Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Nadleśnictwa Milicz w 2015 roku

Data publikacji 2014-12-22
Data zakończenia 2014-12-30 09:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Milicz
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 417300 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów biurowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Milicz
Ulica ul. Trzebnicka 18
Nr domu 18
Miejscowość Milicz
Kod Pocztowy 56-300
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3809301, 302, 303
Fax 071 3840344
Internet http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?tpe=milicz
Regon 93102402000000
E-mail biuro.milicz@wroclaw.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4 ustawy) w wysokości: I część 600,00 zł słownie: sześćset złotych II część : 2 000,00 słownie: dwa tysiące złotych całość zamówienia- 2 600,00 słownie: dwa tysiące sześćset złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Nr 58 9582 0000 2000 0000 1270 0002 BS Milicz z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: przetarg nieograniczony Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Nadleśnictwa Milicz w 2015 roku z określeniem części lub całości zamówienia. Zaleca się aby kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 30.12.2014 r. do godz. 9:00
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca wypełni załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje: - w przypadku I części zamówienia przynajmniej 2 dostawy o podobnym charakterze i o wartości co najmniej 25 000 zł brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - w przypadku II części zamówienia przynajmniej 2 dostawy o podobnym charakterze i o wartości co najmniej 110 000 zł brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - w przypadku składania oferty łącznie na obie części zamówienia, przynajmniej 2 dostawy na materiały biurowe i eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek o łącznej wartości co najmniej 135 000 brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość zmiany niniejszej Umowy w toku jej realizacji, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem ograniczeń przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp. W przypadkach wystąpienia okoliczności uzasadniających częściowy brak realizacji dostawy lub zmianę ilości poszczególnych asortymentów dopuszcza się możliwość zmiany zakresu dostawy. W takim przypadku wynagrodzenie Dostawcy ulega zmniejszeniu o wynagrodzenie ustalone dla dostawy, która nie została zrealizowana lub której zakres został zmieniony, przy uwzględnieniu stawek jednostkowych wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym Dostawcy. Zmiana może być spowodowana nierównomiernym zużyciem lub odmiennym zapotrzebowaniem na materiały biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany poszczególnych asortymentów w zakresie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, w przypadku zakupu nowego sprzętu i likwidacji starego. Zmiana może dotyczyć ilości i rodzaju materiałów w obrębie asortymentów wymienionych w formularzu cenowym. W takim przypadku wynagrodzenie Dostawcy zostanie obliczone przy uwzględnieniu cen jednostkowych, obejmujących pozycje zamienione, wymienionych w ofercie Dostawcy. Przyjęcie pisemnego zamówienia uwzględniającego zmiany traktowane jest jak wyrażenie zgody na ich dokonanie i nie wymaga dodatkowej formy pisemnej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_milicz/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz PGL LP Nadleśnictwo Milicz, ul. Trzebnicka 18, 56-300 Milicz
Data składania wniosków 30/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce PGL LP Nadleśnictwo Milicz, ul. Trzebnicka 18, 56-300 Milicz, pok. 100
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)