Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Data publikacji 2016-04-07
Data zakończenia 2016-04-15 11:45:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35993 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku, tj.: A) Część I zamówienia obejmuje: 1) smycz - 3 000 szt.; 2) smycz Dni w Diecezjach - 1 500 szt.; 3) kubek ceramiczny - 1 000 szt.; 4) kubek ceramiczny retro- 500 szt.; 5) pamięć przenośna (pendrive) - 3 000 szt.; 6) wachlarz - 2 000 szt. B) Część II zamówienia obejmuje: 1) ołówek czarny - 1 000 szt.; 2) długopis metalowy - 3 000 szt.; 3) notatnik A4 z opaską - gumką - 300 szt.; 4) notatnik A5 z opaską - gumką - 500 szt.; 5) notatnik A4 - 1 000 szt.; 6) notatnik A5 - 1 000 szt.; 7) torba papierowa mała - 500 szt.; 8) torba papierowa średnia - 1000 szt.; 9) torba papierowa duża - 1 000 szt.; 10) puzzle małe - 300 szt.; 11) puzzle duże - 300 szt. C) Część III zamówienia obejmuje: 1) torba na zakupy - 3 000 szt.; 2) torba na zakupy Dni w Diecezjach - 1 500 szt.; 3) czapka z daszkiem - 1 000 szt.; 4) koszulka bawełniana klasyczna (t-shirt) - 500 szt; 5) bluza typu Hooded Sweatshirt - 50 szt. D) Część IV zamówienia obejmuje: 1) kocyk niemowlęcy - 3 000 szt. E) Część V zamówienia obejmuje: 1) magnesy Dni w Diecezjach - 1 500 zestawów (po 4 szt. w każdym). F) Część VI zamówienia obejmuje: 1) worek sportowy - 5 000 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy, poprzez pocztę elektroniczną, materiały przydatne w przygotowaniu projektów materiałów promocyjnych, tj.: logo Miasta, logo Betanii, logo województwa oraz czcionki DaxPro i odpowiednie grafiki, wraz z Księgą Identyfikacji Wizualnej oraz czcionki DaxPro, a także logo Betanii i logo województwa Podlaskiego.
4. W oparciu o dokonane uzgodnienia pomiędzy stronami, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wizualizacji projektów materiałów promocyjnych w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wniesie uwagi w terminie 7 dni roboczych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę. W celu doprecyzowania potrzeb Zamawiającego załączono szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).

Opis

a) Część I zamówienia obejmuje: 1) smycz - 3 000 szt.; 2) smycz Dni w Diecezjach - 2 500 szt.; 3) kubek ceramiczny - 1 000 szt.; 4) kubek ceramiczny retro- 500 szt.; 5) pamięć przenośna (pendrive) - 3 000 szt.; 6) wachlarz - 2 000 szt.Część II zamówienia obejmuje: 1) ołówek czarny - 1 000 szt.; 2) długopis metalowy - 3 000 szt.; 3) notatnik A4 z opaską - gumką - 300 szt.; 4) notatnik A5 z opaską - gumką - 500 szt.; 5) notatnik A4 - 1 000 szt.; 6) notatnik A5 - 1 000 szt.; 7) torba papierowa mała - 500 szt.; 8) torba papierowa średnia - 1 000 szt.; 9) torba papierowa duża - 1 000 szt.; 10) puzzle małe - 300 szt.; 11) puzzle duże - 300 szt.Część III zamówienia obejmuje: 1) torba na zakupy - 3 000 szt.; 2) torba na zakupy Dni w Diecezjach - 2 500 szt.; 3) czapka z daszkiem - 1 000 szt.; 4) koszulka bawełniana klasyczna (t-shirt) - 500 szt; 5) bluza typu Hooded Sweatshirt - 50 szt.Część IV zamówienia obejmuje: 1) kocyk niemowlęcy - 3 000 szt.Część V zamówienia obejmuje: 1) magnesy Dni w Diecezjach - 2 500 zestawów (po 4 szt. w każdym).Część VI zamówienia obejmuje: 1) worek sportowy - 5 000 szt.;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Białystok
Ulica ul. Słonimska 1
Nr domu 1
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-950
Województwo podlaskie
Tel 085 869 60 02
Fax 085 869 62 65
Internet www.bialystok.pl
Regon 00051500000000
E-mail zzp@um.bialystok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 50
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza (dot.: części I, części II części III i części IV zamówienia) w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw na materiały promocyjne, każda o wartości min. 20 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 -za główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia dowodów, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia; - zamawiający nie wymaga złożenia do oferty wykazu wszystkich wykonanych dostaw oraz informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w sekcji III.4.2) tiret 2 oraz dokument określony w sekcji III.4.4); 2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będą badane łącznie - dokumenty określone w sekcji III.4.1 tiret 1-2, powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ), oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (ewentualnie pełnomocnictwo należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowiące dowody, muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedkładając w tym celu dokumenty dotyczące w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie wykonawcy potencjału wiedzy i doświadczenia przez podmiot trzeci wiąże się z udziałem podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia, np. w formie podwykonawstwa, konsultacji, doradztwa. 4. Dowodami, o których mowa w sekcji III.3.2) są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o których mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 2) dokument, o których mowa w sekcji III.4.3.1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. PODWYKONAWCY: 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.bialystok.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Kultury, Promocji i Sportu, Referat Promocji i Turystyki, 15-087 Białystok, ul. Kościelna 1A.
Data składania wniosków 15/04/2016
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Kultury, Promocji i Sportu, Referat Promocji i Turystyki, 15-087 Białystok, ul. Kościelna 1A.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy unieważnienie Nie
Wadium nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)