Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ; znak: BDG.741.009.2016

Data publikacji 2016-04-04
Data zakończenia 2016-04-19 10:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Mleko,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
  • Cukier i produkty pokrewne,
  • Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Kawa, herbata i podobne produkty,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75442 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 155110003, 158200002, 158300005, 158600004, 158400008, 153323007, 153200007, 159810008, 153314506
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby spotkań służbowych MSZ. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania Prawa Opcji. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji, wysokość Maksymalnego Wynagrodzenia może być obniżona o maksymalnie 20 (słownie: dwadzieścia) %, tj. Wykonawca otrzyma z tytułu realizacji umowy wynagrodzenie w kwocie równej co najmniej 80 (słownie: osiemdziesięciu) % Maksymalnego Wynagrodzenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Ulica Al. J. Ch. Szucha 23
Nr domu 23
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-580
Województwo mazowieckie
Tel 022 523 99 10
Fax 022 523 81 19
Internet www.msz.gov.pl
Regon 00017791600000
E-mail bzp@msz.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 15
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie W ramach potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy wykażą, że posiadają ważną decyzję o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu ze wskazaniem zakresu działalności lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego w sprawie rejestracji i zatwierdzenia zakładu na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.).
Wiedza W ramach potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy wykażą się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 główną dostawę artykułów spożywczych o wartości minimum 20 000,00 zł brutto. Przez główną dostawę artykułów spożywczych Zamawiający rozumie dostawę polegającą na dostarczeniu minimum trzech rodzajów artykułów spożywczych z wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. W ramach przedmiotowego warunku Zamawiający uzna zarówno dostawę (umowę) obejmującą jednorazową dostawę artykułów spożywczych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto, jak również dostawę (umowę) obejmującą sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, w ramach której zrealizowano co najmniej jedno jednostkowe zamówienie (jednorazową dostawę) o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, złożone w oryginale. 2. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów tego/tych podmiotów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w tym z dokumentu o którym mowa w pkt III.6)1 ogłoszenia o zamówieniu. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: 1) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa - w zakresie tych postanowień umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ; 2) w przypadkach: - zaprzestania produkcji zaoferowanych przez Wykonawcę artykułów spożywczych, bądź ich nieosiągalności z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności (w szczególności działania siły wyższej), dopuszcza się zastąpienie ich innymi artykułami spełniającymi Wymóg Równoważności pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia ceny w porównaniu do ceny zastępowanego artykułu, - ceny jednostkowe brutto, poza przypadkami określonymi w pkt IV.3)1.1) niniejszego ogłoszenia ulegną zmianie również w przypadku zmiany przez producenta gramatury lub ilości sztuk w opakowaniu danego artykułu spożywczego. W takiej sytuacji cena jednostkowa brutto artykułu, którego dotyczyć będzie zmiana gramatury, zostanie odpowiednio przeliczona, proporcjonalnie do dokonanej zmiany gramatury lub ilości sztuk w opakowaniu i będzie ceną obowiązującą dla dostaw danego artykułu spożywczego dokonywanych po zmianie jego gramatury. Zmiana ta nie wpłynie na wysokość Wynagrodzenia Maksymalnego i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 2. Poza przypadkami wymienionymi w IV.3)1. niniejszego ogłoszenia Zamawiający dopuszcza również dokonanie zmiany umowy w odniesieniu do wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób określony w IPU, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.msz.gov.pl
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Spraw Zagranicznych, al. J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, tel.: (022) 523 99 10, faks (022) 523 81 19, Kamila Komsta, Grzegorz Poręba
Data składania wniosków 19/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 00-580 Warszawa, al. J.Ch. Szucha 21 (róg al. J.Ch. Szucha i ul. Litewskiej) - Dziennik Podawczy lub przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 15 miesięcy, jednak nie dłużej niż do dnia wyczerpania środków finansowych przewidzianych na Maksymalne Wynagrodzenie. Zamawiający przewiduje, że umowa będzie obowiązywała od dnia 13 czerwca 2016r
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)