Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2016 roku

Data publikacji 2016-04-13
Data zakończenia 2016-04-21 10:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Płaszcze,
  • Odzież przeciwdeszczowa,
  • Kurtki i blezery,
  • Spódnice,
  • Spodnie,
  • Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby,
  • Koszule,
  • Krawaty,
  • Rękawice,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Obuwie,
  • Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87660 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 182120008, 184441115, 182200007, 182232000, 182320004, 182340008, 182353008, 183320005, 184240007, 184433205, 184230000, 188000007, 188122006, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w:
a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2014 r. poz. 1876);
c) Zarządzeniu Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych;
d) Zarządzeniu Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika;
e) Zarządzeniu Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów leśnika;
f) Zarządzeniu Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.

Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w obowiązujących zarządzeniach Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dot. mundurów leśnika. Szczegółowy opis zamówienia tj. dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów dostępna jest do wglądu na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu http://bedon.lasy.gov.pl/pl/118,dokumentacja-techniczno-technologiczna.html.

Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m. in. odzież ochronna i robocza dostarczona dla Pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE).
Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy:
-odzież ochronna (ubrania) wymagania ogólne PN-EN 340:2006
-środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012
-obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008
-odzież ochronna -ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008
-odzież ochronna -wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007
oraz załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania leśnika zawiera tabela poniżej:
marynarka męska - 9 szt.,
spodnie męskie - 14 szt.,
marynarka męska oleofobowa - 4 szt., spodnie męskie oleofobowe - 12 sz.,
koszula męska - 29 szt.,
koszula bawełna męska - 25 szt.,
krawat - 10 szt.,
czapka - 3 szt.,
płaszcz męski - 1 szt.,
kapelusz męski - 1 szt.,
kurtka męska - 12 szt.,
szalik - 2 szt.,
rękawice męskie - 7 szt.,
skarpety letnie termoakt. - 44 szt.,
skarpety przejściowe termoaktyw.- 41 szt.,
skarpety zimowe termoaktywne - 34 szt.,
półbuty męskie -19 szt.,
koszula męska - 39 szt.,
koszula męska bawełna - 35 szt.,
sweter - 29 szt.,
kamizelka - 9 szt.,
bluza z polaru - 24 szt.,
kurtka wierzchnia - 9 szt.,
czapka zimowa - 7 szt.,
półbuty Sympatex - 16 szt.,
półbuty Goretex - 14 szt.,
bluza z kamizelką - 5 szt.,
spodnie letnie - 45 szt.,
czapka letnie - 7 szt.,
kurtka zimowa - 9 szt.,- spodnie zimowe - 12 szt.
czapka zimowa - 1 szt.,
trzewiki Sympatex - 11 szt.,
trzewiki Goretex niskie - 11 szt.,
trzewiki Goretex wysokie - 5 szt.,
trzewiki Thinsulate Sympatex - 6 szt.,
trzewiki Thinsulate Goretex niskie - 1 szt.,
trzewiki Thinsulate Goretex wysokie - 6 szt.,
oznaki służbowe - 4 szt.,
BHP
ubranie całoroczne z membra. - 3 szt.,
kurtka i spodnie p.deszcz. - 3 szt.,
koszula rob. dł rękaw - 46 szt., koszula krótki rękaw - 46 szt.,
koszula termoaktywna kr. rękaw - 49 szt.,
koszula dł rękaw - 49 szt.,
kalesony męskie termoakt. - 49 szt.,
buty terenowe wodoodporne - 3 szt.,
skarpety letnie termoakt. - 99 szt.,
skarpety zimowe termoakt. -99 szt.,
czapka letnie - 3 szt.,
czapka ocieplona - 3 szt.,
hełm ochronny - 3 szt., kamizelka ostrzegawcza - 3 szt.,
rękawice robocze - 3 szt.,
fartuch roboczy - 2 szt.,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica Sudół 216
Nr domu 216
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Kod Pocztowy 27-400
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 2653149
Fax 041 2651429
Internet www.ostrowiec@radom.lasy.gov.pl
Regon 29002003500000
E-mail nadlesnictwo.ostrowiec@radom.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego,
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity, Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) - (zał. nr 3) oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy (zał nr 4), dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Wiedza Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i potwierdzi to: WYKAZEM wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonywane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał minimum jedną dostawę o wartości min. 80 000,00 PLN brutto sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Potencjał Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i potwierdzą to: INFORMACJĄ z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie informacji zawierającej potwierdzenie posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 80 000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian i postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w ust. 2. 2. Zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający zwiększy wynagrodzenie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz ostrowiec@radom.lasy.gov.pl
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Ostrowiec Św. Sudół 216, 27-400 Ostrowiec Św.
Data składania wniosków 21/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Nadleśnictwo Ostrowiec Św. Sudół 216, 27-400 Ostrowiec Św. pokój nr 5 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)