Modernizacja i adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych Pracowni Monitoringu Biologicznego wraz z dostawą mebli laboratoryjnych

Data publikacji 2015-12-23
Data zakończenia 2016-01-14 11:00:00
Instytucja Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 351908 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452313008, 453322005, 453323006, 453324007, 453311007, 453000000, 453100003, 453111001, 453121008, 453123110, 453160005, 453170002, 453312008, 451113001, 452625202, 454100004, 454321005, 454211005, 454421008, 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Modernizacja i adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych Pracowni Monitoringu Biologicznego wraz z dostawą mebli laboratoryjnych.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:

1. Prace dotyczące adaptacji i modernizacji pomieszczeń:
1.1. Przedstawienia założeń modernizacji pomieszczeń w formie graficznej rozmieszczenia instalacji sprzętów, mebli i urządzeń, do zaakceptowania przez użytkownika ( meble stare i nowe, aparatura stara i nowa, linie gazów analitycznych, wentylacja pomieszczeń i aparatury, linie sieci komputerowej, linie i gniazda telefoniczne, linie pożarowe , czujki pożarowe, ROP, sieć elektryczna zasilająca komputery, sieć elektryczna zasilająca urządzenia i aparaturę, oświetlenie, sufity podwieszone)
1.2. Przeanalizowania dróg transportowych (szerokości i wysokości przejść, szerokości korytarzy, klatek schodowych, wind itp.) w IMP oraz rozwiązania ewentualnych problemów transportowych (wraz z wykonaniem dodatkowych prac budowlanych) na własny koszt.
1.3. Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wywiewną z automatyką dla pomieszczeń 229, 230, 231, 233a, 233b, pokój wagowy, realizującą warunki:
Ilość wymian powietrza 4 - 8,
temperatura pomieszczeń lato - zima 20 - 24 °C,
filtracja powietrza EU5,
wentylacja winna współpracować (zmienny wydatek) z regulatorami VAV, Waldner (lub innym), nowomontowanych digestoriów,
regulację temperatury zapewnić przez system wentylacji (agregat chłodniczy, chłodnica w centrali) lub klimatyzatory pomieszczeniowe,
szafę sterowniczo-zasilającą wentylacji zasilić z rozdzielnicy R 4.1/10.2 wykorzystując istniejący rozłącznik bezpiecznikowy dla zasilania obecnie istniejącej, a przeznaczonej do demontażu centrali wentylacji. Zasilić przewodem o odpowiednim przekroju z uwzględnieniem spadków napięć
1.4. Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wywiewną z automatyką dla
pomieszczenia 351, realizującą warunki:
pomieszczenia 351, realizującą warunki:
ilość wymian powietrza 4 - 8,
temperatura pomieszczeń lato - zima 20 - 24 °C,
filtracja powietrza EU5,
wentylacja winna współpracować (zmienny wydatek) z regulatorem VAV, Waldner (lub innym), nowomontowanego digestorium,
regulację temperatury zapewnić przez system wentylacji (agregat chłodniczy, chłodnica w centrali) lub klimatyzator pomieszczeniowy,
szafę sterowniczo-zasilającą wentylacji zasilić z rozdzielnicy R 7.1/3.1, w rozdzielnicę wyposażyć w rozłącznik bezpiecznikowy z wkładkami topikowymi typu DO2 i prądzie znamionowym dostosowanym do mocy centrali wentylacyjnej. Zasilić przewodem o odpowiednim przekroju z uwzględnieniem spadków napięć.
1.5. Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji wymaga dokonania wcześniejszych
pomiarów wydajności i zbilansowania ilości powietrza i ciepła w pomieszczeniach.
1.6. W przypadku posadowienia central wentylacyjnych na obszarze dachu budynku
niskiego, niezbędne jest dokonanie konsultacji z konstruktorem obiektów budowlanych
dla wykonania przebić i konstrukcji nośnej pod nowe centrale.
1.7. Dla montowanych przez wykonawcę klimatyzatorów wymagana jest pięcioletnia
gwarancja producenta, na urządzenia wentylacji 2 lata, na prace budowlane 2 lata i
elementy wbudowane (w tym osprzęt instalacji elektrycznej) 1 rok.
1.8. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac remontowych do wyniesienia mebli, sprzętów i aparatury w miejsce wskazane przez użytkownika, zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zapyleniem.
1.9. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia mebli i sprzętów (starych i nowych) oraz wyposażenia pomieszczenia zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami- transport do miejsca posadowienia, patrz p.1), a także podłączenia sprzętów i aparatury, uruchomienia, przeprowadzenia szkolenia pracowników.
1.10. Należy dostosować instalację alarmu pożaru zlokalizowaną na II p. budynku niskiego do nowego układu i wyposażenia pomieszczeń 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, pokój wagowy, sanitariat. Pomieszczenia wyposażyć w czujki pożarowe, wskaźniki zadziałania czujek w przestrzeniach międzysufitowych oraz EKS do kontroli i
sterowania zamkiem drzwi wejściowych (w przypadku zagrożenia pożarowego).
Instalację włączyć do centrali sygnalizacji pożaru w budynku niskim. Po zakończeniu
modernizacji instalacji sygnalizacji pożaru, należy dokonać jej włączenia do centrali
sygnalizacji pożaru, przeprowadzić próby działania oraz dokonać zmian w konfiguracji
systemu. Po zakończeniu prac należy przekazać inwestorowi dokumentację
powykonawczą zmodernizowanej instalacji, wykonaną przez uprawnioną osobę której zakres wcześniej zostanie uzgodniony z inspektorem d/s p-poż IMP, oraz dokonać sprawdzenia działania nowozamontowanych elementów w porozumieniu z inspektorem
ds. ochrony przeciwpożarowej IMP.
1.11. Dla pomieszczenia 168 należy wykonać fundament pod wiązkę argonu wraz z
podjazdem od strony jezdni dla wózka widłowego (wg wzoru istniejącego na parkingu
pracowniczym).
1.12. Po zakończeniu prac i dokonaniu dostawy wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia protokołów pomiarów elektrycznych (skuteczności ochrony przeciw porażeniowej, rezystancji izolacji, wyłączników różnicowo prądowych), oraz pomiarów natężenia oświetlenia w miejscu pracy wydajności wentylacji i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, przekazania instrukcji obsługi urządzeń i aparatów w języku polskim, przekazania świadectw legalizacji, certyfikatów w języku polskim, warunków gwarancji i czasu trwania bezpłatnego serwisu.
1.13. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji
powykonawczej i przekazanie jej służbom technicznym IMP w wersji papierowej i na
płycie CD w 2 egzemplarzach, a także certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów
użytych materiałów.
1.14. Wykonawca zwróci szczególna uwagę przy wykonywaniu prac, na sposób ich wykonania, czystość i porządek, gdyż wykonuje prace w czynnym obiekcie.
1.15. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów skasowanych sprzętów i wyposażenia oraz odpadów budowlanych.
1.16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z SIWZ, polskimi normami i obowiązującymi przepisami, aktualnym stanem wiedzy technicznej, uzgodnieniami z użytkownikiem i sztuką budowlaną, przy zastosowaniu materiałów posiadających wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty.
1.17. Okablowanie LAN: należy zastosować kabel ekranowany kategorii 6. Wszystkie prace muszą zostać objęte certyfikatem firmy Molex. UWAGA!!! Po wykonanych pracach należy zaktualizować istniejącą (będącą w posiadaniu IMP) dokumentację sieci informatycznej.
W przypadku naruszenia istniejącego przebiegu, należy go odtworzyć od nowa i objąć certyfikacją MOLEX.
Zasady prowadzenia okablowania komputerowego w IMP w załączeniu.
1.18. Podstawowe zasady prowadzenia instalacji okablowania komp. w IMP.
Okablowanie musi być zgodne z systemem okablowania strukturalnego Molex (kat min 6).
Przebiegi okablowania uzgodnione z administratorem sieci komp. I Działem Adm-Techn IMP.
Wykonanie pomiarów miernikiem potwierdzającym zgodność z kat. min 6 i przekazanie wydruków do IMP.
Wykonanie aktualnej i kompletnej dokumentacji sieci IMP (2 egzemplarze) na podstawie dokumentacji posiadanej przez IMP z uwzględnieniem dokonanych zmian (wersja papierowa i elektroniczna AutoCad ).
Uzyskanie certyfikatu Molex na wykonane okablowanie i przekazanie go niezwłocznie do IMP.
Instalacja p-tu przyłączeniowego obejmuje:
Puszkę przyłączeniową z euromodem opisanym zgodnie z zasadami stosowanymi w IMP,
Kabel UTP (punkty przyłączone do B.XPD YY) albo STP ( punkty przyłączone do A.XPD yy),
Rynienki do prowadzenia kabla (metalowa lub z tworzywa sztucznego w zależności od lokalizacji,
W pomieszczeniach remontowanych okablowanie pod tynkiem,
Zarobienie kabla na panelu krosowym i euromodzie,
Dostarczenie przewodu krosującego UTP albo STP do Szafy (1m),
Dostarczenie przewodu stacyjnego do podłączenia komputera (3m),
Przeprowadzenie testów na zgodność z kat. min 6 i przekazanie wydruków do IMP,
Certyfikacja wykonanego połączenia w firmie Molex PL i przekazanie certyfikatu do IMP.
XPD oznacza CPD lub LPD.
YY oznacza numer szafy.
1.19. Wszelkie materiały i urządzenia wraz z ich dostawą i montażem, niezbędne do
prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia leżą po stronie wykonawcy.
1.20. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej.
1.21. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę, nie zwalnia go z dokonania prawidłowej wyceny wartości przedmiotu zamówienia.
2. Dostawa mebli

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Ulica ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
Nr domu 8
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-348
Województwo łódzkie
Tel 42 6314533
Fax 42 6314573
Internet www.imp.lodz.pl
Regon 00028853800000
E-mail zampubl@imp.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 126
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Uprawnienie oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Wiedza oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Potencjał oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Zdolne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Sytuacja oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełnione załączniki do SIWZ, 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Gwarancja i rękojmia
Kryt 2p 25
Kryt 3 Bezpłatny serwis urządzeń
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.imp.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 384
Data składania wniosków 14/01/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)