Dostawa części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Data publikacji 2016-04-12
Data zakończenia 2016-04-22 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Baterie,
  • Żarówki,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84990 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331413230, 331416202, 331680005, 331622005, 331900008, 314400002, 315310007, 331911006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 18 pakietach.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141323-0 Igły do biopsji
33141620-2 Zestawy medyczne
33168000-5 Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
33162200-5 Przyrządy używane na salach operacyjnych
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
31440000-2 Baterie
31531000-7 Żarówki
33191100-6 Urządzenia sterylizujące
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
3. Podane w SIWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żarówek do lamp i laryngoskopów dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa czujników do respiratora Evita dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przyrządów do monitora DATEX-OHMEDA i aparatu Aestiwadla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa baterii do sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych do artroskopii typu Storz dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa układu VentStar dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mankietów i czujników do kardiomonitora Emtel dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przewodów, mankietów do kardiomonitora MP5 dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żarówek do urządzeń medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żarówek ledowych i halogenowych do urządzeń medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do aparatu Invac Med i elektrostymulatora dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do defibrylatora LIFEPAK dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pilotów do stołów operacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do respiratora EnGSTROM dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do morcelatora dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kleszczy biopsyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi endoskopowych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w TarnobrzeguPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa filtrów do sterylizatora dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Ulica ul. Szpitalna 1
Nr domu 1
Miejscowość Tarnobrzeg
Kod Pocztowy 39-400
Województwo podkarpackie
Tel 15 8123208
Fax 15 8123209
Internet www.szpitaltbg.pl
Regon 00031257300000
E-mail przetargi@szpitaltbg.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 18
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Wiedza Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: a) dostarczy wykaz co najmniej 1 wykonanej lub wykonywanej w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert dostawy, w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż odpowiednio: Pakiet 1 - 1 403,00 PLN, Pakiet 2 - 2 030,00 PLN, Pakiet 3 - 14 627,00 PLN, Pakiet 4 - 1 495,00 PLN, Pakiet 5 - 6 695,00 PLN, Pakiet 6 - 5 471,00 PLN, Pakiet 7 - 2 890,00 PLN, Pakiet 8 - 714,00 PLN, Pakiet 9 - 613,00 PLN, Pakiet 10 - 549,00 PLN, Pakiet 11 - 2 918,00 PLN, Pakiet 12 - 8 253,00 PLN, Pakiet 13 - 770,00 PLN, Pakiet 14 - 7 211,00 PLN, Pakiet 15 - 10 640,00 PLN, Pakiet 16 - 17 976,00 PLN, Pakiet 17 - 5 159,00 PLN, Pakiet 18 - 191,00 PLN oraz 1 dowód, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet należy dostarczyć jeden wykaz z wyszczególnieniem wartości określonej dla każdego pakietu oddzielnie oraz po 1 dowodzie dla każdego pakietu, czy dostawa ta została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza wykaz 1 wykonanej dostawy o wartości nie mniejszej niż suma wartości oferowanych pakietów oraz 1 dowód, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie b) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Potencjał Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Zdolne Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: a) przedstawi informację potwierdzającą, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową potrzebną do zrealizowania dostawy objętej przedmiotem zamówienia o wartości odpowiednio: Pakiet 1 - 1 403,00 PLN, Pakiet 2 - 2 030,00 PLN, Pakiet 3 - 14 627,00 PLN, Pakiet 4 - 1 495,00 PLN, Pakiet 5 - 6 695,00 PLN, Pakiet 6 - 5 471,00 PLN, Pakiet 7 - 2 890,00 PLN, Pakiet 8 - 714,00 PLN, Pakiet 9 - 613,00 PLN, Pakiet 10 - 549,00 PLN, Pakiet 11 - 2 918,00 PLN, Pakiet 12 - 8 253,00 PLN, Pakiet 13 - 770,00 PLN, Pakiet 14 - 7 211,00 PLN, Pakiet 15 - 10 640,00 PLN, Pakiet 16 - 17 976,00 PLN, Pakiet 17 - 5 159,00 PLN, Pakiet 18 - 191,00 PLN W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet należy wartości poszczególnych pakietów zsumować i dostarczyć informację potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową potrzebną do zrealizowania dostaw przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma wartości oferowanych pakietów b) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: a) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ - jeżeli dotyczy przedmiotowego postępowania, że: - oferowane produkty posiadają odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z Ustawą dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); - oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679), zostały wprowadzone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z art. 58 w/w Ustawy; - Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty wezwania.; b) Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania dokumentów określonych w ppkt a) Wykonawca składa stosowne oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
Inne dokumenty Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Dokumenty stanowiące ofertę - zawartość ofert: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4) i III.5), oferta winna zawierać: a) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej(konsorcjum/spółka cywilna): a) W odniesieniu do warunków określonych powyżej w pkt III.3.1) - III.3.5) muszą spełniać Wykonawcy łącznie; b) Wykonawcy ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy; c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d) Pełnomocnikiem może być jeden z Wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z Wykonawców); e) Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców jest Wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji; f) Ofertę, oświadczenia i klauzule zgodności z oryginałem podpisuje ustanowiony wspólny pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców działających wspólnie; g) Wymagane dokumenty określone w pkt III.4.2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wymaganych od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia musi załączyć każdy z Wykonawców działających wspólnie; h) Wykonawcy działający wspólnie składają jedno oświadczenie, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; i) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wybrana w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; j) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację przedmiotu umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) w przypadku zmiany stawki VAT - zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna; 2) wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 3 ust. 1 umowy - w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w Części B pkt XIV SIWZ; 3) terminu realizacji umowy o udzielenie zamówienia - w przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania umowy, całości przedmiotu zamówienia, okres obowiązywania umowy może ulec przedłużeniu do czasu całkowitego zrealizowania umowy, nie dłużej jednak niż na okres 2 miesięcy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3 umowy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi pisemnie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin częściowy realizacji zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpitaltbg.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1
Data składania wniosków 22/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1, Sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)