Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe

Data publikacji 2014-12-30
Data zakończenia 2015-01-08 08:30:00
Instytucja Urząd Skarbowy w Zabrzu
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 421750 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723120005, 759000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części i obejmuje niżej wymienione zadania:

Zadanie nr 1 obejmuje 5 części:

Zadanie obejmujące wprowadzanie danych pit-11 i 8C do aplikacji POLTAX -4000 sztuk/ 35 sztuk do wprowadzenia na 1 godz.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu.

Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
- przekazywanie paczek do archiwum urzędu,

- Znajomość obsługi programu: POLTAX.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania

Zadanie nr 2 obejmuje 2 części:


Zadanie obejmujące wprowadzanie danych pit-11 i 8C do aplikacji POLTAX -2000 sztuk/ 35 sztuk do wprowadzenia na 1 godz.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu.

Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
- przekazywanie paczek do archiwum urzędu,

- Znajomość obsługi programu: POLTAX.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania


Zadanie nr 3 obejmuje 1 część:

Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX 2B:
Czynności do wykonania w zadaniu:

- Księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2014 rok,

- Realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie,

- Zaliczanie nadpłat na poczet zaległości podatkowych jak i bieżących i przyszłych zobowiązań podatkowych.

Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 10.000 sztuk.


- Znajomość obsługi programu: POLTAX 2B, BIBLIOTEKA AKT.

Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.

Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,70 złotych brutto za jedną sztukę zwrotu nadpłaty.

Termin realizacji zadania od 02 lutego 2015r. do 30 lipca 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

Opis

Zadanie obejmujące wprowadzanie danych z PIT-11 i PIT-8C do aplikacji POLTAX, Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia dla 1 osoby - 4000 szt. Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny - 35 szt.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu.
Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
- przekazywanie paczek do archiwum urzędu,

- Znajomość obsługi programu: POLTAX.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzaniaZadanie obejmujące wprowadzanie danych z PIT-11 i PIT-8C do aplikacji POLTAX, Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia dla 1 osoby - 4000 szt. Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny - 35 szt.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu.
Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
- przekazywanie paczek do archiwum urzędu,

- Znajomość obsługi programu: POLTAX.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzaniaZadanie obejmujące wprowadzanie danych z PIT-11 i PIT-8C do aplikacji POLTAX, Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia dla 1 osoby - 4000 szt. Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny - 35 szt.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu.
Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
- przekazywanie paczek do archiwum urzędu,

- Znajomość obsługi programu: POLTAX.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzaniaZadanie obejmujące wprowadzanie danych z PIT-11 i PIT-8C do aplikacji POLTAX, Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia dla 1 osoby - 4000 szt. Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny - 35 szt.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu.
Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
- przekazywanie paczek do archiwum urzędu,

- Znajomość obsługi programu: POLTAX.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzaniaZadanie obejmujące wprowadzanie danych z PIT-11 i PIT-8C do aplikacji POLTAX, Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia dla 1 osoby - 4000 szt. Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny - 35 szt.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu.
Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
- przekazywanie paczek do archiwum urzędu,

- Znajomość obsługi programu: POLTAX.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzaniaZadanie obejmujące wprowadzanie danych z PIT-11 i PIT-8C do aplikacji POLTAX, Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia dla 1 osoby - 2000 szt. Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny - 35 szt.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu.
Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
- przekazywanie paczek do archiwum urzędu,

- Znajomość obsługi programu: POLTAX.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzaniaZadanie obejmujące wprowadzanie danych z PIT-11 i PIT-8C do aplikacji POLTAX, Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia dla 1 osoby - 2000 szt. Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny - 35 szt.
Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,30 złotych brutto za jedną sztukę wprowadzonego dokumentu.
Czynności do wykonania w zadaniu:
- utworzenie paczki
- wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu,
- przekazywanie paczek do archiwum urzędu,

- Znajomość obsługi programu: POLTAX.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców.
Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzaniaZadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX 2B:
Czynności do wykonania w zadaniu:

- Księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2014 rok,

- Realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie,

- Zaliczanie nadpłat na poczet zaległości podatkowych jak i bieżących i przyszłych zobowiązań podatkowych.

Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 10.000 sztuk.


- Znajomość obsługi programu: POLTAX 2B, BIBLIOTEKA AKT.

Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.

Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,70 złotych brutto za jedną sztukę zwrotu nadpłaty.

Termin realizacji zadania od 02 lutego 2015r. do 30 lipca 2015r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Skarbowy w Zabrzu
Ulica ul. Bytomska 2
Nr domu 2
Miejscowość Zabrze
Kod Pocztowy 41-800
Województwo śląskie
Tel 032 2777699
Fax 032 2777666
Regon 27050752800000
E-mail us2433@isnet.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 20/01/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Potencjał Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 0.95
Kryt 2 Znajomość programów
Kryt 2p 0.05
Adres strony internetowej siwz http://www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
Adres uzyskania siwz Urząd Skarbowy w Zabrzu, ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, pok.510
Data składania wniosków 08/01/2015
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Urząd Skarbowy w Zabrzu, ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, pok.510
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)