Zakup wyposażenia pomieszczeń Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w Szpitalu Wolskim w tym: dozowniki, sprzęt AGD i meble BHP - sprawa nr EP/63/2015

Data publikacji 2015-08-25
Data zakończenia 2015-09-02 10:00:00
Instytucja Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Maty,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 219488 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398317003, 397000009, 392243300, 392243104, 395320000, 391100006, 425130005, 397113617, 391413005, 391136003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, w tym transport do siedziby Zamawiającego, montaż, transport do miejsca zainstalowania, użytkowania, uruchomienie wyposażenia pomieszczeń Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w Szpitalu Wolskim w tym: dozowniki, sprzęt AGD i meble BHP w podziale na 4 zadania. Utylizacja opakowań należy do Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2015), zgodny z wyspecyfikowanym, kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
Sprzęt stanowić będzie wyposażenie: Oddziału zachowawczo - geriatrycznego.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Musi posiadać aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia, o ile są prawem wymagane.
Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników oddziału, w którym umieszczony będzie przedmiot zamówienia w zakresie obsługi całego wyposażenia w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy. Szkolenia muszą być potwierdzone protokołem.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, karty gwarancyjne.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi:
Zadanie nr 1 - Dozowniki
Zadanie nr 2 - Wyposażenie drobne
Zadanie nr 3 - Lodówki i inne wyposażenie AGD
Zadanie nr 4 - Meble BHP
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Miejsce realizacji: siedziba Szpitala Wolskiego.

Opis

Dozownik mydła
Dozownik płynu dezynfekcyjnego uniwersalny
(kompatybilny z opakowaniami a 1 litr)
Pojemnik na ręczniki jednorazowe
Dozownik papieru toaletowego - duże roleWiadro pedałowe 35 litrów
Szczotki do WC z uchwytami
Półeczka ażurowa na mydło - w kabinie prysznicowej
Mata antypoślizgowa prysznicowa 50 x 50 cm
Krzesełko wolnostojące prysznicowe
Uchwyt NPS prysznicowy prosty, szer. 30/40 cmLodówka niska podblatowa
Lodówka wysoka 140 cm z oddzielnym zamrażalnikiem
Lodówka pacjentów wysoka 120cm bez zamrażalnika
Kuchenka elektryczna 4 palnikowaSzafka ubraniowa/schowkowa pacjenta, 30 x 50 x 180, zamykana z blachy
Szafka pracownicza z podziałem na 2 komory 40 x 50 x 180 z blachy
Szafka pacjenta typu L wysoka 30 x 50 x 180, zamykana z blachy
Ławka szatniowa dł. 90 cm

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Kasprzaka 17
Nr domu 17
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-211
Województwo mazowieckie
Tel 022 3894859
Fax 022 3894922
Internet www.wolski.med.pl
Regon 01103538100000
E-mail zamowieniapubliczne@wolski.med.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium W danym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potencjał Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Deklaracja zgodności, atest higieniczny - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zadania i której pozycji dany dotyczy dokument. Materiały informacyjne (np. katalogi, ulotki informacyjne), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego pakietu i której pozycji dotyczy dokument.
Inne dokumenty Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy wraz z wypełnionymi specyfikacjami technicznymi - załącznik nr 2 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wprowadzenie wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie dało się przewidzieć, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wolski.med.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon nr 8, parter
Data składania wniosków 02/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Szpitala Wolskiego, Kancelaria Główna, pawilon nr 2, parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)