Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych

Data publikacji 2016-04-06
Data zakończenia 2016-04-14 11:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Wyroby biurowe,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78690 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313000, 302321108, 302372805, 301914008, 302372506, 302372001, 301928009, 386521001, 302372300, 301243007, 301251105, 324200003, 301923200, 302372104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z podziałem na części:
Część I 1. Monitor led 19 - szt. 15
2. Filtr prywatyzujący - szt. 15
3. Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne z duplexem - szt. 1
4. Monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne - szt. 5
5. Zasilacz UPS - szt. 5
6. Niszczarka - szt. 1
7. Mobilny projektor multimedialny - szt. 1
Część II Materiały eksploatacyjne i akcesoria komputerowe - kpl. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający m. in. wymagania dotyczące dostawy, gwarancji i serwisu, zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Opis

1. Monitor led 19 - szt. 15
2. Filtr prywatyzujący - szt. 15
3. Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne z duplexem - szt. 1
4. Monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne - szt. 5
5. Zasilacz UPS - szt. 5
6. Niszczarka - szt. 1
7. Mobilny projektor multimedialny - szt. 1Materiały eksploatacyjne i akcesoria komputerowe - kpl. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Ulica ul. Brzeska 101
Nr domu 101
Miejscowość Biała Podlaska
Kod Pocztowy 21-500
Województwo lubelskie
Tel 83 341 65 00
Fax 83 341 65 57
Internet www.pupbialapodlaska.pl
Regon 03088488900000
E-mail lubp@praca.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu w łącznej wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). W przypadku wnoszenia oferty dotyczącej części zamówienia wysokość wadium określa się następująco: 1) Wadium dla części I zamówienia - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). 2) Wadium dla części II zamówienia - 3.100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U .z 2007r. nr 42, poz.275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millenium, Nr: 56 1160 2202 0000 0002 7312 6964 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na dostawę sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych. Dowód wpłaty lub jego kopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wymieniony w Rozdziale IX ust. 4. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wymienionym w Rozdziale IX ust. 4. 7. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1. dotyczy ofert w części I zamówienia: specyfikacji technicznych producenta sprzętu wskazanego w ofercie lub kart katalogowych ze szczegółową specyfikacją, z której jednoznacznie winno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia posiada takie same bądź lepsze parametry oraz spełnia wymagania zamawiającego określone opisie przedmiotu zamówienia. 2. dotyczy ofert w części II zamówienia w zakresie oferowania produktów równoważnych, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Część II lit. c i pkt 5 - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; 2) raportów z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności tonerów monochromatycznych drukarek laserowych oraz ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, przy czym raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu. Dokumenty winny zostać wystawione przez producenta równoważnych materiałów eksploatacyjnych lub ich importera. Zamawiający dopuszcza do złożenia wymaganych dokumentów w postaci: a) raportów z testów przeprowadzonych przez niezależne jednostki badawcze na zgodność z ww. normami ISO, b) dokumentów wydanych przez producenta lub importera równoważnego materiału eksploatacyjnego na podstawie badań wraz z deklaracjami zgodności dla wydajności produktów zgodnie z przywołanymi norami ISO, przy czym dołączone wyniki testów winny mieć formę raportów przewidzianych ww. normami ISO. 3) specyfikacji technicznych lub kart katalogowych ze szczegółową specyfikacją, z której jednoznacznie winno wynikać, że oferowany równoważny materiał eksploatacyjny posiada takie same bądź lepsze parametry oraz spełnia wymagania zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Część II lit. c i pkt 5
Inne dokumenty 1) Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz inne dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 3) W stosunku do osób fizycznych w celu potwierdzenia spełniania warunków z art. 24 ust. 1 ustawy, wymaga się przedstawienia wyłącznie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 SIWZ. 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 2 i ust. 3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 5) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu określone w Rozdziale VI ust. 2 i ust. 3 SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie. 6) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V ust. 1 SIWZ na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Postanowienia dotyczące podmiotów, które maja siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio. 7) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 8) W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. Zmiana podwykonawcy podczas realizacji umowy, możliwa będzie jedynie za zgodą zamawiającego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W postanowieniach przedmiotowej umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w razie wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności np.: a) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wydłużenia terminów dostaw przez producentów lub dystrybutorów towarów stanowiących przedmiot zamówienia, działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie), b) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy (np. zmiana stawki VAT), c) wprowadzenia przez producenta lub wykonawcę nowego towaru odpowiadającego towarowi będącemu przedmiotem zamówienia, d) zakończenia produkcji określonego towaru lub wycofania go z produkcji (lub obrotu na terytorium RP) lub braku dostępności towaru w momencie realizacji dostaw niezawinionego przez wykonawcę, e) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, f) wystąpienia uzasadnionych potrzeb zamawiającego dotyczących konieczności zmiany terminów wykonania zamówienia, g) uzasadnionych zmian podwykonawcy.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz bip.pupbialapodlaska.pl
Adres uzyskania siwz Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 101, 21-500 Biała Podlaska pok. 12
Data składania wniosków 14/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 101, 21-500 Biała Podlaska pok. 17 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)