MODERNIZACJĘ STRUKTURY INFORMATYCZNEJ WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU - II ETAP. DOSTAWA KOMPUTERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I WYKONANIE DODATKOWYCH USŁUG INFORMATYCZNYCH

Data publikacji 2016-03-25
Data zakończenia 2016-04-15 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31139 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302312000, 302131006, 720000005, 486240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: modernizacja struktury informatycznej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu obejmująca etap II - dostawę komputerów stacjonarnych i przenośnych z oprogramowaniem oraz wykonanie dodatkowych usług informatycznych. Głównym celem modernizacji infrastruktury informatycznej jest poprawa wydajności i bezpieczeństwa całego systemu informatycznego zamawiającego oraz zapewnienie ciągłości jego działania. 2.Zakres prac:1) Dostarczenie 15 sztuk zestawów komputerowych typu all-in-one zgodnie ze specyfikacją w załączniku nr 5 w tabeli 1. 2)Dostarczenie 3 sztuk komputerów przenośnych (notebooków) zgodnie ze specyfikacją w załączniku nr 5 w tabeli 2. 3)Dostarczenie 1 licencji Windows 2012 R2 Standard typu MOLP. 4) Dostarczenie zestawu pamięci RAM (2x 8GB) do serwera Dell R320. Dostarczona pamięć musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta serwera a rozbudowa pamięci musi zostać dopisana przez producenta do konfiguracji serwera. Service Tag serwera: 94GPMW1. 5) Dostarczenie 7 licencji RDS CAL 2012 (per user) typu MOLP. 6) Realizacja usługi wsparcia na całe posiadane przez zamawiającego środowisko. Szczegółowe wymagania opisano w załączniku nr 5 w punkcie 3 Zamawiane wsparcie. 7) Prace administracyjne w obecnym środowisku wyszczególnione w załączniku nr 5 w punkcie 4 Zakres prac administracyjnych. 8) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, zawierającej m.in. opis wprowadzonych zmian w środowisku sieciowo-serwerowym z uwzględnieniem rozwiązań wysokiej dostępności jak również specyfiki tego środowiska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w siwz oraz załącznikach do siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Ulica ul. Jastrzębia 24
Nr domu 24
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-148
Województwo dolnośląskie
Tel 71 333-09-30, 333 09 40
Fax 71 332 37 76
Internet www.wfosigw.wroclaw.pl
Regon 02114648600000
E-mail krepa@fos.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Samorządowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje), potwierdzający wykonanie minimum trzech dostaw sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z wykonaniem dodatkowych usług informatycznych odpowiadających rodzajem usługom objętym zamówieniem o wartości brutto powyżej 90 000 zł każda
Zdolne wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzający, że wykonawca dysponuje przynajmniej jednym inżynierem z certyfikatem MCSA w zakresie Server Infrastructure oraz przynajmniej jednym inżynierem z certyfikatem MCSE w zakresie Windows serwer 2012
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty wypełniony Formularz oferty; wypełniona szczegółowa wycena podpisana przez osoby uprawnione; uzupełniona specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego; pełnomocnictwa wystawione dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisania oferty oraz reprezentanta podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony za cenę taką jak podana w ofercie wykonawcy. Powyższa zmiana może nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, jeżeli dotrzymanie terminu będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od wykonawcy, których nie mógł przewidzieć na etapie podpisania umowy. W szczególności jeżeli po stronie zamawiającego wystąpią nieprzewidziane okoliczności lub wady struktury informatycznej uniemożliwiające realizację zamówienia, od których usunięcia będzie uzależniona prawidłowa realizacja zamówienia
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 UDOSTĘPNIENIE PORTALU ON-LINE DO ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wfosigw.wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław
Data składania wniosków 15/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)