Data publikacji |
2016-03-24 |
Data zakończenia |
2016-03-31 09:40:00 |
Instytucja |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie |
Miejscowość |
Uniejów |
Województwo |
łódzkie |
Branża |
- Urządzenia do przygotowania żywności,
- Przemysłowy sprzęt kuchenny,
- Urządzenia restauracyjne,
- Urządzenia do obróbki ścieków,
- Instalacje wodne,
- Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
31079 / 2016 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
442111003, 452238004, 310000006, 393700006, 393500000, 515000007, 393140006, 393120002, 393150003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
|
Ulica |
ul. Polna 37
|
Nr domu |
37
|
Miejscowość |
Uniejów
|
Kod Pocztowy |
99-210
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
0-63 2888071
|
Fax |
0-63 2888071
|
Internet |
www.termyuniejow.pl
|
Regon |
31016143000000
|
E-mail |
termy@uniejow.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, i zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
24/06/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Tak
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy główne dostawy wraz z rozmieszczeniem, instalacją i wyposażeniem obiektów modułowych, rozbieralnych przeznaczonych dla obsługi klientów, o powierzchni zabudowy min 50m2 i kubaturze nie mniejszej niż 100m3.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
co najmniej trzy główne dostawy wraz z rozmieszczeniem, instalacją i wyposażeniem obiektów modułowych, rozbieralnych przeznaczonych dla obsługi klientów, o powierzchni zabudowy min 50m2 i kubaturze nie mniejszej niż 100m3.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
1. zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej;
2. zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równoważność zaniechanych dostaw;
3. zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich;
4. wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczając poza zdefiniowany przedmiot zamówienia i nie są traktowane jako zamówienie dodatkowe lub uzupełniające;
5. zmiany wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do niniejszej umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony:
1. zmniejszenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym;
2. zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas oferowanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych;
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji któregokolwiek z elementów. W przypadku takim Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zawarte w ofercie w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika.
7. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.
8. Zaistnienie siły wyższej winno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
20
|
Kryt 3 |
Termin uruchomienia
|
Kryt 3p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
|
Adres uzyskania siwz |
ul. Polna 37, 99-210 Uniejów
siedziba Zamawiającego PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie
|
Data składania wniosków |
31/03/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:40
|
Miejsce |
PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie
ul. Polna 37, 99-210 Uniejów
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|