Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Brzeźnica
|
Ulica |
ul. Krakowska 109
|
Nr domu |
109
|
Miejscowość |
Brzeźnica
|
Kod Pocztowy |
34-114
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
033 8792029 wew. 51 lub 35
|
Fax |
033 879 20 92
|
Internet |
www.brzeznica.pl
|
Regon |
00053781700000
|
E-mail |
gmina@brzeznica.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
10/03/2015
|
Wadium |
1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł
( słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Termin składania ofert do dnia 08.01.2015r, do godz. 10:00.
1) Wadium może być wniesione:
a) w pieniądzu: (zgodnie z art.45 ust 7. ustawą Pzp, które należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z podaniem tytułu: wadium - Dostawa, montaż, uruchomienie i instruktaż z obsługi systemu nagłośnienia i oświetlenia w ramach modernizacji budynku Centrum Kultury i Promocji w Brzeźnicy
Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie stanowi załącznik do SIWZ.
|
Wiedza |
W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na dostawie i montażu sprzętu tożsamego z przedmiotem zamówienia polegającego na wyposażeniu obiektu użyteczności publicznej o charakterze kulturalnym lub widowiskowym (dom kultury, hala widowiskowa, teatr, itp.) związany z montażem urządzeń i instalacji nagłośnieniowej i oświetleniowej o wartości min. 250 000,00 złotych brutto
|
Potencjał |
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca oświadczy , że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć w jego wykonaniu tj: wykaże osobę posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych (osoba z uprawnieniami i kwalifikacjami do instalacji urządzeń i sieci w zakresie urządzeń o napięciu nie wyższym niż 1kV w zakresie: linie kablowe, rozdzielnice, instalacje elektryczne)
|
Zdolne |
w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- oświadczenie, że osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych (osoba z uprawnieniami i kwalifikacjami do instalacji urządzeń i sieci w zakresie urządzeń o napięciu nie wyższym niż 1kV w zakresie: linie kablowe, rozdzielnice, instalacje elektryczne)
|
Sytuacja |
Wykonawca wykaże opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum
250.000 zł brutto
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
foldery, katalogi informacyjne, specyfikacje techniczne oferowanych produktów, aprobaty techniczne lub inne dokumenty zawierające dane techniczne i funkcjonalności oferowanych produktów, które jednoznacznie potwierdzą spełnianie wymagań Zamawiającego przedstawionych w załączniku nr 11 i 12 do SIWZ.
|
Inne dokumenty |
- Formularz ofertowy, -Pełnomocnictwo, jeżeli zostało ustanowione, - kalkulację wykonania robót
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć.
b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy.
c) zmiana terminu może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj. wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia.
2) Zamawiający dopuszcza zmianę osób po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, którzy biorą udział w realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na zmianę terminu wykonania robót.
3) O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca
zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gwarancja i rękojmia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.brzeznica.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy w Brzeźnicy, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica pokój nr 34
|
Data składania wniosków |
08/01/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy w Brzeźnicy, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica pokój nr 34
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie planowane do realizacji w ramach współfinansowania środkami Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, oś 4 Leader Europejskiego Funduszu Rolnego ba Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
|
Czy unieważnienie |
Nie
|