Świadczenie usług w zakresie przeglądów, napraw i legalizacji sprzętu gaśniczego w jednostkach Policji położonych na terenie woj. wielkopolskiego

Data publikacji 2015-03-19
Data zakończenia 2015-03-27 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62170 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 504132005, 351113008, 351110005, 395254002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów, napraw i legalizacji sprzętu gaśniczego w jednostkach Policji położonych na terenie woj. wielkopolskiego, wymiana na nowy w przypadku braku możliwości jego naprawy, a także dostawa nowego sprzętu gaśniczego do tych jednostek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Jana Kochanowskiego 2A
Nr domu 2A
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-844
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8412743, 8412740
Fax 061 8412744
Internet www.wielkopolska.policja.gov.pl
Regon 63070341000000
E-mail zzp@wielkopolska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 usługi w zakresie przeglądów i konserwacji gaśnic o wartości każdej z wykazanych usług nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że będzie dysponował 4 osobami, które ukończyły szkolenie w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy sprzętu gaśniczego.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 co najmniej 2 usługi w zakresie przeglądów i konserwacji gaśnic o wartości każdej z wykazanych usług nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, wraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające certyfikat potwierdzający jakości świadczonych usług w zakresie konserwacji gaśnic wydany przez posiadającą akredytacje PCA organizację certyfikującą
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest, przedstawić: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas jego udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu, lub b) inne stosowne dokumenty, dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany istotne postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i określonych warunkach: 1) Dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy ze względu na wystąpienie okoliczności której mowa w § 1 ust. 8 Umowy. 2) Dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. 3) Dopuszczalne zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 4) Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zwiększenia wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodów, które w sposób jednoznaczny i wyczerpujący potwierdzą zasadność wprowadzenia zmiany wynagrodzenia. Jeśli zmiany będą powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza również możliwość umniejszenia wynagrodzenia o różnicę, która nastąpiła w wyniku zmiany przepisów w zakresie określonym w lit. a lub b. 5) Dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy: a) z przyczyn zewnętrznie niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji umowy, w szczególności wystąpieniem siły wyższej, b) w następstwie wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności ze względu na wstrzymanie przez organ nadrzędny finansowania przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych pkt. 5, termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 6) Dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego całości przedmiotu umowy do czasu jego wykorzystania. 7) Dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. 8) Zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego w szczególności w przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych. 9) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, 60-838 Poznań, ul. Dąbrowskiego 17 A, pok. 3
Data składania wniosków 27/03/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, 60-838 Poznań, ul. Dąbrowskiego 17 A, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)