Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego cz. 19

Data publikacji 2014-12-29
Data zakończenia 2015-01-08 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 419952 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ .
3.Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji.
4.Wszystkie elementy zestawów komputerowych, drukarek, komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, itp. muszą być fabrycznie nowe (nie używane).
5.Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń.
6.Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
7.Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika.
8.W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego.
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
10.Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia.
11.Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego na adres podany w niniejszej Specyfikacji.
12.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
13.W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (29 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej.
14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów.
16.W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją.
17.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym.

Opis

Biuro Gospodarcze, Sekcja ds. Technik Audiowizualnych
Laptop- 2 szt.Dział Ekonomiczny
Urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt.Biuro Gospodarcze
Zestaw komputerowy - 5 szt.Główny specjalista ds. Ciepłownictwa
Monitor- 1 szt.Wydział Geologii
Komputer przenośny- 1 sztWydział Geologii
Komputer przenośny- 1 sztWydział Geologii
Komputer przenośny- 1 sztWydział Geologii
Monitor- 1 sztWydział Geologii
Urządzenie wielofunkcyjne- 1 sztWydział Geologii
Komputer stacjonarny typu all-in-one- 11 sztGłówny specjalista ds. Energetycznych
Urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt.Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji
Laptop- 1 sztWydział Artes Liberales
Komputer przenośny- 2 sztWydział Artes Liberales
Komputer przenośny- 1 sztWydział Pedagogiczny
Komputer przenośny - 1 sztBiuro ds. Osób Niepełnosprawnych
Urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt.Instytut Historyczny
Laptop- 1sztInstytut Archeologii
Komputer przenośny- 1 szt.Wydział Geografii i Studiów Regionalnych
Zestaw komputerowy- 1szt.Instytut Muzykologii
Komputer stacjonarny - 1szt.Instytut Muzykologii
Komputer przenośny- 1szt.Instytut Muzykologii
Dysk zewnętrzny przenośny - 1szt.Instytut Muzykologii
Drukarka laserowa - 1szt.Dom pracy twórczej i wypoczynku WRZOS
Urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt.Ośrodek kolonijno- wypoczynkowy w Łukęcinie
Drukarka sieciowa- 1 szt.Wydział Historyczny
Laptop- 1 szt.Wydzaiał Historyczny
Drukarka sieciowa- 1 szt.Dział Aplikacji Komputerowych
Drukarka laserowa- 2 szt.Kwestura UW
Zestaw komputerowy- 13 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warszawski
Ulica ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Nr domu 26/28
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-927
Województwo mazowieckie
Tel 022 5520360
Fax 022 5522507
Internet www.uw.edu.pl
Regon 00000125800000
E-mail dzp@adm.uw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 29
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym.
Adres strony internetowej siwz www.uw.edu.pl
Adres uzyskania siwz UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 32 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Data składania wniosków 08/01/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 32 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 4. Odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem może być przekazywana wyłącznie w formie pisemnej lub faksem. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Silvana Królikowska - Dział Zamówień Publicznych - w sprawach proceduralnych - tel. (22) 55-20-831, fax: (22) 55-22-507,
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)