Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
|
Ulica |
ul. Szpitalna 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kłodzko
|
Kod Pocztowy |
57-300
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Internet |
www.zoz.klodzko.pl
|
E-mail |
kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 20% wartości zamówienia
podstawowego.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
36
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 zł ( trzy tysiące złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty).
2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8, 10 i 11
u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami.
Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z
dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami.
4. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga wykonawca składa powyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie korzystał z podwykonawców, wówczas oświadcza , że nie będzie korzystał z podwykonawców.
5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.
6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
7. Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
8. Uzupełniony druk oferty .
9. Podpisany zał. nr 1 do SIWZ.
10. Uzupełnione i podpisane przez osobę uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa) załączniki do niniejszej specyfikacji.
11. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów wymienionych w punktach od 1 do 7.
12. Ponadto Wykonawca do oferty powinien załączyć dowód wniesienia wadium.
13. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej lub lista podmiotów zależnych.
13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia .
Wszystkie w/w dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski.
14.Celem terminowego i sprawnego otrzymywania informacji i dokumentów od Zamawiającego Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego w złożonej ofercie o:
Godzinach działalności firmy
Numerze faksu na jaki należy przesyłać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i dokumenty oraz informacje.
Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upoważnionych do potwierdzania otrzymania dokumentów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z
późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po
podpisaniu umowy z wyłonionym wykonawcą w następujących przypadkach:
1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a których wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
3. W przypadkach określonych we wzorze umowy.
4. Zmiany przez wykonawcę podwykonawcy
5. Zmiany adresów lokalizacji poszczególnych łącz bądź zmniejszenia albo zwiększenia ich ilości w przypadku gdy będzie tego wymagał profil świadczenia usług medycznych przez Zamawiającego.
6. Zmiany ceny świadczonych usług w przypadku ustawowego podniesienia płacy minimalnej na terenie RP, lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne pod warunkiem, że wykonawca przedstawi dokumenty, iż w chwili udzielenia mu zamówienia zatrudniał pracowników na umowę o pracę ze stawką minimalnego wynagrodzenia. Pracownicy muszą być zatrudnieni przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana ceny może zostać podwyższona jedynie o różnicę w kalkulacji kosztów usługi po podwyżce płacy minimalnej obowiązującej na terenie RP.
Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
Czas przywrócenia usługi ( usunięcia usterek)
|
Kryt 2p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Adres uzyskania siwz |
Podmiot leczniczy
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO
|
Data składania wniosków |
19/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
sekretariat Zamawiającego
Podmiot leczniczy
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|