Zaprojektowanie, druk, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych: na potrzeby konferencji pn. Usługi na rzecz rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością w województwie łódzkim - bariery, możliwości, potrzeby. Analiza międzyśrodowiskowa.

Data publikacji 2016-04-07
Data zakończenia 2016-04-15 10:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81060 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798230009, 798225007, 798220002, 392941000, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zaprojektowanie, druk, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych: na potrzeby konferencji pn.Usługi na rzecz rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością w województwie łódzkim - bariery, możliwości, potrzeby. Analiza międzyśrodowiskowa.Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Snycerska 8
Nr domu 8
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-302
Województwo łódzkie
Tel 0-42 203 48 00
Fax 0-42 203 48 17
Internet www.rcpslodz.pl
Regon 47207753400000
E-mail a.lipiec@rcpslodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 14/05/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 usługi projektowania, druku, wykonania i dostawy konferencyjnych materiałów poligraficznych (np. notatników, długopisów, informatorów, zaproszeń, ulotek, bannerów lub roll-upów) o wartości co najmniej 9 500 zł brutto każda z usług. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz na podstawie poświadczeń potwierdzających należyte wykonanie usług.
Potencjał Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) oferta złożona na formularzu ofertowym, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, wartości usługi, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.Dowodami, o których mowa w pkt 2, są: a)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,b)oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2 lit. a),3)w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 64
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 14
Kryt 3 Wykonanie i przedstawienie do akceptacji dodatkowych projektów każdego z elementów zamówienia
Kryt 3p 12
Kryt 4 Termin płatności faktury
Kryt 4p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip-rcpslodz.pl/2016/61/1/
Adres uzyskania siwz Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ul. Snycerska 8, I piętro pokój nr 27.
Data składania wniosków 15/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ul. Snycerska 8, I piętro pokój nr 17 (Sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach podprojektu pn.Funkcjonowanie regionalnych obserwatoriów terytorialnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XII - Pomoc Techniczna, Działania XII.2 System Realizacji, Projektu Plan Realizacji Działań w ramach PT RPO WŁ na lata 2014 - 2020 na rok 2016.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)