PRZETARG NIEOGRANICZONY NA OPRACOWANIE MERYTORYCZNE, GRAFICZNE, REDAKCYJNE, SKŁAD, ŁAMANIE, KOREKTĘ, TŁUMACZENIE NA JĘZYK ANGIELSKI, DRUK I PRZYGOTOWANIE FOLDERU W WERSJI PAPIEROWEJ I ELEKTRONICZNEJ W FORMIE E-WYDANIA ORAZ DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. ŚWIĘTOKRZYSKO-PODKARPACKI KLASTER ENERGETYCZNY - KONTYNUACJA WRAZ Z PRZENIESIENIEM AUTORSKICH PRAW MAJĄTKOWYCH DO FOLDERU

Data publikacji 2014-12-18
Data zakończenia 2014-12-31 10:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o.
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Foldery,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 414532 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 228520007, 923122106, 392941000, 798225007, 798000002, 798230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) przygotowanie projektu, opracowanie merytoryczne, graficzne, redakcyjne, skład, łamanie, korekta, tłumaczenie na język angielski, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego folderu promującego projekt Świętokrzysko-Podkarpacki Klaster Energetyczny - Kontynuacja
2) przygotowanie wersji elektronicznej folderu - format - e-wydanie - na płycie CD w wersji polskiej i angielskiej,

Parametry folderu:
Opis Parametry - wersja papierowa
Format: Format A4 po złożeniu
Okładka
Papier: Kreda o gramaturze min. 250 g/m2
Kolor 4+4
Wykończenie: folia mat + lakier offset punktowo, grzbiet prosty, klejony.
Środek
Ilość stron/ilość egzemplarzy: Liczba stron: 90 (+/- 10 stron) + okładki; Nakład łącznie: 3 000 szt. w tym 2 500 szt. polska wersja językowa, 500 szt. angielska wersja językowa.
Kolor 4+4
Papier środek: Kreda o gramaturze min. 170 g/m2
Opis Parametry - wersja elektroniczna w formie e-wydanie
Okładka na płytę CD/DVD, środek
Format i papier Format A4 bigowany na pół z dodatkowym bigowaniem na grzbiet, papier: Kreda o gramaturze min. 300 g/m2
Kolor 4+4
Wykończenie: folia mat + lakier offset punktowo, grzbiet ok. 3-5 mm
Płyta zamocowana za pomocą plastikowego krążka do mocowania płyty CD z taśmą samoprzylepną
Nadruk na okładce taki sam jak na folderze w wersji papierowej
Płyta CD/DVD: Nagranie folderu w formie e-wydania na płytę CD/DVD , Nadruk na płycie nawiązujący do okładki
Ilość egzemplarzy: 2 000 szt. (polska wersja językowa - 1 000 szt. angielska wersja językowa - 1 000 szt.)

Opis - wersja papierowa

a) Folder winien zawierać: zdjęcia, teksty oraz elementy graficzne;
b) Druk dwustronny;
c) Łączny nakład: 3 000 egzemplarzy. Dwie wersje językowe: polska 2 500 szt., angielska - 500 szt.;
d) Tekst polski winien być przetłumaczony na język angielski przez tłumacza;
e) Wykonawca zobowiązany jest wykonać minimum 50 własnych zdjęć do wykorzystania w folderze. Zdjęcia wykonywane będą w siedzibie Lidera oraz u Członków Klastra (których siedziba znajduje się na terenie województwa świętokrzyskiego i podkarpackiego);
f) Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania merytorycznego folderu w następującym układzie:
1) Podstawowe informacje o projekcie Świętokrzysko-Podkarpacki Klaster Energetyczny - Kontynuacja;
2) Informacje na temat dotychczas zrealizowanych działań w ramach Świętokrzysko-Podkarpacki Klaster Energetyczny - Kontynuacja;
3) Krótka, syntetyczna informacja na temat regionu świętokrzyskiego i regionu podkarpackiego;
4) Informacje o Członkach Świętokrzysko-Podkarpacki Klaster Energetyczny - Kontynuacja;
g) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Zamawiającym konsultacji w zakresie opracowania graficznego i składu wydawnictwa oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji folderu (w szczególności: styl szaty graficznej, rodzaj i rozmiar czcionki, kolorystyka itp.);
h) Zamawiający ma prawo do ingerencji w opracowanie folderu i wprowadzenie własnych poprawek;
i) Folder musi zostać oznaczony zgodnie z zasadami promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej;
j) Folder musi mieć oznaczenie: Publikacja bezpłatna;
k) Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję wydawnictwa zapisaną w programie ogólnodostępnym na elektronicznym nośniku informacji (USB, plik formatu otwartego);
l) Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed ostatecznym drukiem folderu wydruku próbnego;
m) Wykonawca będzie zobowiązany do spakowania folderu w paczki po 20 sztuk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego.

Opis - wersja elektroniczna w formie e-wydanie - 2 wersje
a) Wersja elektroniczna winna być dokładnym odzwierciedleniem wersji papierowej;
b) Nagranie folderu w wersji elektronicznej w formie e-wydania na płytę CD/DVD z możliwością automatycznego uruchomienia folderu w formie e-wydania z płyty CD/DVD.;
c) Łącznie: 2 000 szt. wersji elektronicznych. Dwie wersje językowe: polska 1000 szt., angielska - 1000 szt.;
d) Wersja elektroniczna folderu w formie e-wydania winna zawierać: prostą nawigację tj. powiększenie jednej lub dwóch stron, przeglądanie e-wydania w trybie pełnoekranowym, interaktywny spis treści, odnośniki oraz linki w tekście. Możliwość pobrania e-wydania w formie pliku pdf, możliwość drukowania, zapisywania.
e) Każdą płytę należy osobno umieścić w okładce;
f) Nadruk na okładce winien być taki sam jak na folderze w wersji papierowej;
g) Nadruk na płycie winien być taki sam jak na folderze w wersji papierowej;
h) Możliwość zamieszczenia folderu e-wydania na stronie internetowej (format: html/flash)

Sposób transportu oraz opakowanie materiałów muszą być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/transportu winę ponosi Wykonawca. Wykonawca dokonana wyładunek przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, w miejscu przez niego wskazanym. Dostawa odbywa się na koszt Wykonawcy.

Harmonogram realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnej i terminowej realizacji zamówienia.
Termin realizacji: w terminie najpóźniej 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą z uwzględnieniem skrócenia terminu wynikającego z treści wybranej oferty.
UWAGI:
a) Wszystkie materiały muszą zostać oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
b) Autorskie prawa majątkowe wraz z prawami zależnymi od wszystkich tekstów zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) przechodzą na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia wskazanego w ofercie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o.
Ulica al. Solidarności 34
Nr domu 34
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-323
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3432910
Fax 41 3432912
Internet www.it.kielce.pl
Regon 29245549300000
E-mail biuro@it.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu merytorycznym, graficznym, redakcyjnym, składzie, łamaniu, korekcie i przygotowaniu do druku oraz druku folderu (broszury, informatora lub innej publikacji), której objętość wynosiła co najmniej 30 stron, w każdym wypadku z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonana oraz załączeniem dowodu, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz należy dołączyć należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie) tj.: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1)-2). Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.it.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce
Data składania wniosków 31/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce, VI piętro - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Priorytet I Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.4 Promocja i współpraca, Komponent Współpraca i Obszar: Tworzenie i Rozwój Klastrów - Projekt pn.: Świętokrzysko-Podkarpacki Klaster Energetyczny - Kontynuacja
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)