Monitoring Bałuty Centrum

Data publikacji 2016-04-13
Data zakończenia 2016-04-25 08:30:00
Instytucja Straż Miejska w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą,
  • Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Kable światłowodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86836 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 349710004, 322300004, 322340002, 324210000, 324220007, 325622002, 452323005, 515114001, 713200007, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest - zaprojektowanie, dostawa i wykonanie Monitoringu Bałuty Centrum oraz świadczenia usług gwarancyjnych i usług wsparcia technicznego przez okres 2 lat. Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1.Opracowanie projektu Monitoringu Bałuty Centrum w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, tak, aby rozwiązanie spełniało wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.2.Uzyskanie uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do instalacji i uruchomienia wszystkich elementów Monitoringu Bałuty Centrum.
3.Wykonanie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia i utrzymania Monitoringu Bałuty Centrum na podstawie opracowanego projektu.
4.Montaż, instalację oraz konfigurację wszystkich elementów infrastruktury Monitoringu Bałuty Centrum 5.Konfigurację i uruchomienie oprogramowania, które będzie funkcjonowało w ramach Monitoringu Bałuty Centrum 6.Przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów.7.Wykonanie dokumentacji powykonawczej Monitoringu Bałuty Centrum.8.Wykonanie instrukcji użytkowania Monitoringu Bałuty Centrum.9.Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi i administrowania systemem monitoringu w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10.Świadczenie usług gwarancyjnych oraz wsparcia technicznego wdrożonego systemu przez okres minimum 2 lat od daty jego uruchomienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Straż Miejska w Łodzi
Ulica ul. Kilińskiego 81
Nr domu 81
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-119
Województwo łódzkie
Tel 42 250 22 28
Fax 42 250 22 32
Internet www.strazmiejska.lodz.pl
Regon 47000614500000
E-mail msmiechowska@strazmiejska.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 210
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 600,00 zł. 2.Wadium można wnieść w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1)pieniądzu,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).3.Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Straży Miejskiej w Łodzi w GETIN BANK S. A. ODDZIAŁ W ŁODZI NR 72 1560 0013 2026 0000 0169 0004 a wadium w formie niepieniężnej (oryginał dokumentu) należy złożyć w odrębnej kopercie dołączonej do oferty. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać zapis: Wadium w przetargu nieograniczonym pn. Monitoring Bałuty Centrum. (nr spr. AZ/231/2/16).4.Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1)dla wadium wnoszonego w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - złożenie oryginału wadium wraz z ofertą,2)dla wadium wnoszonego w pieniądzu - uznanie wpłaty przez bank zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina).5.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.6.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości musi zawierać stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania wykonawcy wobec zamawiającego wynikające z zapisów specyfikacji dotyczących wadium do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania gwarancji/poręczenia.7.W/w gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków ani merytorycznych, ani formalnych w zakresie wypłaty gwarantowanej kwoty.8.Zwrotu lub zatrzymania wadium zamawiający dokona zgodnie z art. 46 Ustawy. 9.Wykonawca, którego oferta przed terminem składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co należy rozumieć zamówienia o wartości, co najmniej 500 000 zł brutto każde, zamówienia które zawierały zakres obejmujący łączne wykonanie dokumentacji projektowej oraz wdrożenie systemu monitoringu wizyjnego (CCTV), według wzoru określonego w Załączniku nr 10
Potencjał Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zdolne a)co najmniej jednej osoby z zaświadczeniem o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,b)co najmniej jednej osoby z ukończonym kursem Polskiej Izby Systemów Alarmowych projektowania systemów zabezpieczeń technicznych klas SA1-SA4,c)co najmniej jednej osoby z ukończonym kursem Polskiej Izby Systemów Alarmowych instalowania i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych klas SA1-SA4, d)co najmniej jednej osoby dysponującej Certyfikatem Eksperta Polskiej Izby Systemów Alarmowych w zakresie bezpieczeństwa.e)co najmniej jednego inżyniera certyfikowanego przez producenta rozbudowywanej macierzy HP 3PAR,f)co najmniej jednego inżyniera certyfikowanego przez producenta posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do rejestracji i zarządzania wideo Genetec Security Center - certyfikat poziom 2.Wzór wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 9
Sytuacja a)Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają oświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyższą dla pracowników uczestniczących w realizacji zamówienia. b)Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego. c)Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Pełnomocnictwo-w przypadkach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.2.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki umowa została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:a.nadzwyczajnej zmiany stosunków, w tym zmiany w przepisach, w oparciu, o które realizowany jest przedmiot umowy, b.zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu czynników naturalnych lub wystąpienia siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji dostaw, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę.c.zmiany danych Wykonawcy np. zmiany adresu, konta bankowego, osób kontaktowych,d.przedłużającej się procedury uzyskiwania zgód od właścicieli nieruchomości na montaż punktów kamerowych; e.trudności terenowych polegających w szczególności na nie występowaniu infrastruktury teleinformatycznej w miejscach wskazanych na mapach, brakach, awarii lub błędach w działaniu infrastruktury teleinformatycznej niezbędnej do wykonania przedmiotu Umowy.W przypadkach wskazanych w pkt. d i e strony dopuszczają zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej terminowe wykonanie Umowy. f. dopuszcza się zmianę lokalizacji punktów kamerowych w przypadku braku możliwości ich montażu we wskazanej w OPZ lokalizacji, w takim przypadku Zamawiający wskaże nowe miejsce, a Wykonawca w ramach wynagrodzenia opisanego w § 9 dokona montażu w nowej lokalizacji. W takim przypadku strony dopuszczają również możliwość przedłużenia terminu realizacji Umowy o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej terminowe wykonanie Umowy.2.Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.3.Zmiany umowy mogą nastąpić na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian, po akceptacji drugiej ze Stron.4.W przypadku skorzystania z prawa do zmiany zakresu umowy, o którym mowa jest w ust.1, pkt. f - wynagrodzenie, o którym jest mowa w § 9 ust. 1. ulegnie obniżeniu o wartość części, która będzie przedmiotem aneksu, przy czym, można dokonać zmian, które nie spowodują utraty wspólnej funkcjonalności, pozostałych elementów Przedmiotu Umowy, tj., rozumianą, jako wykonanie punktu kamerowego, okablowania światłowodowego, uruchomienie serwerów wraz z macierzą dyskową, uruchomienie przełączników sieciowych oraz uruchomienie punktów oglądowych. Podstawę wyceny części Przedmiotu Umowy stanowi załącznik nr 8 Tabela wyceny poszczególnych elementów scalonych, będący załącznikiem do złożonej oferty.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 wsparcie techniczne i gwarancja
Kryt 2p 10
Kryt 3 termin realizacji zamówienia
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.strazmiejska.lodz.pl
Adres uzyskania siwz 90-119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, pok.12
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce 90-119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)