Modernizacja budynku X1 (roboty remontowo-budowlane) polegająca na dostosowaniu powierzchni na parterze budynku X1 na potrzeby biurowe.

Data publikacji 2014-12-30
Data zakończenia 2015-01-16 10:00:00
Instytucja Instytut Lotnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 421786 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Lotnictwa
Ulica al. Krakowska 110/114
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-256
Województwo mazowieckie
Tel 022 8460011
Fax 022 8466567
Regon 00003737400000
E-mail kspych@ilot.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.ilot.edu.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy.
Wiedza Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeśli posiada doświadczenie zgodne z przedmiotem zamówienia i wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o łącznej wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Potencjał Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy.
Zdolne Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: a. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b. osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, c. osobę w specjalności sanitarnej posiadającą świadectwo kwalifikacyjne wydane przez uprawnioną komisję, d. osobę w specjalności instalacyjnej elektrycznej, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach - zezwalającą na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych. Warunek, o którym mowa powyżej należy udokumentować w postaci wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Sytuacja Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca złoży kopię aktualnej opłaconej polisy ubezpieczenia OC z okresem jej obowiązywania przez czas trwania zamówienia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 500 000,00 zł. W przypadku krótszego terminu obowiązywania polisy (lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia), oprócz polisy, Wykonawca złoży oświadczenie o przedłużeniu terminu jej obowiązywania na czas trwania zamówienia;
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zmiana terminów wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności lub wyższej użyteczności; zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana ta jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; zmiana warunków płatności w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, na które Strony nie miały wpływu; zmiana harmonogramu prac zmiana przepisów prawnych, w tym stawki VAT
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 20
Kryt 3 okres gwarancji
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.ilot.edu.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa budynek X2, pokój 1.1B
Data składania wniosków 16/01/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa budynek X2, pokój 1.1B
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)