Rozbudowa Przedszkola nr 414 przy ul. M. Hemara 8 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.

Data publikacji 2014-12-19
Data zakończenia 2015-01-19 10:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 262323 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 712200006, 712210003, 712470001, 452141001, 453000000, 453200006, 454000001, 451127239, 375352009, 390000002, 374000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. Rozbudowa Przedszkola nr 414 przy ul. M. Hemara 8 w Warszawie, tj. rozbudowa wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego przedszkola o 4 nowe oddziały z zapleczem o powierzchni całkowitej 1637,50 m2.
1.2. Zakres prac obejmuje projekt i realizację nowej części budynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę i na użytkowanie oraz przeorganizowanie zagospodarowania działki - nowa lokalizacja urządzeń placu zabaw oraz usytuowanie jego nowego fragmentu, wyznaczenie nowych miejsc parkingowych, wiaty dla części miejsc parkingowych, korektę układu chodników. W nowej części przewidziano 4 oddziały przedszkolne - w każdym: sala dla 25 dzieci, magazyn sprzętu i węzeł sanitarny. W nowej rozbudowanej części budynku przewidziano zaplecze kuchenne. Nowo wybudowana część budynku przedszkola będzie wyposażona w odnawialne źródła energii tj. kolektory słoneczne oraz/lub pompę ciepła zgodnie z założeniami przyjętymi w Programie Funkocjonalno-Użytkowym.
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną wielkość energii uzyskanej z odnawialnych źródeł energii (OZE). Za energię z OZE w przedziale od 10 kW ( 10 kW to minimalna bazowa energia z OZE w postaci kolektorów słonecznych oraz/lub pompy ciepła, którą należy zapewnić w oparciu o założenia przyjęte w Programie Funkocjonalno-Użytkowym) do 40 kW, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium dodatkowa energia uzyskana z odnawialnych źródeł energii (OZE). W przypadku zaoferowania minimalnej wielkości energii uzyskanej z OZE tj. 10 kW, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wielkości energii uzyskanej z OZE mniejszej niż 10 kW, Zamawiający ofertę odrzuci.
Wykonawca może zaoferować wielkości energii uzyskanej z OZE większe niż wyznaczona maksymalna wielkość 40 kW, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 40 kW .
Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy:
1. Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i koncepcje architektoniczno-budowlaną
2. Etap II - wykonanie robót budowlanych.
ETAP I
Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje w szczególności:
1) opracowanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego obiektu, z zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej), i z niezbędnymi uzgodnieniami.
2) uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych,
3) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
4) opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki,
5) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku,
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego,
7) uzyskanie ostatecznego(prawomocnego) pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami,
8) opracowanie projektu wykonawczego,
9) opracowanie projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia,
10) opracowanie przedmiarów robót,
11) opracowanie kosztorysów inwestorskich,
12) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
13) sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac.
14) sporządzenie świadectwa energetycznego budynku,
UWAGA:
Projekt budowlany oraz wykonawczy powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcją architektoniczno-budowlaną technologią zaplecza kuchennego oraz pozostałymi wymaganiami Zamawiającego.
ETAP II
Zakres robót obejmuje:
1) przygotowanie placu budowy, w tym
- organizacja ruchu w otoczeniu budowy,
- zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni,
- ogrodzenie placu budowy,
- urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna),
- umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi,
2) budowę budynku zgodnie z dokumentacją wykonaną w Etapie I,
3) instalacje wewnętrzne: wod.-kan. i p. poż., kanalizacja bytowo-gospodarcza wraz z wpustami i separatorami i deszczowa, instalacja c. o., wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, instalacja gazowa, instalacja wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji oraz wody na cele p.poż., instalacja oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego, instalacja gniazd wtykowych, instalacja zasilania i sterowania wentylacji, ochrona przeciwprzepięciowa, montaż tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem, instalacja telewizyjna (z anteną i gniazdami), instalacje niskoprądowe kompletne: wideodomofony, dozorowa (monitoring wewnętrzny i zewnętrzny), instalacja telefoniczna i internetu, sieć logiczna - komputerowa, łącząca funkcjonalnie wszystkie pomieszczenia, przyłącze telefoniczne, instalacja odgromowa, instalacja uziemiająca i połączeń wyrównawczych, instalacja sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz inne wynikające z dokumentacji budowlanej i wykonawczej,
4) instalacje odnawialnych źródeł energii typu: instalacja solarna, instalacja pompy ciepła,
5) wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni,
6) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe,
7) wycinka kolidujących drzew i nasadzenia zastępcze zieleni,
8) budowa dróg wewnętrznych z miejscami parkingowymi,
9) zagospodarowanie terenu z budową ogrodzenia i elementami małej architektury (stojaki rowerowe, wiata dla miejsc parkingowych),
10) wyposażenie obiektu:
- wyposażenie sal i pozostałych wszystkich pomieszczeń
- pełne wyposażenie sanitariatów,
- wyposażenie zaplecza gastronomicznego (pomieszczeń kredensu, zmywalni, mycia wózków),
- dostarczenie, zmontowanie i ustawienie we właściwym miejscu wyposażenia budynku,
- wykonanie instrukcji ewakuacji na wypadek pożaru
Wykonawca zapewni specjalistyczny nadzór nad montażem dostarczanych urządzeń przewidzianych do wbudowania.
11) odwodnienie terenu wraz z kanalizacją deszczową,
12) przeniesienie wraz z dobudową placu zabaw,
13) budowa lub przebudowa przyłącza wodociągowego,
14) przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej,
15) budowa przyłącza energetycznego oraz oświetlenia terenu,
16) budowa przyłącza telekomunikacyjnego, teletechnicznego
17) budowa przyłącza gazowego
18) wdrożenie stałej organizacji ruchu,
19) wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.).
UWAGA: Wykonawca musi zaplanować wykonywanie prac budowlanych aby uwzględniały:
1) działanie istniejącej placówki, do której dobudowane zostaną ww. oddziały przedszkolne,
2) przeniesienie placu zabaw w nowe miejsce wskazane na projekcie zagospodarowania terenu przed rozpoczęciem prac budowlanych
3) wyposażenie nowych oddziałów przedszkola do dnia 15 sierpnia 2016 roku.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 11 do SIWZ:
a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
b) Koncepcji architektoniczno-budowlanej technologia zaplecza kuchennego
1.3. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
i Koncepcji architektoniczno-budowlanej technologia zaplecza kuchennego, za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów.
1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
Ulica ul. Modlińska 197
Nr domu 197
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-122
Województwo mazowieckie
Tel 22 5103125
Fax 22 5103189
Internet www.bialoleka.waw.pl
Regon 01525966300036
E-mail bialoleka.zp@um.warszawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, określonych w SIWZ i wzorze umowy.
Czas D
Data zakończenia 15/08/2016
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 80 tys. zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na wykonaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla budowy/rozbudowy/dobudowy budynku użyteczności publicznej z zapleczem kuchennym o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1600,00 m2 każdy (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej -10%), w tym co najmniej w jednym obiekcie zaprojektowano odnawialne źródła energii w postaci pompy ciepła oraz/lub kolektorów słonecznych, b) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej (dwa) zamówienia polegające na budowie/rozbudowie/dobudowie budynku użyteczności publicznej z zapleczem kuchennym o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1600,00 m2 każdy (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej -10%), w tym co najmniej jeden obiekt, w którym zastosowano odnawialne źródła pozyskiwania energii w postaci pompy ciepła oraz/lub kolektorów słonecznych. Uwaga: Za budynki użyteczności publicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Zamawiający uzna obiekty typu: - budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, - budynki kultury, - budynki oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, - budynki opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, - budynki obsługi bankowej, - budynki biurowe lub socjalne. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dopuszcza usługi projektowe oraz roboty budowlane związane z budową/rozbudową/dobudową istniejących budynków użyteczności publicznej z wyłączeniem nadbudowy obiektów istniejących, jeżeli powierzchnia całkowita i wartość rozbudowy odpowiada parametrom określonym w powyższych warunkach. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni, wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
Zdolne a) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą: 1) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w zakresie projektowania, w tym zaprojektowała co najmniej jeden obiekt użyteczności publicznej z zapleczem kuchennym o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1600,00 m2 (z dopuszczalym odchyleniem powierzchni całkowitej -10%), w którym zostały zaprojektowane odnawialne źródła pozyskiwania energii w postaci pompy ciepła oraz/lub kolektorów słonecznych, 2) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w zakresie projektowania konstrukcji budowlanych, 3) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w zakresie projektowania, w tym zaprojektowała instalacje sanitarne w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej z zapleczem kuchennym o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1600,00 m2 (z dopuszczalym odchyleniem powierzchni całkowitej -10%), w którym zostały zaprojektowane odnawialne źródła pozyskiwania energii w postaci pompy ciepła oraz/lub kolektorów słonecznych, 4) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w zakresie projektowania, w tym zaprojektowała instalacje elektryczne w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej z zapleczem kuchennym o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1600,00 m2 (z dopuszczalym odchyleniem powierzchni całkowitej -10%), w którym zostały zaprojektowane odnawialne źródła pozyskiwania energii w postaci pompy ciepła oraz/lub kolektorów słonecznych, 5) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz 5-cio letnie doświadczenie w zakresie projektowania dróg, 6) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej oraz 5-cio letnie doświadczenie w zakresie projektowania sieci telekomunikacyjnych, 7) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz 5-cio letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych, 8) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych oraz 5-cio letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, 9) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz 5-cio letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, 10) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz 5-cio letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót. b) Wykonawca wykaże się, że średnie roczne zatrudnienie pracowników u Wykonawcy oraz liczebność personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wynosi minimum 30 osób w każdym roku, w tym personelu kierowniczego (inżyniersko - technicznego) minimum 5 osób. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni, wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
Sytuacja a) Wykonawca wykaże się posiadaniem w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 1 800 000,00 złotych (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych). b) Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł. (słownie: trzy miliony złotych). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni, wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej (dwa) zamówienia polegające na budowie/rozbudowie/dobudowie budynku użyteczności publicznej z zapleczem kuchennym o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1600,00 m2 każdy (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej -10%), w tym co najmniej jeden obiekt, w którym zastosowano odnawialne źródła pozyskiwania energii w postaci pompy ciepła oraz/lub kolektorów słonecznych. Uwaga: Za budynki użyteczności publicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Zamawiający uzna obiekty typu: - budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, - budynki kultury, - budynki oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, - budynki opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, - budynki obsługi bankowej, - budynki biurowe lub socjalne. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dopuszcza usługi projektowe oraz roboty budowlane związane z budową/rozbudową/dobudową istniejących budynków użyteczności publicznej z wyłączeniem nadbudowy obiektów istniejących, jeżeli powierzchnia całkowita i wartość rozbudowy odpowiada parametrom określonym w powyższych warunkach.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający określa usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich dowodów, zawierających informację czy zostały wykonane należycie. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na wykonaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla budowy/rozbudowy/dobudowy budynku użyteczności publicznej z zapleczem kuchennym o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1600,00 m2 każdy (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej -10%), w tym co najmniej w jednym obiekcie zaprojektowano odnawialne źródła energii w postaci pompy ciepła oraz/lub kolektorów słonecznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 8 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty: a) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. b) Dowodami o których mowa w pkt. 3.3.1. lit. b) i c) SIWZ, są: - poświadczenie, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi lub roboty budowlane wykazane w wykazie usług oraz w wykazie robót (pkt 3.3.1. lit. b i c SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. c) Dokument (np. pełnomocnictwo, wpis do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 3.5. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy. d) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy. Inne dokumenty, które zaleca się załączyć do oferty: a) kserokopia wniesienia wadium b) Zestawienie kosztów inwestycji - załącznik nr 10 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy (załączniki nr 7 do SIWZ) na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ). Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej, do wzorów umów Zamawiający wprowadzi zapis o odpowiedzialności solidarnej podmiotów składających ofertę wspólną. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia określił warunki takiej zmiany. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie i określa ich warunki: a) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (określonych art. 142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych) -o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę - to jest zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w okresie trwania umowy; 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości wstawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 3) stawki podatku VAT (przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto); b) zmiana terminu wykonania Przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonywania całości lub części prac/robót na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: - brak możliwości uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez Wykonawcę/ osoby którymi się posługuje należytej staranności, w szczególności, przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., - konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji na skutek wydanych decyzji lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji w stosunku do założeń przyjętych przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno -użytkowym, - uwarunkowania formalno-prawne, w szczególności dotyczące wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu, deszczu, średnia dobowa temperatura -10OC przez okres 7 dni dla zakresu robót, które nie mogą być wykonywane w tych warunkach), - przyczyny techniczne, technologiczne (np. kolizje z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami), - jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy bądź też wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, - przyczyny organizacyjne, tj. brak pełnego dostępu do terenu budowy, czy inne przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, - jeśli w trakcie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji przedmiotu umowy pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji w stosunku do założeń przyjętych przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno -użytkowym bądź robót uzupełniających, - w przypadku możliwości wcześniejszego zakończenia realizacji robót objętych przedmiotem umowy przez Wykonawcę, strony przewidują możliwość skrócenia terminu realizacji Przedmiotu umowy. - wystąpi siła wyższa, przez co należy rozumieć zdarzenie nieprzewidywalne, o charakterze naturalnym (żywiołowym typu: huragan, powódź, lub inne kataklizmy), nie do uniknięcia i pozostające poza kontrolą Stron, następstwom którego Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające Stronie realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy. c) zmiana terminu wykonania danego etapu Przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli opóźnienie z tym związane nie będzie miało wpływu na termin końcowy wykonania Przedmiotu umowy. Strony mogą przedłużyć termin realizacji Przedmiotu umowy/ jego etapu po dokonaniu stosownych ustaleń w tym zakresie, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy pozostaje bez zmian. Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru Zamawiającego lub Projektanta wystąpienia w/w okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności - zatwierdzonego przez Zamawiającego oraz podpisane aneksy do umowy. 5. Zapisy Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczących postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia są wiążące dla stron umowy. 6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu pkt. 3 podlega unieważnieniu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80.00
Kryt 2 Dodatkowa energia uzyskana z odnawialnych źródeł energii (OZE)
Kryt 2p 20.00
Adres strony internetowej siwz www.bialoleka.waw.pl
Adres uzyskania siwz Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, wejście C, II piętro, pok. 232.
Data składania wniosków 19/01/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, wejście C, II piętro, pok. 232.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)