Dostawa, instalacja oraz uruchomienie oprogramowania do systemu przesyłanie i archiwizacji danych

Data publikacji 2016-04-12
Data zakończenia 2016-04-21 09:30:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84644 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481800003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie oprogramowania do systemu przesyłanie i archiwizacji danych, szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
1. Wykonawca przenosi na zamawiającego licencję (niewyłączną, nieograniczoną w czasie, obejmującą terytorium Polski), na oprogramowanie (system) służące do odbioru i przesyłania danych zapisu EKG z defibrylatorów firmy Zoll, znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. Zamawiający ma prawo odsprzedaży praw do oprogramowania podmiotom trzecim, w ramach nabywanego prawa.
2. Wykonawca przenosi na zamawiającego 65 licencji nieograniczonych w czasie i terytorium, umożliwiających współpracę urządzeń nadawczych (defibrylatorów) z oprogramowaniem jak określonym w pkt 1 - w pełnym zakresie jego funkcjonalności, za pomocą dostarczonej w ramach oferty aplikacji lub bezpośrednio. W ramach nabywanych licencji Zamawiający ma prawo zmiany urządzeń nadawczych współpracujących z systemem, bez konieczności zakupu nowych licencji lub ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Zamawiający ma prawo odsprzedaży licencji w nabytym zakresie podmiotom trzecim.
3. Zamawiający zapewnia urządzenia łączące się z siecią GPRS za pomocą karty SIM. Instalacja na powierzonych urządzeniach nadawczych (defibrylatorach firmy Zoll znajdujących się na wyposażeniu WSPRiTS Meditrans) leży po stronie Wykonawcy.
4. Okres gwarancji min. 24 miesiące. W okresie gwarancji, instalacja, aktualizacja i nowe wersje oprogramowania dostarczane są i instalowane przez Wykonawcę bez dodatkowych opłat.
5. Po odbiorze oprogramowania, ale w okresie gwarancji, możliwość minimum 3 szkoleń dla personelu wskazanego przez Zamawiającego. Wraz z oprogramowaniem dostarczone będą Zamawiającemu instrukcje użytkowania i opis programu w języku polskim.
6. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Nr postępowania: WSPRiTS/ZP/11/16.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
Ulica ul. Poznańska 22
Nr domu 22
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-685
Województwo mazowieckie
Tel 022 5251243
Fax 022 5251279
Internet www.meditrans.waw.pl
Regon 00029467400000
E-mail agnieszka.sztorc@meditrans.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie tj.: 2.1. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) główne dostawy (wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem) oprogramowania do przesyłania i archiwizacji danych o wartości co najmniej 90 000 brutto PLN każda; 3) dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych powyżej oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku udziału w postępowaniu.
Wiedza w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) głównych dostaw (wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem) oprogramowania do przesyłania i archiwizacji danych o wartości co najmniej 90 000 brutto PLN każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych powyżej oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.meditrans.waw.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans SPZOZ; Kierownik Działu Zamówień Publicznych, po. 1.18, I piętro - Budynek Główny, ul. Poznańska 22, Warszawa
Data składania wniosków 21/04/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce pok. 1.18, I piętro - Budynek Główny, ul. Poznańska 22, Warszawa. Otwarcie ofert: 21.04.2016 r. godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego-sala konferencyjna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)