Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-25 10:00:00
Instytucja Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
Miejscowość Ostróda
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Odzież przemysłowa,
  • Rękawice robocze,
  • Okulary ochronne,
  • Akcesoria ochronne,
  • Odzież przeciwdeszczowa,
  • Koszulki i koszule,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Buty,
  • Obuwie ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40183 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188300006, 188154009, 181410009, 181420006, 182200007, 181130004, 181430003, 183300001, 184433205, 184440003, 351134003, 351134405
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
Szczegółowy opis parametrów technicznych i pełen zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.1. Przedmiot zamówienia będzie zamawiany i dostarczany sukcesywnie w uzgodnionych partiach , zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
2.Wymagany termin realizacji dostawy do według oferty wykonawcy dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania zgłaszanego przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy po stronie Zamawiającego drogą emaliową lub faxem.
3.Dostawy odzieży, obuwia oraz pozostałych artykułów BHP realizowane będą transportem i na koszt Wykonawcy.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia/zwiększenia ilości odzieży, obuwia i artykułów BHP o 20% w stosunku do szacowanych ilości podanych w tabeli nr.1 Rozliczenie będzie następowało w oparciu o cenę jednostkową wskazaną w Ofercie Wykonawcy.
5.Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o., Rudno 17 gmina Ostróda.
6.Podczas odbioru odzieży, obuwia oraz pozostałych artykułów BHP pracownik Wykonawcy ma obowiązek przeliczenia odzieży roboczej w obecności upoważnionych pracowników Zamawiającego i sporządzenia protokołu odbioru/dostawy.
7.Dowodem zrealizowania dostawy częściowej będą dowody WZ wystawione każdorazowo przez Wykonawcę i potwierdzone przez obie strony.
8.Umowa zostanie zawarta na 24 miesiące od dnia jej podpisania przez Strony.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
Ulica ul. Stępowskiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Ostróda
Kod Pocztowy 14-100
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 644 12 44
Fax 89 648 41 82
Internet www.zuokrudno.pl
Regon 28032088000000
E-mail m.bawolska@zuokrudno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Sp. z o.o
Rodzaj zam inny Sp. z o.o
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: a) zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z zamówieniem podstawowym b) wartość ww. zamówień może stanowić nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Zaliczka Nie
Uprawnienie warunek wskazany w §5 ust. 1 pkt 1) SIWZ dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Wiedza Warunek wskazany w §5 ust. 1 pkt 2) SIWZ dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna co najmniej 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. dostawie odzieży, obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP o wartości każdej dostawy co najmniej 200.000,00 zł brutto.
Potencjał Warunek wskazany w §5 ust. 1 pkt 3) dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Sytuacja Warunek wskazany w §5 ust. 1 pkt 4) dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty §11. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej: 1. Dopuszcza się złożenie oferty wspólnej zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Nazwy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać wskazane w ofercie. 2. Przy złożeniu oferty wspólnej (np. konsorcjum) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być dołączone do oferty. Nie złożenie pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo wadliwe podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. UWAGA. 1) Treść pełnomocnictwa musi wskazywać pełnomocnika (może to być zarówno jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak i osoba trzecia). Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udzielić pełnomocnictwa, w tym samym zakresie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą udzielić pełnomocnictwa na jednym dokumencie (podpisują osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy) 2) Wykonawcy, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Dla zamawiającego nie są wiążące w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne (np. umowa konsorcjum lub spółki cywilnej) pomiędzy Wykonawcami. Zamawiający może żądać wykonania zamówienia w całości od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich łącznie. 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 4) Wykonawca składający ofertę wspólną, nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi wykonawcami. Wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę Zamawiający odrzuci. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców składających ofertę wspólną, aby przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) złożyli Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy 6) W przypadku spółek cywilnych ofertę powinni podpisać wszyscy wspólnicy lub powinny być dołączone odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć te umowę(oryginał) lub kopie poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub kopię poświadczona za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. 7) Każdy z podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego musi odrębnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i art.24 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Natomiast do oceny spełniania warunków art. 22 ust.1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy Pzp przyjmuje się zsumowane potencjały ekonomiczne i techniczne wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców składających ofertę wspólną, aby przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) złożyli Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy §21. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (ogólne warunki umowy) 1. Projekt umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr. 7 do niniejszej (siwz ). 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp tzn. ilości w poszczególnych asortymentach oraz terminu obowiązywania umowy do wyczerpania całej wartości umowy z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od Wykonawcy bądź Zamawiającego oraz nie wyczerpania (zmniejszenia) zakresu rzeczowego zamówienia. Zmiany w ilości asortymentu nie powodują zmiany jednostkowej ceny ofertowej określonej w ofercie Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.zuokrudno.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ul.Stępowskiego 10,14-100 Ostróda
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ul.Stępowskiego 10,14-100 Ostróda- Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)