BZP.271.17.2016 świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach trwałości projektu www.okno na świat - eInclusion w Gminie Miasta Zakopane

Data publikacji 2016-04-07
Data zakończenia 2016-04-15 12:00:00
Instytucja Gmina Miasta Zakopane
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35659 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Świadczenie usług dostępu do Internetu u beneficjentów ostatecznych na terenie Gminy Miasto Zakopane oraz zapewnienie wsparcia technicznego Beneficjentów i usługi serwisowania- zapewnienie trwałości polegającej na:
1.Konfiguracja bieżąca, koszty administrowania zarządzania oraz utrzymania wraz
z naprawą i wymianą urządzeń do odbioru Internetu (dla 45 beneficjentów) w chwili wystąpienia ich awarii.
2.Parametry Internetu dla 45 beneficjentów ostatecznych projektu:
-Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).
-Brak limitów wysyłania i pobierania danych.
-Dostępność usługi na poziomie min 95%.
-Transfer do komputera (download) dla Klientów indywidualnych- 6Mb/s, jednak niemniej niż 512 kbit/s
-Transfer od komputera (upload) - minimum 128 Kb/s.
-Koszty uruchomienia aktywizacji Internetu

3.Obsługa w zakresie formalno-prawnym w tym jeden raport inwentaryzacyjny dla Zamawiającego w terminie do dnia 14 listopada 2016 r. Raport ma zawierać następujące informacje:
-Listę urządzeń wraz z nr identyfikacyjnym
-Miejsce użytkowania urządzenia
-Opis stanu technicznego urządzenia

4.Lista adresów beneficjentów ostatecznych:

L.p. Adres zamieszkania
1. Al. Przewodników Tatrzańskich 1/3
2. Bachledy 1b
3. Balzera 12a
4. Bogdańskiego 14a
5. Broniewskiego 16
6. Chramcówki 11b
7. Chramcówki 14a
8. Chramcówki 9b/31
9. Ciągłówka 15
10. Cichej Wody 4a/16
11. Droga do Olczy 22H
12. Droga na Szymaszkową 16
13. Droga St. Zubka 25
14. Gubałówka 197
15. Gubałówka 225a
16. Harenda 40
17. Harenda 40
18. Huty 27
19. Jagiellońska 1c/1
20. Jagiellońska 40
21. Jaszczurówka 24
22. Jaszczurówka 25K
23. Kasprowicza 15
24. Kasprowicza 29b
25. Klusie 1a
26. Klusie 7
27. Króle 37
28. Krzeptowskiego 20
29. Krzeptówki Potok 10
30. Mrowce 4
31. Nowotarska 10/b/6/II
32. Oberconiówka 24B
33. Orkana 3b
34. Osiedle Szymony 3/9
35. Oś. Choćkowskie 1b
36. Podhalańska 27
37. Słoneczna 3/19
38. Słoneczna 6/36
39. Staszica 13/9
40. Szymony 13
41. ul. Stromej 15/24
42. Zamoyskiego 34
43. Zborowskiego 3/26
44. Zborowskiego 3/62
45. Zwijacze 2




5.Wykaz urządzeń zainstalowanych u beneficjentów ostatecznych:
LP Zainstalowane urządzenie odbiorcze
1 TL-MR3420 - Router 3G / Routerbord 411 i syst. Mikrotik
2 Antena z Routerbord 411 i systemem Mikrotik

6.Zamawiający najpóźniej dwa dni przed terminem zawarcia umowy przekaże Dostawcy listę uzupełnioną o nazwiska beneficjentów oraz numery telefonów.
7.Zamawiający nie dopuszcza płatności za usługę z góry, tj. przed jej wykonaniem, Rachunki Faktury winny być dostarczane Zamawiającemu w terminie do 7 dni od zakończenia realizacji usługi - gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość składania rachunków co miesiąc tj. za wykonanie usługi do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca.
8.Zamawiający zastrzega 14 dniowy okres płatności Rachunku Faktury.

9.Czas na usunięcie awarii sprzętu umożliwiającego przesył Internetu , od momentu jej zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu jej usunięcia nie może być dłuższy niż 72 godziny. Zamawiający będzie zgłaszał awarie e-mailem pod adres wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo potwierdzi otrzymanie takiego zgłoszenia. Takie potwierdzenie maila będzie uważane za dowód przyjęcia zgłoszenia awarii Zamawiający.

10.W ofercie muszą być uwzględnione wszelkie koszty, jakie ma ponieść Zamawiający
w związku z zakupem połączenia z Internetem, serwisem i utrzymaniem ciągłości świadczenia usługi (np. naprawa lub wymiana urządzeń odbiorczych),


11.Zmiana miejsca świadczenia usługi w tym przeniesienie sprzętu. Zamawiający będzie zgłaszał potrzebę zmiany lokalizacji świadczenia usług dostępu do Internetu
w oficjalnym piśmie przesłanym pocztą pod adres wskazany przez Wykonawcę, czas na zmianę lokalizacji świadczonych usług do 7 dni roboczych,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Zakopane
Ulica ul. T. Kościuszki 13
Nr domu 13
Miejscowość Zakopane
Kod Pocztowy 34-500
Województwo małopolskie
Tel 018 2020448
Fax 018 2020448
Internet www.zakopane.eu
Regon 00065494800000
E-mail przetargi@um.zakopane.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 27/04/2018
Wadium Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171,poz. 1800 z późn. zm.) Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach zmiany: 1)stawki podatku od towarów i usług, 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. Jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie do 30 dni od daty wystąpienia zmiany wyżej skazanych przepisów to zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 3.Jeżeli Wykonawca złoży wniosek po upływie 30 dni od daty wejścia w życie wyżej wskazanych przepisów to zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia wniosku. 4.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 5.W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6.W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 1 pkt 3 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7.Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 1, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga złożenia przez Wykonawcę oprócz wniosku także dokumentów uzasadniających wnioskowaną wysokość dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust 1 pkt 2 i 3. Zamawiający w terminie 7 dni od daty ich otrzymania, zobowiązany jest do dokonania ich oceny pod kątem czy potwierdzają wnioskowaną zmianę wynagrodzenia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Adres uzyskania siwz Wydział Rozwoju Lokalnego i Współpracy Europejskiej Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane
Data składania wniosków 15/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro ds zamówień publicznych pok.8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion realizowane jest na podstawie umowy zawartej z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie nr POIG.08.03.00-12-017/08-04 Trwałość projektu www.okno na świat - eInclusion w Gminie Miasto Zakopane projekt współfinansowany z ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA 2007-2013 Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)