| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Gmina Kołbaskowo
|
| Ulica |
Kołbaskowo 106
|
| Nr domu |
106
|
| Miejscowość |
Kołbaskowo
|
| Kod Pocztowy |
72-001
|
| Województwo |
zachodniopomorskie
|
| Tel |
091 3119521
|
| Fax |
091 3119510 w. 22
|
| Regon |
00053619590981
|
| E-mail |
serszen@kolbaskowo.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
B
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
6
|
| Wadium |
1. Wadium należy wnieść w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) w terminie do dnia składania ofert do godz. 10:45. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
2. Wadium może być wnoszone:
1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Zamawiającego:
95 1240 3927 1111 0000 4099 1928.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do kasy Urzędu Gminy pok. nr 12 w poniedziałek od godz. 9:30 do 16:00, od wtorku do piątku od godz. 8:00 do godz. 14:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Kołbaskowo) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 6 bez potwierdzania tych okoliczności, wezwaniami lub innymi dokumentami.
2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
3) miejsce i termin zwrotu gwarancji
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
5. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie
przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy:
1) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie,
2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 ppkt 1).
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium
lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
|
| Wiedza |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna: roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o nie mniejszej wartości brutto 200.000,- zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
|
| Zdolne |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) kierownik budowy posiadający:
- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczonego od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub robót,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zakres uprawnień budowlanych zgodnie w art.14 ust.1 pkt. 2, 3, 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz.1409 ze zmianami).
Uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów odrębnych oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE odpowiadające zakresowi projektu traktowane będą równorzędnie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
| Sytuacja |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada dostęp do środków finansowych w wysokości nie niższej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł)
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,
2) odpowiednie pełnomocnictwa
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz),
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców)
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,
4) kosztorys ofertowy zgodny z rozdziałem X pkt. 3 siwz.
(Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy i jej załączników wymagają pod rygorem nieważności, formy pisemnej.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w czasie jej trwania dotyczącej:
1) wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
2) zmiany terminu i sposobu realizacji zamówienia w szczególności:
- wystąpienia robót dodatkowych a ich wykonanie ma wpływ na termin lub sposób wykonania zamówienia podstawowego,
- wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych z zachowaniem wymogów technologicznych,
- wystąpienia konieczność usunięcia niewybuchów i niewypałów, wprowadzenia badań archeologicznych i będzie to miało wpływ na harmonogram lub sposób realizacji robót podstawowych,
- wystąpienia konieczność usuwania, nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, kolizji z istniejąca infrastrukturą podziemną lub niezinwentaryzowanymi obiektami budowlanymi (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) i będzie to miało wpływ na harmonogram lub sposób realizacji robót podstawowych,
- wystąpienia innych udokumentowanych okoliczności niezależnych od wykonawcy.
3) zmiany uczestników procesu budowlanego.
4) zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizacji umowy, który spowoduje konieczność zmiany w zakresie zamówienia lub sposobu wykonania przez Wykonawcę.
5) zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych.
3. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin gwarancji i rękojmi
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bip.kolbaskowo.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
www.bip.kolbaskowo.pl, Urząd Gminy Kołbaskowo, 72-001 Kołbaskowo, Kołbaskowo 106, pok. nr 19
|
| Data składania wniosków |
20/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:45
|
| Miejsce |
Urząd Gminy Kołbaskowo, 72-001 Kołbaskowo, Kołbaskowo 106 Referat Organizacyjny - Zamówienia Publiczne pok. nr 19
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|