).
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Wiedza |
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi: a) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 określonym w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (teks jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), która kierowała pracami dotyczącymi uzupełnienia bazy danych ewidencji gruntów i budynków i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2001 nr 38 poz. 454) lub kompleksowej modernizację ewidencji gruntów i budynków, w co najmniej 3 projektach. b) doświadczenie we wdrażaniu dziedzinowego systemu teleinformatycznego dedykowanego dla geodezji i kartografii, tj. osobą, która kierowała minimum 1 wdrożeniem systemu teleinformatycznego, który obejmował swoim zakresem co najmniej prowadzenie ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości oraz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, c) doświadczenie w migracji danych, tzn. osobą lub osobami, które wykonały migrację danych z innych systemów teleinformatycznych do systemu w zakresie: ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, danych dotyczących prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, d) doświadczenie w szkoleniu użytkowników systemu teleinformatycznego, tj. osobą lub osobami, które przeprowadziły szkolenia dla użytkowników systemu w zakresie: ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, osnowy geodezyjnej, powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, administrowania systemem. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia- nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolne |
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi: a) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 określonym w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (teks jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), która kierowała pracami dotyczącymi uzupełnienia bazy danych ewidencji gruntów i budynków i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2001 nr 38 poz. 454) lub kompleksowej modernizację ewidencji gruntów i budynków, w co najmniej 3 projektach. b) doświadczenie we wdrażaniu dziedzinowego systemu teleinformatycznego dedykowanego dla geodezji i kartografii, tj. osobą, która kierowała minimum 1 wdrożeniem systemu teleinformatycznego, który obejmował swoim zakresem co najmniej prowadzenie ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości oraz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, c) doświadczenie w migracji danych, tzn. osobą lub osobami, które wykonały migrację danych z innych systemów teleinformatycznych do systemu w zakresie: ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, danych dotyczących prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, d) doświadczenie w szkoleniu użytkowników systemu teleinformatycznego, tj. osobą lub osobami, które przeprowadziły szkolenia dla użytkowników systemu w zakresie: ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, osnowy geodezyjnej, powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, administrowania systemem. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia- nie spełnia.
|
Sytuacja |
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia- nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.. 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. 4. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy. 5. Dowód wniesienia wadium.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 2. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 3. Składu Konsorcjum, zmiany Podwykonawców, formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 4. Terminu i zakresu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy np. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.powiat-zabkowicki.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Powiat Ząbkowicki ul. Sienkiewicza 11 57-200 Ząbkowice Śląskie pokój 307.
|
Data składania wniosków |
29/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Powiat Ząbkowicki ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie Biuro podawcze pokój 110.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|