Data publikacji |
2016-04-11 |
Data zakończenia |
2016-04-25 10:00:00 |
Instytucja |
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice |
Miejscowość |
Starachowice |
Województwo |
świętokrzyskie |
Branża |
- Okulary ochronne,
- Peleryny,
- Płaszcze,
- Kurtki i blezery,
- Odzież różna,
- Spodnie,
- Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby,
- Bielizna osobista,
- Skarpety,
- Koszule,
- Szale,
- Krawaty,
- Rękawice,
- Kapelusze,
- Nakrycia głowy i dodatki,
- Ochronne nakrycia głowy,
- Buty,
- Obuwie ochronne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
84252 / 2016 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
182300000, 182340008, 188300006, 184441114, 183320005, 184230000, 184433205, 182120008, 184410002, 182232000, 184220003, 184240007, 183170004, 188150005, 182350005, 182354009, 184433005, 182110001, 188150005, 183100005, 181420006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz obuwia i odzieży roboczej w 2016 roku, w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 a do SIWZ Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami obowiązującymi w PGL LP oraz normami. Poszczególne sorty mundurowe - elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją techniczno-technologiczną poszczególnych sortów mundurowych stanowiącą załącznik nr 1 b do SIWZ z wyłączeniem rozdziałów pt. warunki odbioru, arkusz ewidencji wprowadzonych zmian, próbki tkanin, załączniki (załącznik nr 1 b do SIWZ), odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia.
3.2. Wykaz aktów prawnych i norm określających wzory i parametry, jakim mają odpowiadać poszczególne elementy przedmiotu zamówienia wyszczególniony został w załączniku nr 1a do SIWZ..
3.3. Wykonanie umowy będzie rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzach cenowych oraz ilość elementów sortów odebranych przez Zamawiającego.
3.4. Kody według CPV:
Kody CPV zostały przedstawione w tabelach w załączniku nr 1a do SIWZ
3.5. W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na zwiększeniu przedmiotu zamówienia, do 30 % wartości zamówienia, dla każdej z części zamówienia. Opcja polegać będzie na dostarczeniu elementów przedmiotu zamówienia, w danej części, przy rozliczeniu jednostkowym, za faktycznie odebrane elementy, wg cen określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik/i nr 4 a i 4 b do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia identyczne z warunkami zamówienia podstawowego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku, gdy zamówienie podstawowe zostanie zrealizowane do wysokości wartości ceny oferty/umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zamiarze skorzystania z prawa opcji, najpóźniej bezpośrednio przed zleceniem realizacji zamówienia będącego opcją. Wykonawca nie może odmówić realizacji opcji, jak również nie może mieć do Zamawiającego roszczenia, o zrealizowanie opcji.
3.6. Wskazany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (Załącznik nr 1 a) rozmiar zamówienia ma charakter szacunkowy Zamawiający może zrealizować przedmiot zamówienia, w zakresie mniejszym niż wskazany w SOPZ, jednak wartość realizowanych w ramach zawartej umowy dostaw nie będzie mniejsza niż 60 %. Nie ustala się minimalnej ani maksymalnej ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które zostaną zrealizowane.
3.7. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że są one zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, oraz posiadają paramenty techniczne i użytkowe nie gorsze od założonych w ww. dokumentach.
3.8. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w załączniku 1a i 1b do SIWZ.
4. Oferty częściowe i wariantowe:
4.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
- część I - Dostawa sortów mundurowych leśnika
- część II - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz obuwia i odzieży roboczej
Dokładny opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku 1a i 1b do SIWZ.
4.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4.3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice
|
Ulica |
ul. Krywki 14d
|
Nr domu |
14d
|
Miejscowość |
Starachowice
|
Kod Pocztowy |
27-200
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 2745384, 274 76 20
|
Fax |
41 2745384, 274 76 20
|
Regon |
29002010100000
|
E-mail |
starachowice@radom.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2016
|
Wadium |
8. Wymagania dotyczące wadium.
8.1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości:
- część I przedmiotu zamówienia: 1500,00 PLN.
- część II przedmiotu zamówienia:1000,00 PLN
8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
8.2.1. pieniądzu;
8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
8.2.3. gwarancjach bankowych;
8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm).
8.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego:
ING Bank Śląski O/Starachowice , konto nr 80 1050 1432 1000 0005 0015 3721.
8.4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
8.8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
8.8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
8.8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
8.8.4. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, zaleca się załączyć do oferty kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy:
- dla części I - sortów mundurowych dla służb mundurowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 PLN netto
- dla części II - środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 PLN netto
|
Potencjał |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, tj. musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 PLN. (Dotyczy I i II części przedmiotu zamówienia, niezależnie na ile części przedmiotu zamówienia Wykonawca składa ofertę).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu. Strony przyjmują zasadę, że w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT w trakcie realizacji umowy, podatek naliczony zostanie do ceny netto w fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury.
2. W przypadku zmiany przepisów wskazanych w § 4 niniejszej umowy, Strony winny obligatoryjnie dokonać aktualizacji umowy stosownym aneksem, poprzez wprowadzenie zmian wynikających z wprowadzenia nowych przepisów.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_starachowice/zamowienia_publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
ul. Krywki 14 d, 27 -200 Staachowice
|
Data składania wniosków |
25/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
ul. Krywki 14 d, 27 -200 Staachowice, sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|